Coordonator/-oare al Centrului de Integrare a Refugiaților



Fundația Regina Pacis anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de coordonator/-oare al Centrului în cadrul Centrului Comunitar de Integrare a Refugiaților creat în cadrul activităților de Ajutor de urgență refugiaților din Ucraina.

Fundaţia Regina Pacis este o organizație nonguvernamentală fondată în anul 2001 cu misiunea de a contribui la crearea unui mediu protejat pentru dezvoltarea copiilor și tinerilor în situație de risc, precum și creșterea calității vieții persoanelor în etate. Pentru mai multe informații, accesați www.reginapacis.org

Perioada de angajare: 6 luni (cu posibilitatea de extindere)

Poziţie: full-time (8 ore/zi)

Locul de muncă: Chişinău

Responsabilități:

  • Asigură procesul de planificare, monitorizare şi evaluare a activităților proiectului;
  • Menține comunicarea între echipa de implementare şi partenerii, beneficiarii proiectului;
  • Coordonează implementarea la timp și eficientă a activităților pe tot parcursul ciclului de viață al proiectului;
  • Colectează și sistematizează zilnic informațiile necesare pentru întocmirea urmărirea indicatorilor privind buna implementare a proiectului;
  • Centralizează și păstrează evidența tuturor documentelor de lucru;
  • Întocmește rapoartele narative în cadrul proiectului și asigură expedierea rapoartelor către donatori/ parteneri în termenii stabiliți;
  • Supervizează direct echipa, consultanții, voluntarii și alți colaboratori care sunt implicați în activitățile de implementare a proiectului
  • Alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a proiectului.

Cerinţe faţă de candidat/-ă:

  • Studii superioare;
  • Experienţă de asistenţă în cadrul proiectelor. Experienţa de muncă în domeniul ajutorului umanitar va constitui un avantaj;
  • Competențe de comunicare scrisă şi verbală în limba română, rusă și engleză;
  • Abilităţi şi aptitudini: punctualitate; organizare eficientă a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; multitasking;
  • Cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet.

Condiții de muncă:

  • Programul de muncă 8 ore/zi;
  • Activitate preponderent de birou şi deplasări în teritoriu.

Dosarul candidatului/-ei va include:

  • CV-ul ;
  • Scrisoare de intenție, maxim o pagină.

Persoanele interesate vor transmite CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de email: emergencyaid@reginapacis.org

Data limită de depunere a dosarelor: 28 octombrie 2022

Numai persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.