Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Office Manager - Tech Industry
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

HR-Consulting, companie de recrutare cu peste 25 de ani de experiență, angajează Office Manager la solicitarea clientului său – companie internațională din domeniul tech, cu sediul în SUA
Clientul nostru este lider în crearea de produse personalizate, având peste 30.000 de recenzii de 5 stele și parteneriate cu branduri de renume. Misiunea lor este de a împuternici creativitatea și de a ajuta oamenii să transforme amintirile în povești vizuale de neuitat.
Cerințe față de candidat
- Studii superioare finalizate
- Minimum 2 ani experiență într-un rol administrativ (Office Manager, Assistant etc.)
- Cunoștințe solide de MS Office & Google Workspace
- Engleză avansată (scris și vorbit)
- Abilități excelente de organizare, comunicare și multitasking
- Inițiativă, atenție la detalii și proactivitate
- Experiența în lucrul cu furnizori sau organizarea de evenimente constituie un avantaj
Responsabilități principale
- Administrarea eficientă a biroului și echipamentelor
- Coordonarea relației cu furnizorii, băncile și partenerii externi
- Gestionarea documentației interne, achizițiilor și bugetului operațional
- Suport administrativ pentru echipele locale și internaționale
- Organizarea activităților interne, logisticii și evenimentelor de echipă
Oferta companiei
- Salariu competitiv și pachet de beneficii adaptat experienței
- Echipă mică și prietenoasă, parte a unei companii globale
- PTO nelimitat, program flexibil
- Buget pentru dezvoltare profesională și team building-uri
- Birou modern, central, complet utilat
- Cultură organizațională deschisă, creativă și orientată spre oameni
Dacă ești interesat(ă), trimite CV-ul tău la job1@hr-consulting.md sau sună pentru mai multe detalii - 069 638 007.
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Termen prelungit - Societatea de Cruce Rosie din Moldova angajează Cordonator/oare de proiect (sănătate)
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









