Agenția de Investiții angajează Șef(ă) Direcție Promovare Imagine de Țară



Denumirea funcției vacante: Șef (a) Direcție Promovare Imagine de Țară.

Agenția de Investiții recrutează Șef(ă) Direcție Promovare Imagine de Țară. Persoana selectată va avea un rol crucial în definirea și implementarea strategiei de promovare a imaginii Republicii Moldova, atât la nivel intern, cât și internațional. Aceasta va coordona activitățile de branding de țară, promovare economică și turistică, și va dezvolta campanii integrate pentru a spori vizibilitatea țării în diverse piețe internaționale, inclusiv prin programe pentru diasporă, dar și diplomație economică.

Responsabilitățile de bază ale funcției, conform fișei postului:

  • Elaborarea și implementarea programelor/documentelor strategice și operaționale (planuri de acțiuni) ale Agenției pentru Direcția Promovare Imagine de Țară;
  • Elaborarea materialelor informaționale și promoționale, ce vizează promovarea Republicii Moldova, cu accent pe oferta investițională și de export;
  • Cercetarea, urmărirea și implementarea activităților care ar duce la îmbunătățirea indicatorilor internaționali de rating a Moldovei;
  • Asigurarea procesului de promovare a imaginii de țară, a climatului investițional, a oportunităților investiționale și a ofertei de export;
  • Coordonarea procesului de administrare și promovare a brandului de țară și celor sectoriale;
  • Organizarea activității şi managementul de personal al direcției (6 angajați);
  • Planificarea și gestionarea bugetului alocat direcției și raportarea eficienței utilizării resurselor;
  • Asigurarea vizibilității și comunicarea cu diaspora, comunitățile de business și instituțiile internaționale;
  • Coordonarea activităților legate de diplomația economică.

Cerințele față de candidați și competențele acestora:

  • Studii superioare în comunicare, marketing, relații internaționale sau domenii conexe;
  • Înțelegerea profundă a principiilor de marketing și strategii de comunicare;
  • Experiență profesională relevantă de cel puțin 5 ani, în domenii precum branding de țară, marketing internațional sau comunicare strategică;
  • Experiență în managementul de personal de cel puțin 3 ani;
  • Experiență în coordonarea proiectelor complexe de cel puțin 3 ani;
  • Abilități excelente de comunicare și prezentare, atât în scris, cât și verbal;
  • Cunoștințe solide de limba engleză. Cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
  • Abilitatea de a gândi strategic și de a lucra eficient într-un mediu dinamic;
  • Cunoașterea pieței locale și internaționale, precum și a tendințelor actuale în branding de țară și promovare economică.

Criteriile-cheie de evaluare a candidaților:

  1. Experiență practică din domeniile de marketing, comunicare, PR, promovare;
  2. Experiență în planificarea, managementul și raportarea proiectelor;
  3. Abilități de management de echipă și dezvoltare personal;
  4. Spirit de inițiativă și gândire creativă.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  • CV-ul candidatului;
  • Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă.

Data-limită de depunere a documentelor: 27 octombrie 2024, 17:00.

Modalitatea de depunere a aplicațiilor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. E-mailul de depunere trebuie să conțină subiectul: Aplicație Post Vacant Șef Direcție Promovare Imagine de Țară.

Salariul minim de funcție: începând de la 25.000 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus trimestrial de până la 50%, în dependență de atingerea indicatorilor de performanță.