Caritas Moldova angajeaza Administrator Logistica
ANUNȚ DE ANGAJARE
Denumirea organizației |
Titlul poziției |
Caritas Moldova |
Administrator/Administratoare Logistică (Clădire, Depozit și Parc Auto) |
Profilul Organizației |
Tipul poziției |
Organizație necomercială, umanitară și de binefacere, de utilitate publică |
Funcție de execuție și coordonare logistică |
Salariu |
Locația |
Se determină în urma interviului |
Mun.Chișinău, str.Gheorghe Asachi, 30/1 |
Tipul contractului |
Durata contractului |
Contract individual de muncă |
nedeterminată |
Data publicării |
Termenul limită de submitere |
11 octombrie 2024 |
Despre Caritas Moldova:
Caritas Internationalis este o confederație globală de 165 de organizații catolice care lucrează pentru a îmbunătăți viețile celor săraci și asupriți, fără a ține cont de crez, rasă sau etnie, reprezintă una dintre cele mai mari rețele umanitare din lume. Caritas Moldova face parte din lanțul Caritas Internationalis, activând în Republica Moldova din 1995, inițial, ca parte a Bisericii Catolice din Moldova, iar, ulterior, reorganizându-se în Fundație de Binefacere - Caritas Moldova desfășoară acțiuni caritabile și sociale pentru cei vulnerabili, inclusiv vârstnici, persoane cu dizabilități, copii și familii defavorizate. Răspunzând provocărilor generate de războiul din Ucraina, Caritas Moldova, în parteneriat cu Catholic Relief Services (CRS), oferă sprijin atât refugiaților, cât și populației vulnerabile din Moldova.
Descrierea postului:
Administratorul/Administratoarea Logistică (Clădire, Depozit și Parc Auto) este responsabil/ă de supravegherea gestionării eficiente a clădirii, depozitului și parcului auto, oferă suport logistic în cadrul organizației pentru a asigura desfășurarea fără probleme a operațiunilor zilnice, aliniindu-te la standardele organizaționale. Responsabilitățile principale includ gestionarea întreținerii clădirii, supravegherea operațiunilor din depozit, coordonarea Parcului auto și a șoferilor, precum și asigurarea respectării procedurilor și politicilor aferente postului. Postul presupune colaborarea cu diverse departamente pentru a sprijini executarea la timp a activităților și pentru a contribui la funcționarea eficientă a activităților și operațiunilor de logistică în Fundație. Gestionarea documentației relevante și a rapoartelor pentru activitățile logistice. Posibilitatea de a efectua deplasări în interes de serviciu și, dacă este necesar, conducerea vehiculelor organizației.
Responsabilități și atribuții:
A. Clădire, inclusiv birouri:
- Monitorizează și întreține echipamentele și sistemele (încălzire, electricitate, apă, aer condiționat) pentru a garanta funcționarea optimă.
- Colaborează cu furnizorii de servicii pentru reparații și întreținere, asigurându-se că intervențiile sunt efectuate la timp și conform standardelor.
- Asigură integritatea bunurilor organizației prin monitorizarea stării acestora și menținerea unei evidențe precise.
- Participă activ la inventarieri pentru a verifica stocurile de bunuri și a identifica eventualele discrepanțe.
- Participă la identificarea defectelor și coordonează chemarea specialiștilor pentru reparații și restaurări, garantând că lucrările sunt efectuate în conformitate cu cerințele tehnice.
- Colaborează cu furnizorii de servicii pentru a organiza intervenții de întreținere și reparații, asigurându-se că toate lucrările sunt efectuate eficient și la timp.
- Evaluează periodic starea clădirii și a birourilor, propunând măsuri de îmbunătățire și întreținere a infrastructurii.
B. Depozit:
- Coordonarea stocurilor și a materialelor, asigurând o organizare eficientă.
- Monitorizează siguranța depozitului și respectarea măsurilor de securitate.
- Organizează inventarele periodice și gestionează fluxul de bunuri.
C. Parc Auto:
- Coordonează șoferii pentru nevoile operaționale zilnice ale Fundației.
- Asigură întreținerea flotei auto și respectarea reviziilor tehnice.
- Gestionează documentația și asigurările vehiculelor.
- Monitorizează consumul de combustibil și eficiența flotei.
D. Politica de protecție (Safeguarding) :
- Respectă și promovează politica de Safeguarding în cadrul Fundației.
- Raportează orice suspiciuni de abuz sau exploatare conform procedurilor interne.
Interacțiuni în Raporturile de Muncă:
A. În cadrul organizației:
- Director (subordonare directă)
- Managerii de proiect (coordonare)
- Alte departamente (colaborare)
B. În afara organizației:
- Parteneri (colaborare)
- Donatori (colaborare)
- Beneficiari (colaborare)
- Parohii și preoți (colaborare)
Calificări necesare:
- Studii superioare în domeniul logisticii, administrării sau un domeniu conex;
- Experiență relevantă în gestionarea clădirilor, depozitelor și/sau parcurilor auto;
- Abilități excelente de organizare, planificare și coordonare;
- Abilitatea de a lucra independent și în echipă, cu atenție la detalii și respectarea termenelor;
- Permis de conducere pentru categoria B.
- Cunoasterea limbii engleze (scris si citit, nivel mediu) reprezinta un avantaj.
Competențe comportamentale solicitate:
- Acționează cu integritate;
- Colaborează cu ceilalți, dezvoltă relații constructive;
- Promovează învățarea;
- Construiește și menține încrederea.
Cum să aplici:
Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa hr@caritas.md până la 20 octombrie 2024.
IMPORTANT:
- Această descriere a postului nu este exhaustivă și poate fi ajustată în funcție de nevoile organizației.
- Procedurile de recrutare ale Caritas reflectă angajamentul Fundației de a proteja copiii și persoanele vulnerabile de abuz și exploatare.
- Caritas este un Angajator care oferă oportunități egale; căutăm constant candidați calificați, diversificați și convingători pentru a se alătura echipei noastre.
- Prin aplicarea pentru acest post, înțelegeți și vă angajați să tratați toate persoanele cu demnitate și respect, inclusiv, vă asumați să preveniți activ hărțuirea, abuzul, exploatarea și traficul de persoane. De asemenea, înțelegeți că, dacă veți fi un candidat selectat, puteți fi supus unei verificări complete a antecedentelor, iar referințele personale/profesionale vor fi solicitate pentru a evaluare conduitei în legătură cu aspectele de protecție menționate anterior.
- Prin aplicarea pentru acest post, exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor personale de către Fundația Caritas Moldova necesare în scopul procesului de recrutare, inclusiv colectarea, utilizarea, stocarea și păstrarea datelor personale, în conformitate cu procedurile și legislația în vigoare.
- Vă rugăm să rețineți că solicitările de angajare vor fi evaluate continuu, însă doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
- Caritas Moldova își rezervă dreptul de a închide poziția înainte de termenul limită stabilit, în cazul în care un candidat potrivit a fost identificat.
Mulțumim tuturor candidaților pentru interesul manifestat !
Alte anunturi de angajare
- HelpAge Moldova selectează un formator/ o formatoare sau o echipă de formatori ce va presta servicii de instruire în domeniul comunicării organizaționale și asigurarea vizibilității unui ONG
- Dreamups angajează: Expert/ă în Front-End Development
- Coordonator pentru educație în zona de nord (Florești, Șoldănești, Rezina, Telenești)
- Anunț: Cerere de Oferte pentru Servicii de Specialist în Advocacy!
- Termen extins pentru concursul de oferte pentru selectarea a doi experți/experte în realizarea unui studiu de referință (baseline) axat pe evaluarea capacităților OSC-urilor în dialogul politic, advocacy și capacități digitale
- Project Assistant (NPSA-5) - UNDP Moldova/Advanced Cross-river Capacities for Trade Project - 21708
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Secția formare antreprenorială
- HelpAge Moldova selectează un consultant / o consultantă sau o companie pentru prestarea serviciilor de evaluare a domeniilor specifice unei comunități prietenoase vârstei în 15 localități
- Fundraiser A.O. ''CONCORDIA. Proiecte Sociale''
- Ofițer management dezastre