Manager de oficiu



Articol adaugat de: Olga Suruceanu

Closed vacancy

Manager de oficiu

Scop și obiectiv:
Scopul și obiectivul principal al Managerului de oficiu, este de a asigura o bună funcționare a recepției, combinată cu asistența oferită beneficiarilor Centrului și vizitatorilor săi.
Responsabilități:
- Întâmpinarea vizitatorilor și derectionarea în mod corespunzător;
- Informarea vizitatorilor despre serviciile centrului, activitățile și evenimentele care se vor desfășură;
- Îndeplinirea sarcinilor de gestionare a birourilor, inclusiv răspunsuri la telefoane, fotocopiere, trimiterea prin fax etc.
- Expedierea mesajelor corecte în numele personalului Centrului și asigurarea că toată lumea primește mesajele în timp rapid;
- Gestionarea e-mailurile prin redirecționarea sau răspunsul corespunzător și într-un mod adecvat;
- Actualizarea bazei de date de contact a clienților și partenerilor;
- Programarea întâlnirilor și altor activități, rezervând conferințe și săli de întâlniri;
- Orarul de munca de luni-vineri.
Cerințele la locul de muncă:
- Orientare către rezultate, învățare rapidă și deschisă pentru noi provocări;
- Atitudine matură și pozitivă;
- Abilitatea de a lucra bine într-un mediu rapid și multicultural, atât în echipă, cât și independent;
- Studii superioare nefinisate/finisate;
- Cunoaștere bună a limbii română și rusă, engleza constituie un avantaj.
- Cunoștințe de lucru în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Daca Vă regăsiți în cele menționate mai sus, rog să transmite-ți Cv ul la adresa de email: osuruceanu@ict.md cu menționarea funcției pentru care candidați. Vă așteptăm cu drag în Echipa Noastră!

telegram