Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Institutul de Standardizare din Moldova angajează Operator baza de date
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Angajator: Institutul de Standardizare din Moldova
Adresa juridică, sediul: mun. Chișinău, str. E. Coca, 28
Subdiviziunea structurală: Departament standardizare
Funcția vacantă: Operator baza de date
Perioada: Nedeterminată
Telefon de contact: 022-905-300
E-mail: info@standard.md sau ism.anticamera@gmail.com
Persoana de contact: Mihaela Verdeș, manager oficiu
Scopul funcției: Asigurarea procesului de completare și gestionare a bazei de date e-standard cu standardele moldovenești, europene, internaționale, interstatale și a altor țări elaborate de organizațiile de standardizare relevante, a standardelor naționale adoptate, precum și actualizarea bazei de date e-standard cu informațiile necesare.
Atribuțiile de funcție:
1) Identificarea fișierelor standardelor;
2) Copierea sistematică (săptămânal, lunar) a fișierelor standardelor europene;
3) Actualizarea bazei de date e-standard cu informațiile bibliografice (metadate);
4) Verificarea corectitudinii și veridicității informației introduse în baza de date și pe server unde sunt păstrate fișierele standardelor;
5) Asigurarea notificării organizațiilor europene și internaționale;
6) Elaborarea foilor informative cu privire la standardele europene, internaționale și interstatale noi pentru Buletinul de standardizare.
Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul tehnic.
Experiență profesională: se va considera un avantaj experiența în domeniul tehnic.
Cunoștințe: Microsoft Office, Microsoft Excel, XML, SQL, internet, limba română, rusă, engleză, etc.
Abilități: de analiză și sinteză a datelor, a fenomenelor și a proceselor, de soluționare a problemelor în domeniul de competentă.
Candidații vor prezenta următoarele documente:
1) cererea de participare la concurs;
2) copia buletinului de identitate;
3) copiile diplomelor de studii;
4) CV.
Dosarele se vor prezenta la adresa juridică a ISM: mun. Chișinău, str. E. Coca, 28, anticamera sau prin e-mail.
Termenul limită de prezentare a dosarelor de participare la concurs: 23 septembrie 2022, ora 16.00.
Locul desfășurării interviului: mun. Chișinău, str. E. Coca, 28, sala de ședințe.
Mod de informare: prin e-mail; la adresa indicată în CV.
Date cu caracter personal: ISM va trata toate informațiile conținute în CV drept informații cu caracter personal. Candidatul va prezenta împreună cu CV-ul Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care poate fi descărcată accesând standard.md, rubrica Despre ISM/Informații publice/ Date cu caracter personal, sau accesând link-ul: https://standard.md/?page id=4213
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








