Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Veo angajeaza un Office Assistant
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Căutăm o persoană organizată și atentă la detalii, cu abilități excelente de comunicare. Misiunea principală a acestui rol este gestionarea eficientă a documentelor și dosarelor angajaților, alături de coordonarea activităților administrative ale biroului, contribuind astfel la buna funcționare a oficiului.
Principalele tale misiuni vor fi:
- Administrarea dosarelor angajaților: completarea, actualizarea și arhivarea documentelor de angajare (contracte, acte adiționale, decizii etc.);
- Monitorizarea și gestionarea concediilor (de odihnă, medicale etc.) și a altor cerințe administrative legate de personal;
- Organizarea și coordonarea activităților administrative ale biroului: relația cu furnizorii, aprovizionarea cu consumabile și gestionarea echipamentelor de birou;
- Colaborarea cu alte departamente (salarizare, recrutare, contabilitate) pentru a asigura corectitudinea datelor și proceselor;
- Organizarea evenimentelor interne (training-uri, workshopuri, evenimente HR) și coordonarea logisticii aferente;
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
- Studii superioare încheiate (de preferat în resurse umane, administrativ sau domenii conexe);
- Experiență anterioară într-un domeniu similar/relevant (administrativ sau HR);
- Competențe de operare PC (MS Office) și de utilizare a aplicațiilor software pentru HR;
- Cunoștințe de bază din legislația muncii;
- Capacități excelente de organizare și gestionare a timpului;
- Abilități de comunicare și relaționare, atât cu echipa, cât și cu furnizorii externi;
- Cunoștințe de limba engleză sau franceză – nice to have.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
- Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
- Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de Hr.
Așteptăm CV-ul cu indicarea postului vacant pe adresa: nburuian@veoworldwide.com
- Consultancy services to update the normative-methodological framework for conducting energy audits in the building, transport, and industry sectors
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









