Prelungire - funcție Expert Fundraising



Caiet de sarcini din 03 iulie 2024

privind contractarea resurselor umane pentru funcția de Expert Fundraising

 pentru I.P. Agenția de Investiții

1. Informații generale

 

Denumirea funcţiei: Expert Fundraising

 

  1. Contextul desfășurării concursului

 

Agenția de Investiții este o Instituție Publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată să atragă investiții strategice în Republica Moldova, să contribuie la creșterea exporturilor, să promoveze imaginea de țară și să dezvolte dimensiunea de diplomație economică.

 

  1. Angajator: Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005. 
  1. Cerințele față de candidați și competențele acestora:
  • Diplomă Universitară în domenii relevante (business, economie, finanțe).
  • Fluență în limba engleză și română.
  • Cunoașterea mecanismului de contractare de fonduri adiționale și de finanțare din partea partenerilor de dezvoltare.
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, și relații interpersonale.
  • Spirit dezvoltat de inițiativă și autoorganizare. 
  • Etică profesională, respectarea standardelor etice și integritate.
  • Educație și experiență necesară în domeniul fundraising-ului (ex. studii în domeniul nonprofit, economie, comunicare etc. sau experiență echivalentă).
  • Abilități specifice (ex. abilități de networking, abilități analitice, abilități de planificare strategică etc.).
  • Experiență anterioară în fundraising, în special în organizarea de campanii, identificarea surselor de finanțare și gestionarea relațiilor cu donatorii.
  • Abilități de comunicare excelentă, inclusiv capacitatea de a convinge și de a negocia.
  • Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu alte departamente.
  • Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra sub presiunea unor termene limită strânse.



  1. Specificații tehnice:

 

Componenta campaniei / candidatului

Preț

  • Dezvoltarea unei strategii de fundraising pentru dezvoltarea Agenției, ținând cont de necesitățile Agenției.  

  5,000 EUR

  • Crearea unui plan detaliat de fundraising, inclusiv monitorizarea și actualizarea continuă. 

Alte condiții: 

  • Identificarea și cultivarea relațiilor cu potențialii parteneri de dezvoltare. 
  • Crearea de parteneriate cu organizații care împărtășesc obiectivele Agenției și pot furniza resurse suplimentare sau acces la noi rețele de parteneri. 
  • Dezvoltarea unor concepte de proiecte către partenerii de dezvoltare, în baza strategiei. 
  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru a crește gradul de conștientizare a impactului suportului partenerilor de dezvoltare. 
  • Transferul cunoștințelor de fundraising către echipa Agenției de Investiții.
  • Detalii despre activitățile zilnice și sarcinile specifice pe care expertul în fundraising trebuie să le îndeplinească.
  • Expectații în privința obiectivelor de fundraising pe termen scurt și lung și a contribuțiilor la strategia organizațională mai largă.



  1. Documentele ce urmează a fi prezentate:
  • CV-ul candidatului;
  • Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției.

 

  1. Data-limită de depunere a documentelor: 30 iulie 2024, 17:00.

 

  1. Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. E-mail-ul trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante la care aplică candidatul. 

 

  1. Date de contact: office@invest.gov.md sau +373 78 443 331.

 

  1. Termenul de executare a contractului: 6 luni.

 

  • Metoda de evaluare:

Evaluarea ofertelor se va executa de către grupul de lucru pe achiziții al I.P. Agenția de Investiții, conform Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice și a procedurii de achiziții aprobate prin Ordinul Nr. 01 din 17 ianuarie 2024 al I.P. Agenția de Achiziții, cu privire la procedura de achiziții și crearea grupului de lucru pe achiziții.

Nr.

Criterii de evaluare

Punctaj maxim

1

Evaluarea Portofoliului

Se va analiza și evalua experiența precedentă a candidatului pentru poziția respectivă

55

2

Oferta financiară, calculată conform formulei =

(Preț minim oferit de aplicanți) / (Prețul ofertei evaluate) x 10 puncte

10

3

Expertiza

Se va analiza și evalua relevanța și expertiza candidatului în realizarea unor sarcini similare cu cele ale apelului de achiziții

35

 

Total

100

 

Candidatul / compania care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnat câștigător al concursului de achiziții.