Agenția de Guvernare Electronică angajează contabil-șef/contabilă șefă
POZIȚIE: full-time, în subordinea directorului
OBIECTIVELE POSTULUI:
Asigurarea evidenței contabile a Agenției în conformitate cu prevederile Legii contabilității, Standardelor Naționale de contabilitate şi altor acte normative ce reglementează domeniul respective.
SARCINI/ ATRIBUȚII DE BAZĂ
Contabilul- Șef:
Principalele responsabilități:
1. Managementul contabilității
Organizarea și supervizarea contabilității complete a agenției, inclusiv a înregistrării corecte a tranzacțiilor financiare.
Dezvoltarea și implementarea politicilor contabile interne, aliniate standardelor contabile naționale.
2. Raportare financiară
Pregătirea și prezentarea rapoartelor statistice, fiscale și financiare interne și externe către management, consiliul agenției, donatori și instituțiile de resort.
Asigurarea acurateței și integrității registrelor contabile și a rapoartelor financiare.
3. Conformitate și audit
Monitorizarea respectării legislației fiscale și altor reglementări aplicabile.
Gestionarea procesului de audit intern și extern cu implementarea recomandărilor auditorilor.
4. Planificare financiară și bugetare
Participă și contribuie la planificarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea Proiectelor, precum și planificarea, organizarea și implementarea activităților agenției;
Elaborează şi prezintă propuneri la proiectele de bugete a devizelor de cheltuieli cu calculele argumentate conform normelor metodologice şi particularităților elaborate de Ministerul Finanțelor și condițiile finanțatorilor și monitorizarea execuției acestora;
Analizează utilizarea mijloacelor financiare în raport cu planurile aprobate și, după caz, întocmește şi prezintă modificări la planurile de finanțare;
Coordonează asigurarea finanțării la timp a mijloacelor financiare prevăzute în bugetul agenției;
Furnizarea analizelor financiare necesare pentru deciziile strategice ale agenției.
5. Coordonarea echipei financiare
Supervizarea și ghidarea personalului din serviciul economico-financiar.
Promovarea dezvoltării profesionale a echipei prin instruiri și activități relevante.
6. Managementul relațiilor cu instituțiile superioare relevante, donatorii și partenerii
Asigurarea raportării financiare corecte și în termen către donatori.
Colaborarea cu partenerii pentru gestionarea financiară a proiectelor.
Asigurarea și sprijinirea comunicării cu organizațiile donatoare și instituțiile superioare relevante, precum Cancelaria de Stat, Ministerul Finanțelor etc.
STUDII și CALIFICĂRI NECESARE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Pregătire și instruire necesare
Studii superioare în domeniul contabilității și/sau economic.
Avantaje Formare în Contabilitatea sectorului corporativ și/sau bugetar, Management financiar al proiectelor/ programelor.
Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului
Experiență dovedită de minim 5 ani în poziție similară;
Experiență în gestionarea fondurilor internaționale și proiectelor finanțate de donatori străini (constituie un avantaj);
Cunoașterea și aplicarea Standardelor Naționale de Contabilitate, legislației fiscale și legislației muncii din Republica Moldova;
Personal calificat, cu studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor sau economiei.
Cunoștințe limbi: nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în Română, Rusă, Engleză (nivel minim B1); cunoașterea unei alte limbi este un avantaj.
Competențe digitale și/ sau tehnice: Abilități avansate de mânuire a Pachetului Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) și 1C; Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.
COMPETENȚE PROFESIONALE ȘI CALITĂȚI PERSONALE ASOCIATE POSTULUI:
Competențe personale: lucru eficient sub presiune; pro activitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență.
Competențe de comunicare scrisă și verbală: elaborare și redactare de rapoarte de activitate; redactarea de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative; redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); empatie; ascultare activă;
Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției; abilități de negociere și capacitatea de a coordona activități complexe, cu implicarea mai multor părți interesate; Capacități de a realiza sarcini complexe și de a lucra ca parte a unei echipe;
Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare);
CONDIŢII: angajare în bază de contract individual de munca, full-time.
Cerințe de aplicare:
Data limită pentru depunerea dosarului: până la identificarea candidatului potrivit.
Conținutul dosarului candidatului:
CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu , obligatoriu să fie menționat ”Informația include date veridice și se acceptă examinarea informației de Comisia de concurs”, totodată să fie prezentată Scrisoarea de motivare.
Actele vor fi depuse la adresa electronică: hr@egov.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de angajare la funcția de – Contabil- Șef”.