AO ”AVE COPIII” angajează Psiholog(ă) în cadrul Serviciului de suport pentru tineri



AO ”AVE COPIII” angajează Psiholog(ă) în cadrul Serviciului de suport pentru tineri

ANUNȚ DE POST VACANT

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Psiholog(ă) în cadrul Serviciului de suport pentru tineri.

https://drive.google.com/file/d/1qX2Af2MjHmQcZwX8bLByxrZNnEYww97b/view?usp=drive_link

POZIȚIE: full-time

 

LOCUL DE MUNCĂ: oficiul AO AVE Copiii (mun. Chișinău).

OBIECTIVELE POSTULUI

Sub supravegherea Specialistului principal în asistență socială/ Coordonator al Serviciului de suport pentru tineri, Psihologul:

- Dezvoltă abilități de viață independentă la beneficiarii Serviciului de suport pentru tineri și familiile acestora;

- Oferă consiliere și asistență psihologică beneficiarilor Serviciului de suport pentru tineri și familiilor acestora;

- Dezvoltă capacitățile profesioniștilor care lucrează direct cu beneficiarii Serviciului pentru tineri;

SARCINI/ ATRIBUȚII DE BAZĂ

Psihologul

a) planifică operațional activitățile relative postului și le implementează eficient; monitorizează termenele și face toate demersurile necesare pentru ajustarea acestora; previne întârzierile și adresează toate provocările în acest sens;

b) înregistrează toate sesizările identificate pe cazurile de violență, neglijare, exploatare și trafic față de copii precum și autosesizările pe cazurile similare;

c) participă, împreună cu Managerii de caz (asistenții sociali și pedagogii sociali), la evaluarea situației beneficiarilor, elaborarea PIA și implementează acțiunile care îi revin, participă la monitorizarea beneficiarilor în cadrul Managementului de caz;

e) oferă consiliere psihologică individuală și de grup beneficiarilor și părinților acestora, precum și specialiștilor care lucrează cu persoane din categoria beneficiarilor;

f) organizează și livrează activităţi de dezvoltare a abilităților de viață independentă la beneficiari, precum și activităţi de dezvoltare a competenţelor parentale la părinții lor;

g) instruește sau participă la sesiuni de instruire, în regim on-line și offline, pentru profesioniștii care lucrează cu persoane din categoria beneficiarilor;

h) participă la elaborarea și revizuirea participativă, în limbile rusă și română, a materialelor de instruire și de suport pentru beneficiari și pentru profesioniștii care lucrează cu persoane din categoria beneficiarilor;

i) participă la conceptualizarea participativă a digitalizării programelor de instruire;

j) participă la dezvoltarea, revizuirea și adaptarea proiectului de Regulament cadru și toată documentația de suport pentru activitatea Serviciului de suport pentru tineri și implementează prevederile acestor documente care îi revin conform funcției;

k) elaborează Rapoarte periodice de activitate și participă la elaborarea Rapoartelor periodice, Notelor informative etc. pentru donatori;

l) execută orice alte dispoziții date de Directorul Executiv în realizarea strategiilor Asociației.

Data începerii activităţii: imediat

Studii și CALIFICĂRI NECESARE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:

Pregătire și instruire necesare

                        Studii (obligatoriu): superioare de licență în domeniul psihologiei și/ sau studii de master în psihologie;

                        Studii (avantaje): formare adițională în drepturile copilului; Managementul de caz în protecția copilului și în Protecția copilului și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de copii; Comunicare cu adolescenții;

            Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului

Minimum 2 ani în poziție similară;

                        Minimum 3 ani în asistența adolescenților;

                        Minimum 1 an în gestiune electronică a dosarelor de management de caz în protecția copilului;

                        Minimum 2 ani de experiență în livrarea de instruire pentru adulți;

            Cunoștințe specializate

Legislație (minim)

                                    Cunoașterea și mânuirea profundă a Convenției ONU cu privire la Drepturile copilului, Liniilor directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare;

                                    Cunoașterea și mânuirea profundă a prevederilor Legii 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți și a HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistenţa şi monitorizarea copiilor victime şi potenţiale victime ale violenţei, neglijării, exploatării şi traficului; a Managementului de caz în domeniul protecției copilului (Ordinul Ministrului Muncii și Protecției Sociale 134/2023);

                                    Cunoașterea cadrului de funcționare a domeniului de asistență socială, inclusiv servicii și prestații sociale, proceduri de acces la servicii și prestații sociale pentru copii în situație de risc și familii vulnerabile, precum și copii rămași temporar/ rămași fără ocrotire părintească;                  

 

                        Limbi străine

Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în Română și Rusă;

                                    Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză (avantaje);

                                    Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;

 

                        Competențe digitale și/ sau tehnice

Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;

                                    Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.

COMPETENȚE PROFESIONALE ȘI CALITĂȚI PERSONALE ASOCIATE POSTULUI:

Competențe personale: lucru eficient sub presiune; proactivitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență;

Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactare de evaluări inițiale și complexe în cadrul Managementului de caz; redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactare de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la cazurile din gestiune; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă;

Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției; responsabilitate; punctualitate; inițiativă; lucru în echipă; stabilire de relații de toleranță, calm, perseverență;

Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare).

CONDIŢII: ContraCt INDIVIDUAL de MUNCĂ cu perioadă determinată (5 lunI, cu posibilitate de prelungire) și perioadă de probă

Cerinţe DE aplicare:

Data limită pentru depunerea dosarului: 4 august 2024, ora 00:00.

Conținutul dosarului candidatului:

            CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Pedagog social”.

 

Pentru informații suplimentare contactați: mob. 060655773 (A.Comerzan), 069882227 (L. Fliurța).

Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.