Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

AO „Institutum Virtutes Civilis” anunță concurs pentru poziția de expert (ă) în comunicare și vizibilitate


Termeni de referință pentru poziția de expert (ă) în comunicare și vizibilitate în cadrul proiectelor AO „Institutum Virtutes Civilis”

Organizația: AO „Institutum Virtutes Civilis”
Sector: Non-guvernamental  
Tip de contract: Prestări servicii
Locație: Chișinău, Republica Moldova  
Cerințe limbi vorbite: Română (cunoașterea limbii engleze este un avantaj)
   

Context

AO „Institutum Virtutes Civilis” (IVC) anunță concurs de selectare a unui expert/ă în comunicare pentru asigurarea promovării activităților asociației, realizate în cadrul  proiectelor implementate. Obiectivul general al activităților desfășurate de IVC este de a contribui la consolidarea democrației participative, promovarea bunei guvernări, transparenței decizionale, a respectării drepturilor omului și a egalității de gen. 

Obiectivul de bază a serviciilor de consultanță

Realizarea activităților de comunicare, promovare și vizibilitate a proiectelor implementate de AO IVC, la fiecare etapă de implementare, în corespundere cu cerințele organizației și a donatorilor cu privire la vizibilitate și comunicare.

Responsabilitățile de bază ale expertului/ei

  • Elaborarea planului de comunicare și asigurare a vizibilității activităților/ proiectelor Asociație;
  • Planificarea și gestionarea sistematică a activităților de comunicare în scopul informării grupurilor țintă și beneficiarilor finali despre activitățile proiectelor implementate de AO IVC și asigurării unui nivel optim de vizibilitate a acestora;
  • Dezvoltarea, elaborarea și implementarea instrumentelor și materialelor de comunicare;
  • Dezvoltarea parteneriatelor media și asigurarea unui proces consistent de informare a organizațiilor media locale și naționale despre activitățile AO IVC și a proiectelor implementate;
  • Dezvoltarea bazei de date a actorilor relevanți din domeniul media și a comunicării; asigurarea unui proces consistent și eficient de comunicare cu aceștia;
  • Coordonarea procesului de cooperare și colaborare cu potențiali prestatori de servicii în domeniul comunicării;
  • Asigurarea unui proces sistematic și eficient de comunicare prin intermediul rețelelor de socializare;
  • Elaborarea comunicatelor de presă, articolelor, materialelor de promovare a activităților implementate de Asociație;
  • Coordonarea proceselor de elaborare a materialelor media de către prestatori contractați de Asociație;
  • Administrarea paginii web și a rețelelor de socializare a AO IVC;
  • Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale de comunicare și a altor sarcini care țin de comunicare și asigurarea vizibilității proiectelor Asociației, a beneficiarilor și donatorilor.

Cerințe față de candidat/ă:

  • Studii de licență în unul din următoarele domenii: științe ale comunicării, relații publice, jurnalism și alte domenii relevante;
  • Studii de masterat în unul din domeniile menționate mai sus reprezintă un avantaj (experiență de muncă relevantă echivalentă studiilor în domeniul comunicării se consideră acceptabil);
  • Experiență profesională de cel puțin 5 ani în domeniul comunicării și/sau relațiilor cu publicul care a inclus sarcini aferente elaborării strategiilor de comunicare, aplicarea instrumentelor de comunicare, colaborare cu instituții și alte surse media etc.
  • Experiența în cadrul sectorului public, asociativ și/sau în cadrul proiectelor finanțate de diverși donatori sau parteneri de dezvoltare constituie un avantaj;
  • Experiență de cel puțin 5 ani în scrierea comunicatelor de presă și elaborarea altor materiale de comunicare scrise. Anexați la dosarul depus 3 materiale care dovedesc experiența (copii ale materialelor elaborate sau link-uri către aceste materiale);
  • Cunoașterea lucrului la computer și a programelor de editare grafică și/sau video (Canva, Adobe Illustrator și alte programe similare) constituie un avantaj;
  • Abilități de ajustare a mesajelor cu privire la activitățile din proiect pentru diferite grupuri țintă;
  • Cunoașterea limbii engleze este un avantaj (activitățile de comunicare a proiectului vor fi desfășurate în limba română);
  • Disponibilitatea de a călători pe teritoriul Republicii Moldova în cadrul activităților din proiect pentru a oferi suport în organizarea evenimentelor, în caz de necesitate.

Candidații/candidatele interesați/te de a participa la concurs vor transmite la concurs  următoarele documente și materiale:

  • Scrisoarea de motivare a candidatului, unde va indica și valoarea netă a onorariului per zi, în USD (max. 1 pag.);
  • CV care reflectă experiența relevantă domeniului de consultanță;
  • Materiale care demonstrează experiența în scrierea de comunicate de presă și alte materiale media scrise – 3 (materiale elaborate sau link-uri către aceste materiale);

Alte materiale pe care le considerați relevante.

Doar candidații preselectați vor fi contactați pentru realizarea unui interviu.

Dosarul de aplicare va fi remis la adresa electronică: info.aoivc@gmail.com până la data de 14 martie 2025, ora 23.59,  cu linia de subiect „Expert/ă comunicare”.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola