WeWorld Moldova este în căutarea unei educatoare la Centru Comunitar (F)



WeWorld Moldova este în căutarea unei educatoare la Centru Comunitar (F)

WeWorld este o organizație italiană laică, independentă, activă în cooperarea internațională și ajutorul umanitar din 1971. Prezentă în 29 de țări cu 128 de proiecte, WeWorld este implicată în următoarele domenii de asistență: drepturile omului (egalitatea de gen, prevenirea și combaterea violenței împotriva copiilor și femeilor, migrația), ajutorul umanitar (prevenirea, ajutorul de urgență și reabilitarea), securitatea alimentară, accesul la apă, salubritate și igienă, educație, cetățenie globală și voluntariat internațional. WeWorld colaborează cu parteneri locali și internaționali pentru a dezvolta și implementa proiecte pe teren care îmbunătățesc viața de zi cu zi a persoanelor aflate în situații de urgență și pentru a garanta o viață demnă, oportunități și un viitor mai bun prin programe de dezvoltare umană și economică, în cadrul Agendei 2030. WeWorld este prezent în Moldova și Ucraina din 2022, în domeniile securității alimentare, educației, protecției, mijloacelor de trai și coeziunii sociale.   

A te alătura echipei WeWorld înseamnă a face parte din dezvoltarea unei organizații dinamice în care contribuția fiecărui membru al personalului este apreciată, lucrând împreună pentru realizarea colectivă a obiectivelor și viziunii comune.   

Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.weworld.it/  

  

  1. CONDIȚII DE MUNCĂ ȘI REMUNERARE  

Loc:  

WeWorld Moldova, este în căutarea a unei EDUCATOARE, în Edineț. 
90% din timpul de muncă urmează a fi petrecut în Centrul Comunitar din Edineț,  

10% din timpul de muncă urmează  a fi deplasări în zonele învecinate 

Contract:  

Contract determinat de 10 luni, cu o perioadă de probă de 1 lună.  

Cu posibilitate de prelungire în cazul unor performanțe bune. 

Cu oferirea a  două opțiuni pentru programul de muncă: normă întreagă sau normă redusă, în funcție de disponibilitatea și profilul profesional al candidatului.   

Data de începere:  

Urgent  

Manager de linie:  

Coordonatoare pentru Centru Comunitar  

Salariu: 

Va fi determinat în funcție de calificările și experiența candidatului selectat.  

  

  1. DESCRIEREA POSTULUI  

WeWorld Moldova angajează o Educatoare pentru Centru Comunitar (F) cu experiență. Educatoarea va fi responsabilă pentru Proiectarea și Implementarea activităților, Monitorizarea, Raportarea și Păstrarea Înregistrărilor, Comunicare, Dezvoltare profesională, Mecanismul de feedback și de Răspuns la plângeri al Centrului Comunitar, Intervenție în situații de criză, Colaborare și Lucru în echipă. 

 RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE  

  1. Proiectarea și Implementarea activităților 
  • Sprijină Coordonatoarea în domeniul educației în conceperea și dezvoltarea programelor și activităților captivante și incluzive, adaptate la nevoile participanților existenți și viitori, fiind ghidat de principiile "Nu face rău" și Interesul superior al copilului în toate interacțiunile, deciziile și intervențiile. 
  • Organizează și facilitează activități recreative care promovează schimbul cultural, înțelegerea reciprocă, coeziunea socială și starea generală de bine. 
  • Creează un mediu sigur, incluziv și de susținere pentru toți participanții, încurajând creativitatea, gândirea critică și dezvoltarea personală. 
  • Prezintă managerului de linie resursele necesare (materiale, spațiu, resurse umane) și primește aprobarea pentru toate activitățile planificate în timp util. 
  1. Monitorizarea, Raportarea și Păstrarea Înregistrărilor 
  • Colectează formularele de consimțământ necesare pentru toate activitățile. 
  • Colectează toate documentele solicitate pentru raportare, ca mijloace de verificare (MdV) și le transmite managerului de linie în timp util. 
  • Se implică în dialogul cu membrii Centrului Comunitar pentru a le înțelege nevoile, interesele și feedback-ul, raportând aceste aspecte managerului de linie. 
  • Colectează în mod regulat și utilizează feedback-ul participanților pentru a îmbunătăți continuu specificul activităților și metodele de desfășurare. 
  • Respectă reglementările privind protecția datelor și protocoalele de confidențialitate atunci când prelucrează informații sensibile. 
  • Respectă reglementările privind protecția datelor și protocoalele de confidențialitate atunci când prelucrează informații sensibile. 
  • Sprijină Coordonatoarea Centrului Comunitar în pregătirea rapoartelor pentru donatori și de monitorizare, a actualizărilor privind progresul, a prezentărilor și a propunerilor, furnizând informații și date relevante pentru activitățile realizate. 
  • Respectă procedurile privind prezență, precum semnarea fișelor de pontaj, conform indicațiilor Coordonatoarei Centrului Comunitar. Colectează datele privind prezența pentru toate activitățile utilizând șabloane relevante. 
  • Raportează cu atenție și exactitate activitățile utilizând instrumentele și șabloanele potrivite zilnic. 
  1. Comunicare 
  • Asigură o vizibilitate corectă a donatorului în timpul activităților, în fotografii și videoclipuri. 
  • Răspunde la întrebări și oferă informații membrilor comunității pe canalele de socializare ale Centrului Comunitar. 
  • Contribuie la crearea și colectarea materialelor de comunicare de înaltă calitate, cum ar fi fotografii, videoclipuri, povești de succes etc.    
  1. Dezvoltare profesională 
  • Este la curent cu noutățile din domeniul educației și al protecției copilului. 
  • Participă la activitățile de dezvoltare profesională continuă, conferințe, ateliere de lucru și cursuri de formare pentru a-și îmbunătăți competențele și cunoștințele, cu aprobarea managerului de linie. 
  • Participă activ la cursurile de formare organizate pentru personalul WeWorld. 
  1. Mecanismul de Feedback și de Răspuns la plângeri 
  • Lucrează împreună cu Coordonatoarea Centrului Comunitar pentru a crea canale și instrumente de colectare a feedback-ului ușor accesibile și incluzive, adaptate la nevoile specifice ale copiilor de diferite grupe de vârstă. 
  • Participă la dezvoltarea activităților care vizează colectarea de feedback în mod regulat, asigurând o implicare activă a copiilor într-o manieră creativă și plăcută. 
  1. Intervenție în situații de criză 
  • Disponibilitate în situații de criză, oferind sprijin imediat persoanelor în situații de stres emoțional acut și în situații de urgență. 
  • Colaborează cu actori competenți în situații de criză, cum ar fi cadrele medicale sau serviciile de urgență. 
  • Colaborează cu persoana de contact pentru Protecția Copilului pentru a gestiona orice caz de abuz, discriminare sau violență care implică copii sau adulți, asigurându-se că rapoartele și sesizările sunt complete, prompte și confidențiale și că sunt înaintate Autorității tutelare sau autorităților relevante. 
  1. Colaborare și Lucru în echipă 
  • Participă activ în întâlnirile de echipă și de coordonare, urmărind și terminând sarcinile atribuite. 
  • Lucrează în colaborare cu restul echipei pentru a crea o rețea holistică de sprijin pentru persoanele din centrul comunitar.  
  1. Alte atribuții   
  • Nu face abuz de puterea sa în interes personal atunci când lucrează cu persoane marginalizate sau care au nevoie de sprijin. 
  • Îndeplinește orice altă sarcină solicitată de managerul de linie.  

  

  1. PROFILUL SOLICITAT PENTRU POST  
  1. Calificări și experiență profesională  
  • Diplomă de licență în domeniul Educație, Psihologiei, Asistenței Sociale, Științe Sociale sau în alte domenii conexe. 
  • Experiență de lucru anterioară în domeniul educației non-formale, ce implica lucrul cu copii și adulți vulnerabili. 
  • Cunoașterea politicilor și procedurilor privind protecția copilului. 
  • Experiență în conceperea și implementarea activităților educaționale și recreative. 
  • Capacitatea de a lucra eficient cu diverse grupuri și persoane. 
  • Cunoștințe privind legislația și reglementările relevante legate de lucrul cu copiii și adulții vulnerabili. 
  • Cunoașterea limbilor rusă și română sau/și ucraineană.  
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.  
  1. Abilități Personale   
  • Empatie și compasiune față de copii și adulți vulnerabili. 
  • Răbdare și înțelegere în situații dificile. 
  • Creativitate și spirit inovator în dezvoltarea programelor. 
  • Sensibilitate și conștientizare culturală. 
  • Capacitatea de a rezolva probleme.  
  • Capacitatea de a păstra confidențialitatea și de a fi profesionist. 
  • Angajament pentru dezvoltare profesională continuă și învățare. 
  • Capacitatea de a promova un mediu sigur și incluziv pentru toți participanții. 
  • Competență culturală: Cunoașterea și înțelegerea diferențelor culturale și capacitatea de a lucra cu persoane din diferite medii culturale sunt importante pentru promovarea incluziunii și a diversității în cadrul comunității și pentru combaterea discriminării.  
  • Cunoașterea resurselor comunitare: Cunoașterea resurselor locale, a serviciilor și a rețelelor de asistență.  

WeWorld este o organizație de oportunități egale și nu va permite discriminarea bazată pe vârstă, etnie, strămoși, gen, origine națională, dizabilitate, rasă, mărime, religie, orientare sexuală, origine socioeconomică sau orice alt statut interzis de legea în vigoare.  

 WeWorld are, de asemenea, o abordare de toleranță zero față de orice vătămare sau exploatare a unui copil sau a unui adult vulnerabil de către oricare dintre personalul nostru, persoanele sau partenerii noștri afiliați. Verificările de protecție fac parte din procesul de selecție. Angajamentul WeWorld față de instituirea unei organizații sigure începe cu procesul de recrutare al personalului, care include verificări meticuloase, precum verificările antecedentelor penale sau verificarea informațiilor condamnărilor anterioare, pentru a se asigura că copiii și persoanele vulnerabile sunt protejate și că abuzurile sunt prevenite.  

WeWorld promovează un loc de muncă prietenos, diversificat, fără discriminare și hărțuire și se așteaptă la cele mai înalte standarde de comportament din partea personalului său, căruia i se cere să adere la principiile și normele comportamentale definite în CoEC și Politicile Organizaționale. Codul de Etică și Conduită (CoEC), Politica privind Protecția împotriva Exploatării, Abuzului și Hărțuirii Sexuale (PSEAH), Salvgardarea Copilului și toate politicile organizaționale pot fi găsite aici: https://www.weworld.it/en/about-us/transparency.   

EDUCATOAREA trebuie să acționeze în permanență în conformitate cu sistemul de management al calității umanitare al WeWorld, inclusiv cu Codul de etică și conduită (CoEC) al WeWorld, cu PSEAH, cu politicile de protecție a copiilor, antifraudă și anticorupție, precum și cu standardul Parteneriatului pentru responsabilitate umanitară (HAP).  Această descriere a postului este parte integrantă a contractului de muncă și prezintă responsabilitățile și așteptările asociate cu poziția de EDUCATOARE la WeWorld Moldova. Atât Organizația, cât și Angajatul sunt așteptați să respecte termenii și atribuțiile descrise în prezentul document.  

  1. PROCEDURA DE RECRUTARE 
  • (1) Preselecție pe baza cererii - (2) Interviu individual;  
  • Doar candidații selectați vor fi contactați pentru proba scrisă și/sau interviu. 

   

  1. DOCUMENTE NECESARE PENTRU CERERE  
  • O scrisoare de motivație adresată șefului misiunii.  
  • Un CV actualizat care să includă o listă de cel puțin trei (03) referințe de la angajatorii precedenți\șefi ierarhici (trebuie precizate numerele de telefon și adresele de e-mail ale acestora). De asemenea, trebuie specificate datele (de început și de sfârșit) ale diferitelor posturi ocupate. 
  • Primirea aplicațiilor numai prin e-mail: md.hr@weworld.it, menționând titlul postului în subiect.  
  • Candidați sunt rugați să aplice cât mai curând posibil. Poziția va fi închisă când va fi selectat candidatul potrivit. 
  • Doar candidații selectați vor fi contactați pentru o analiză suplimentară.