Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Social Media Manager (SMM)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Despre Technovator:
Technovator este o organizație necomercială prin intermediul căreia talentele își pot dezvolta potențialul creativ și pot aduce un impact semnificativ și pozitiv în societate. Misiunea Technovator este de a extinde frontierele inovației și a sprijini dezvoltarea ecosistemului antreprenorial, prin consolidarea legăturilor cu comunitățile tehnologice și prin accesul la o rețea de experți din diverse domenii relevante.
În cadrul Technovator sunt realizate următoarele inițiative:
- Dezvoltarea ecosistemelor AgTech, HealthTech, FinTech și PowerTech prin conectarea tehnologiilor și a talentelor cu industriile-cheie;
- Dezvoltarea mindsetului antreprenorial în rândul studenților din 11 universități din R. Moldova;
- Facilitarea dezvoltării comunităților și a experților în cadrul programelor Product Management și Startup Trackers;
- Dezvoltarea unei Platforme pentru talentele tech din Ucraina;
- Stimularea inovațiilor prin conectarea comunităților în cadrul unor asemenea inițiative și evenimente precum Laboratoare de inovații, Forumuri, Hackathoane, Acceleratoare și Conferințe.
Cerințe față de candidați:
- Cel puțin un an de experiență în domeniul SMM / creare de conținut pentru rețelele sociale;
- Abilități de copywriting în limbile română și engleză; cunoașterea limbilor rusă și ucraineană constituie un avantaj;
- Creativitate / abilități de a crea un conținut original;
- Abilități de bază în editarea fotografiilor și a conținutului video, abilități de bază în realizarea fotografiilor și a conținutului video;
- Cunoaștea modalităților specifice de promovare pentru fiecare din platformele sociale: Facebook, Instagram, Telegram și Linkedin;
- Abilități de lucru în echipă;
- Abilități de a realiza rapid sarcinile și în termen, abilități de coordonare a mai multor proiecte în același timp;
- Abilități de a căuta informația necesară, în mod independent;
- Atenție la detalii și abilități de comunicare;
- Manifestarea interesului și implicare în proiectele organizației.
Experiența în administrarea unui blog personal / unui cont public pe social media constituie un avantaj.
Responsabilități:
- Administrarea conturilor organizației de pe platformele Facebook, Instagram, Linkedin și Telegram;
- Dezvoltarea strategiilor de promovare pe social media și a planului postărilor, împreună cu alți membri ai echipei;
- Implementarea strategiilor de promovare pe social media, crearea postărilor, stories, fotografii și conținut video;
- Redactarea sarcinilor tehnice pentru designul postărilor de social media;
- Prezența la toate evenimentele organizate: seminare, conferințe, evenimente online;
- Crearea postărilor și stories în timpul evenimentului și post-eveniment (2-3 evenimente / lună);
- Participare la ședințele săptămânale ale echipei, participare la ședințele de brainstorming privind promovarea diverselor produse ale organizației pe social media;
- Redactarea lunară a rapoartelor și a recomandărilor privind administrarea conturilor de social media și / sau la solicitare.
Ce oferă compania?
- Experiență de muncă în proiecte internaționale;
- Suport în instruire și dezvoltare profesională;
- Participare gratuită la evenimentele organizate pentru dezvoltare profesională în cele mai promițătoare sectoare ale IT în momentul de față;
- Ai parte de o echipă prietenoasă și o organizație fără birocrație;
- Oportunități de muncă la distanță sau într-un oficiu moden în centrul capitalei;
- Oportunități de muncă part-time.
Dacă crezi că această oportunitate este potrivită pentru Dvs., trimiteți CV-ul la adresa de email: careeraid@technovator.world și vă vom contacta pentru un interviu.
*Doar candidații selectați vor fi invitați la un interviu
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- UNDP Qu25/03042: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








