CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Concurs - ocuparea funcției publice vacante de consultant principal Direcția financiară
Asociația Obștească ”CASMED”

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
08/11/2022

Concurs - ocuparea funcției publice vacante de consultant principal Direcția financiară

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului: Asigurarea condițiilor necesare pentru activitatea corespunzătoare a angajaților Agenției şi a integrității bunurilor materiale aflate în gestiune.

Sarcinile de bază ale funcţiei:

Elaborarea propunerilor pentru proiectul bugetului în domeniul salarizării, deplasărilor planificarea alocațiilor pentru întreținerea Agenției.

Asigurarea evidenței cheltuielilor de personal, creanțelor, datoriilor și decontările cu titularii de avans etc. Întocmirea notelor de contabilitate.

Acordarea asistenței metodologice și informarea conducătorilor subdiviziunilor Agenției referitor la modificările parvenite în legislație privind sistemul de salarizare.

Întocmirea și prezentarea rapoartelor privind cheltuielile salariale și de delegare, analizarea și verificarea calculelor efectuate reieșind din bugetul aprobat

Perfectarea și ținerea Registrului riscurilor aferente activității direcției. Perfectarea răspunsurilor la adresării și petiții.

Tip de angajare

Perioadă nedeterminat

Condiţiile de participare la concurs

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; b) posedă limba moldovenească şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c) are capacitate deplină de exerciţiu; d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani; e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerințe speciale de sănătate; f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie; i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţi

Cerinţe specifice pentru participare la concurs

1. Studii: Superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul finanțelor publice, contabilitate bugetară sau evidenţă contabilă

2. Experienţă profesională: 2 ani de experienţă profesională în domeniu

3. Cunoştinţe:

cunoaşterea legislaţiei în domeniu financiar-economic și administrarea proprietății publice de stat;

cunoştințe în domeniul serviciului public, administrației publice, legislaţiei contabile și fiscale;

cunoașterea legislației în domeniul achizițiilor publice cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională la nivel B1;

cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente, precum şi a practicilor pozitive naţionale şi de peste hotare în domeniu;

cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.

4. Abilităţi:

de planificare și organizare a activităţilor;

de analiză și sinteză a datelor, lucru cu informaţia, prezentare;

de soluţionare a problemelor operaţionale în domeniul de competenţă;

de comunicare eficientă (verbal şi în scris);

de aplanare a situaţiilor de conflict;

de lucru în echipă și luare a deciziilor;

de elaborare a documentelor și argumentare.

5. Atitudini/comportamente:

responsabilitate, punctualitate și  obiectivitate;

respect, diplomaţie şi disciplină;

flexibilitate, rezistenţă la efort şi stres;

corectitudine şi operativitate;

spirit de observație, receptivitatea ideilor noi şi creativitate;

tendinţă spre dezvoltare profesională continuă;

conduită morală şi profesională;

discreție și amabilitate.

Documente ce urmează a fi prezentate

-Copia buletinului de identitate

-Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

-Documente ce atestă experiența profesională

-Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

-Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere

-Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Alte documente necesare:

- formularul de participare, (indicat în anexa Regulamentului cu privire la ocuparea functiei publice prin concurs aprobat prin Hotarirea Guvernului 201 din 11.03.2009);

- copia buletinului de identitate;

- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de

perfecţionare profesională şi/sau specializare;

- documente ce confirmă experiența în muncă (copia carnetului de muncă/ adeverințe semnate de conducătorii instituțiilor);

- cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire;

- acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatului la funcția publică vacantă.

Notă: Copiile documentelor nominalizate vor fi prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora.

În cazul depunerii documentelor prin poștă sau e-mail candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru verificarea veridicității.

Modalitatea de depunere a documentelor

Alte modalități - Prin poștă, email sau personal .

Notă: în data limită de depunere a documentelor pînă la 22 noiembrie 2022 ora 17 00.

Salariul pe funcție

8040 lei

Bibliografia concursului

Constituţia Republicii Moldova;

Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018

Acte normative în domeniul de specialitate:

Legea Parlamentului Nr. 113 din 27.04.2007 contabilității;

Legea Parlamentului Nr. 229  din  23.09.2010 privind controlul financiar public intern;

Legea Parlamentului Nr.181 din 25.07.2014 privind finanțele și responsabilitățile bugetar-fiscale.

Legea Parlamentului nr.270 din 23 noiembrie 2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;

Hotărârea Guvernului Nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;

Lgea Parlamentului Nr. 271 din 15.12.2017 privind auditul situațiilor financiare.

Ordinul Ministerului Finanțelor nr.215/2015 cu privire la aprobarea Normelor metodologice privind executarea de casă a bugetelor componente ale bugetului public național prin Contul unic  Trezoreial al Ministerului Finanțelor;

Ordinul Ministerului Finanțelor nr.216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar.

Acte normative în domeniul serviciului public:

Legea Parlamentului nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;

Legea Parlamentului nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;

Legea Parlamentului Nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii ;i a intereselor personale

Legea Parlamentului Nr. 82 din 25.05.2017 integrității;

Codul Nr. 116 din 19.07.2018 Codul Administrativ al Republicii Moldova;

Legea nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul decizional;

Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii Parlamentului nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul  funcţionarului public"



Articol precedent: Logistics Technical Assistant Precedent Articolul următor: Concurs pentru ocuparea funcției publice de consultant Direcția Financiară Următor
  • Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
  • Knowledge Management and Learning Manager - Helvetas Moldova
  • Centrul de Drept al Avocatilor - Recruitment for legal counsellor position
  • IDLO Moldova Seeks Monitoring & Reporting Associate
  • Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Asociația Obștească ”CASMED”

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md