Fundația Soros Moldova anunță Concurs pentru selectarea unui/unei asistent/asistente de proiect
Fundația Soros Moldova este o organizație neguvernamentală, nonprofit și apolitică, înființată în anul 1992 de către filantropul George Soros. Misiunea Fundației Soros Moldova este să promoveze valorile societății deschise, să sprijine democrația, susținând ideile inovative și încurajând vizionarii, care produc schimbări pozitive, pentru ca Moldova să devină un loc mai bun pentru trai.
În cadrul acestui concurs, urmează să fie selectat/selectată un/o asistent/asistentă de proiect pentru a sprijini implementarea eficientă a activităților din cadrul proiectului „Oportunități sporite de angajare și acces la creșe pentru părinții vulnerabili la nivel local”, finanțat de Uniunea Europeană, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu IP Keystone Moldova și AO „Expert Grup”. Proiectul are scopul de a permite organizațiilor societății civile să se implice ca actori locali de dezvoltare ai comunităților incluzive pentru părinții vulnerabili din Moldova. Acțiunea va demara la 1 martie 2025 și va fi implementată pe o perioadă de 36 de luni.
Tipul contractului: contract individual de muncă cu perioadă determinată, cu implicare full-time (100%).
Perioada de angajare: începând cu 01 martie 2025, pentru 36 de luni.
Sarcini și responsabilități
Persoana în funcția de asistent/asistentă de proiect va asigura sprijin operațional și administrativ în implementarea activităților proiectului, va susține echipa de proiect în toate etapele de implementare și va facilita comunicarea între echipa de proiect, partenerii și beneficiarii proiectului.
Responsabilități specifice funcției, fără însă a se limita doar la acestea:
- Oferirea suportului logistic și administrativ pentru organizarea întâlnirilor, atelierelor și evenimentelor din cadrul proiectului.
- Menținerea unei bune comunicări între echipa de proiect, parteneri și beneficiari.
- Asigurarea arhivării documentelor și actualizarea bazei de date a proiectului.
- Sprijinirea procesului de monitorizare și raportare a progresului activităților, inclusiv colectarea și procesarea datelor relevante.
- Pregătirea documentelor necesare pentru desfășurarea achizițiilor și activităților administrative.
- Suport în pregătirea rapoartelor narative și financiare, în colaborare cu coordonatorul de proiect.
- Asigurarea diseminării informațiilor și materialelor proiectului către părțile implicate.
- Facilitarea vizitelor de teren și documentarea progresului implementării activităților proiectului.
- Gestionarea corespondenței și comunicărilor legate de proiect.
- Alte responsabilități specifice funcției atribuite de către coordonatorul de proiect sau echipa de conducere.
Cerințe față de candidați
- Studii superioare în domenii relevante (științe sociale, administrație publică, economie sau altele);
- Experiență profesională de minimum 2 ani în roluri de asistență administrativă sau operațională;
- Abilități organizatorice excelente și atenție la detalii;
- Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe bune de limbă română; cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Abilități interpersonale excelente și capacitatea de a lucra eficient în echipă;
- Disponibilitate de a respecta termenele și de a lucra în medii dinamice;
- Atitudine proactivă, receptivitate și flexibilitate.
Procedura de depunere a dosarelor de participare
Dosarul de participare trebuie să conțină:
1. Curriculum Vitae, cu indicarea a două persoane de referință;
2. Scrisoarea de intenție, în care să explicați motivul care v-a determinat să participați la acest concurs, care sunt competențele, experiența și așteptările Dumneavoastră. Indicați în scrisoarea de intenție și așteptările Dumneavoastră salariale.
La dosarul de participare puteți anexa și alte documente în susținerea candidaturii Dumneavoastră, de exemplu diplome, certificate, scrisori de recomandare.
Fundația își rezervă dreptul să solicite suplimentar alte documente cu privire la activitatea de muncă anterioară.
Etapele concursului:
- Preselecția. La această etapă, dosarele vor fi analizate în baza criteriilor de: calificare profesională, experiență de muncă, abilități și corespunderea cu cerințele de mai sus.
- Proba scrisă. Doar candidații preselectați vor fi invitați la proba scrisă.
- Interviul. În dependență de rezultatele etapelor anterioare, comisia de concurs va invita pentru interviu candidații selectați.
- Evaluarea finală. În urma evaluării prestației candidaților la etapele anterioare, va fi selectat un candidat/o candidată pentru postul de asistent/asistentă de proiect.
Termen limită pentru depunerea dosarelor
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze dosarele complete până la 27 ianuarie 2025, COB, la adresa de e-mail: recruitment@soros.md, indicând subiectul e-mailului: „OSPV Asistent/Asistentă de proiect”.
După depunerea dosarului de participare, vă rugăm să vă asigurați că acesta a fost recepționat de către Fundație. În lipsa unei confirmări de recepționare a mesajului, Fundația nu poartă răspundere pentru dosarele care nu au fost recepționate. Vor fi evaluate doar dosarele complete, depuse până la expirarea termenului-limită.
Fundația Soros Moldova promovează egalitatea de șanse, nu permite și nu tolerează discriminarea pe criteriu de naționalitate, rasă, origine etnică, religie sau convingeri, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, apartenență politică, statut social sau orice alt criteriu similar.
Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Daniela Leahu
- Directoare de proiect
- E-mail: dleahu@soros.md