Prelungire - Contractarea serviciilor de comunicare în cadrul evenimentului național Moldova Business Week



Prelungire - Contractarea serviciilor de comunicare în cadrul evenimentului național Moldova Business Week

Informații generale:

Conform Hotărârii de Guvern nr. 439 din 28.06.2023, I.P. Agenția de Investiții are misiunea de a implementa politicile statului și de a contribui la dezvoltarea și creșterea economică a țării prin atragerea investițiilor, promovarea imaginii de țară și a exporturilor, dar și dezvoltarea instrumentelor de diplomație economică.

Pe parcursul anului de activitate 2024, Agenția de Investiții organizează și participă la diferite forumuri, expoziții și evenimente tematice, în cadrul cărora va putea prezenta, în vederea vizibilității și promovării climatului investițional și a ofertei de export, materiale video reprezentative. În perioada 16 - 20 septembrie 2024, Agenția de Investiții va organiza ediția nr 10 a evenimentului Moldova Business Week.

Organizat anual de Agenția de Investiții, Moldova Business Week este unul dintre cele mai importante evenimente economice ale anului care reunește investitori străini, antreprenori locali și de peste hotare, oameni de afaceri, experți și analiști economici, speakeri locali și internaționali precum și reprezentanți ai instituțiilor statului și ai misiunilor diplomatice acreditate la Chișinău. De asemenea, Moldova Business Week este cea mai mare platformă care conectează oamenii de afaceri și investitorii din diferite regiuni cu furnizorii de produse interne și furnizorii de servicii. Este un motiv pentru a analiza tendințele economice și politicile naționale în contextul global, relațiile cu vecinii și partenerii regionali.

Autoritatea contractantăI.P. Agenția de Investiții, mun. Chișinău, Strada Eugen Doga, nr. 2.

Condiții de participare:

  1. Experiență dovedită în comunicarea strategică și integrată (conversia canalelor și instrumentelor de comunicare, precum și conversia domeniilor (PR, CSR, advertising, Social Media, event etc), (exemple de campanii cu descifrările de rigoare)
  2. Experiență dovedită în comunicarea de criză
  3. Experiență dovedită în dezvoltarea strategiilor de comunicare (minim 2 exemple de strategii)
  4. Experiență în elaborarea speech-urilor si talking points (exemplificare) pentru speakeri
  5. Cunoașterea domeniilor de referință va constitui un avantaj: Infrastructură, IT, BPO, Real Estate, Agricultură, Pharma, Fintech, Creative industries, etc
  6. Capacitate de a face copywriting în 2/3 limbi simultan (Ro si En)
  1. Minim 5 oameni în echipa alocată proiectului (Strategical team leader, PR and media relations expert, copywriter ro si ru (1 pers), copywriter en (1 pers), editor(i), media relations specialist, social media manager). NotăUnele funcții pot fi combinate, dar este important să fie minim 5 persoane din echipa inhouse a companiei disponibile pentru proiect.
  2. Abilitarea echipei de a implementa proiectul respectiv în perioada iulie- septembrie 2024.

Alte condiții:

  • Odată numită câștigătoare a concursului, compania își asumă responsabilitatea de a implementa campania, în termenii prestabiliți;
  • Producerea tuturor materialelor se va face exclusiv în baza machetelor aprobate de Agenția de Investiții;
  • Toate materialele vor fi efectuate conform Brand Book-ului Agenției de Investiții și Brand Book-ul de țară;
  • Materialele obținute în executarea sau ca urmare a executării serviciilor ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini vor fi în totalitate proprietatea Beneficiarului. Astfel, I.P. Agenția de Investiții va avea dreptul de multiplicare și difuzare nelimitat, prin orice mediu și în orice format procesat, sau nu, al oricărei părți a materialelor audio sau a celor video, în orice perioadă de timp.

Obiectul Concursului: campanie de comunicare și promovare a evenimentului Moldova Business Week 2024 Specificații Tehnice:

Componenta campaniei Preț cu TVA
1. Comunicare strategică
- Definire mesaje comunicare campanie
- Elaborare speech-uri la necesitate
- Elaborare plan de comunicare și calendar activități
- Pregătire notă informativă despre eveniment și domenii Elaborare Q&A pentru situații de criză
500,000 MDL
2. PR &Media Relation
- Stabilirea parteneriatelor media
- Dezvoltarea și implementarea planului de participări la emisiuni
- Pregătirea speakerilor pentru emisiuni (fișe de participare)
- Implementarea campaniilor de PR conform planului de comunicare
- Press point online pe durata evenimentului
- Pregătirea și distribuirea press-kit-urilor la jurnaliști
- Media relations pre-, during și post eveniment
- Raport de monitorizare media după fiecare campanie PR și raport final integral
- Raportul general al campaniei (cu toate componentele incluse, inclusiv KPI-uri)
- Pregătirea setului informațional pentru promovarea evenimentului prin intermediul ambasadelor RM
- Suport în realizarea materialelor pentru presa internațională (minim 1 material)
- Dezvoltarea conceptelor/scenariilor materialelor video din cadrul campaniei
3. Comunicare digitală (social media):
- Creare plan postări social media pre-, during și post eveniment
- Creare texte postări (ENG & RO)
- Pregătire guidelines pentru video teaser de la speakeri internaționali și amplasare video teasere pe social media (încadrarea în planul de postări)
- Postări pe durata evenimentului: anunțare paneluri, main quotes de la speakeri etc.
- Crearea campaniilor de adds (busting) ale celor mai importante postări Integrarea tuturor instrumentelor de comunicare din Campania online în cea social media (video, sharing a emisiun, articole etc).
- Raport eficiență campanie social media
4. Producere video:
- Producere video invite la MBW în limba română și engleză Video Post Event.
- Desfășurare și rezultate
5. Promovare eveniment la nivel internațional:
- Realizarea unei campanii PR la nivel internațional prin distribuirea unui material de presă anunț printr-o platformă de PR wire
- Realizarea unei campanii de Google Adwords pe câteva piețe strategice externe
6. Gestionare pagină web www.mbw.md:
- Ajustare conținut
- Creare conținut nou

Termenul limită de prezentare a ofertei: 25 iulie, 17:00.
Ofertele vor fi prezentate în format electronic, la adresa de email: contabil@invest.gov.md cu mențiunea în subiectului emailului: Campanie de comunicare MBW.

Termenul de executare a contractului: 3 luni.

Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu:

1. Oferta tehnică va conține:

  • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică.
  • Viziunea ofertantului în realizarea campaniei de comunicare și promovare.
  • Graficul de executare a lucrărilor.
  • Se va asigura conformitatea propunerii materialelor promoționale cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea Agenții de Investiții.

2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului efectuat, inclusiv toate taxele și
TVA.

3. Portofoliu va cuprinde: exemple de materiale video executate anterior.

Metoda de evaluare:

Evaluarea ofertelor se va executa de către grupul de lucru pe achiziții al I.P. Agenția de Investiții, conform Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice și a procedurii de achiziții aprobate prin Ordinul Nr. 01 din 17 ianuarie 2024 al I.P. Agenția de Achiziții, cu privire la procedura de achiziții și crearea grupului de lucru pe achiziții.

Nr. Criterii de evaluare Punctaj maxim
1 Oferta tehnică
Se va analiza și evalua conformitatea ofertei tehnice cu specificațiile tehnice ale apelului de achiziții
55
2 Oferta financiară, calculată conform formulei = (Preț minim oferit de aplicanți) / (Prețul ofertei evaluate) x 10 puncte 10
3 Evaluarea Portofoliului Se va analiza și evalua relevanțși expertiza companiei în realizarea unor sarcini similare cu cele ale apelului de achiziții 35
  Total 100

Compania care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnată câștigătoare a concursului de achiziții.

În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în realizarea unor proiecte similare (i.e. Evaluarea Portofoliului).