Social Media Manager (SMM)



Despre Technovator:

Technovator este o organizație necomercială prin intermediul căreia talentele își pot dezvolta potențialul creativ și pot aduce un impact semnificativ și pozitiv în societate. Misiunea Technovator este de a extinde frontierele inovației și a sprijini dezvoltarea ecosistemului antreprenorial, prin consolidarea legăturilor cu comunitățile tehnologice și prin accesul la o rețea de experți din diverse domenii relevante. 

În cadrul Technovator sunt realizate următoarele inițiative: 

  • Dezvoltarea ecosistemelor AgTech, HealthTech, FinTech și PowerTech prin conectarea tehnologiilor și a talentelor cu industriile-cheie;
  • Dezvoltarea mindsetului antreprenorial în rândul studenților din 11 universități din R. Moldova; 
  • Facilitarea dezvoltării comunităților și a experților în cadrul programelor Product Management și Startup Trackers; 
  • Dezvoltarea unei Platforme pentru talentele tech din Ucraina; 
  • Stimularea inovațiilor prin conectarea comunităților în cadrul unor asemenea inițiative și evenimente precum Laboratoare de inovații, Forumuri, Hackathoane, Acceleratoare și Conferințe. 

Cerințe față de candidați:

  • Cel puțin un an de experiență în domeniul SMM / creare de conținut pentru rețelele sociale; 
  • Abilități de copywriting în limbile română și engleză; cunoașterea limbilor rusă și ucraineană constituie un avantaj; 
  • Creativitate / abilități de a crea un conținut original; 
  • Abilități de bază în editarea fotografiilor și a conținutului video, abilități de bază în realizarea fotografiilor și a conținutului video; 
  • Cunoaștea modalităților specifice de promovare pentru fiecare din platformele sociale: Facebook, Instagram, Telegram și Linkedin; 
  • Abilități de lucru în echipă; 
  • Abilități de a realiza rapid sarcinile și în termen, abilități de coordonare a mai multor proiecte în același timp; 
  • Abilități de a căuta informația necesară, în mod independent;
  • Atenție la detalii și abilități de comunicare; 
  • Manifestarea interesului și implicare în proiectele organizației. 

Experiența în administrarea unui blog personal / unui cont public pe social media constituie un avantaj.  

Responsabilități:

  • Administrarea conturilor organizației de pe platformele Facebook, Instagram, Linkedin și Telegram; 
  • Dezvoltarea strategiilor de promovare pe social media și a planului postărilor, împreună cu alți membri ai echipei; 
  • Implementarea strategiilor de promovare pe social media, crearea postărilor, stories, fotografii și conținut video; 
  • Redactarea sarcinilor tehnice pentru designul postărilor de social media; 
  • Prezența la toate evenimentele organizate: seminare, conferințe, evenimente online; 
  • Crearea postărilor și stories în timpul evenimentului și post-eveniment (2-3 evenimente / lună);
  • Participare la ședințele săptămânale ale echipei, participare la ședințele de brainstorming privind promovarea diverselor produse ale organizației pe social media; 
  • Redactarea lunară a rapoartelor și a recomandărilor privind administrarea conturilor de social media și / sau la solicitare. 

Ce oferă compania?

  • Experiență de muncă în proiecte internaționale; 
  • Suport în instruire și dezvoltare profesională; 
  • Participare gratuită la evenimentele organizate pentru dezvoltare profesională în cele mai promițătoare sectoare ale IT în momentul de față; 
  • Ai parte de o echipă prietenoasă și o organizație fără birocrație; 
  • Oportunități de muncă la distanță sau într-un oficiu moden în centrul capitalei; 
  • Oportunități de muncă part-time.

Dacă crezi că această oportunitate este potrivită pentru Dvs., trimiteți CV-ul la adresa de email: careeraid@technovator.world și vă vom contacta pentru un interviu. 

*Doar candidații selectați vor fi invitați la un interviu