Centrul Republican de Asistenta Psihopedagogica anunta concurs pentru selectarea unui contabil



Termeni de referință

pentru selectarea unui contabil

                                                                                                                  

Context general

În contextul crizei umanitare provocată de către fluxul crescut al refugiaților din Ucraina din  cauza războiului, gradul de vulnerabilitate al copiilor și tinerilor care s-au refugiat împreună cu părinții săi în Republica Moldova este unul sporit, dat fiind faptul că aceștia, sunt derivați de drepturile sale de a avea o casă, a trăi în siguranță, de a avea acces la educație, ș.a. Acestea la rândul său  au impact negativ asupra stării de bine al copiilor și tinerilor, iar evenimentelor traumatice ale războiului, la care fiecare din aceștia a fost expus duce la intensificarea stărilor de frică, instabilitate emoțională, anxietate sporită, depresii și alte stări  psihologice disfuncționale.

În situația create este deosebit de importantă o intervenție promptă și sigură pentru atragerea copiilor, adolescenților și tinerilor în sistemul de educație de toate nivelurile, care poate servi un mediu de dezvoltare, învățare, creștere și siguranță socială.

Proiectul „Asistență psihologică și orientare în carieră pentru refugiați”, implementat de către Centrul republican de Asistență Psihopedagogică, finanțat de German Development Cooperation GIZ Office Moldova se va concentra pe cei mai vulnerabili băieți și fete, inclusiv adolescenți, tineri băieți și fete refugiați din Ucraina care sunt școlarizat și pe cei cu risc de abandon școlar pentru a facilita și sprijini accesul la servicii de asistență psihologică și de orientare în carieră de calitate, pentru a le crește rezistența și, ulterior, o integrare mai rapidă în sistemul (dual) VET și pe piața muncii a Republicii Moldova.

Descrierea domeniul de serviciu prestat

Suport in proiectarea gestionării resurselor financiare în cadrul proiectului.

Responsabilități:

  • Suport în organizarea și asigurarea ținerii continue și corecte a evidenței financiar-contabile în conformitate cu reglementările naționale și a politicilor finanțatorilor;
  • Suport în gestionarea mijloacelor financiare conform destinației în baza planurilor de finanțare și asigurarea controlului asupra utilizării corecte și eficiente a acestora;
  • Elaborarea proiectelor de contracte și gestionarea acestora;
  • Elaborarea prognozelor/bugetelor de proiect, planurilor bugetare/devizelor de cheltuieli;
  • Întocmirea și prezentarea proiectelor rapoartelor financiare/fiscale/statistice către autorități și finanțatori;
  • Structurarea și arhivarea documentației financiare.

Condiții de prestare a serviciului

  • Perioada de angajare – august-decembrie 2022/ 48 zile.
  • Serviciile vor fi prestate în baza necesităților proiectului, cu un orar de muncă flexibil, orientat spre atingerea obiectivelor. (Achitarea se va face în baza actului de primire-predare a serviciilor.)

Cerinţe faţă de experți:

  • Educație: Studii superioare de specialitate finalizate.
  • Experiență de muncă: minimum 3 ani de experiență în domeniul profesional; experiență de lucru cu parteneri internaționale, ONG-uri de cel puțin va constitui un avantaj;
  • Experiență de lucru în structurile de asistență psihopedagogică și instituții de învățământ va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe temeinice în domeniul financiar-contabil reglementat de legislația națională, cunoașterea normelor și reglementărilor legale privind contabilitatea în sectorul public;
  • Abilități bune de planificare, organizare și implementare a activităților;
  • Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, Internet, Programul 1C;
  • Alte competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a soluționa probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
  • Cunoașterea limbilor române și rusă;

Condiții de depunere a dosarului

  • Scrisoarea de intenţie cu indicarea în titlu a numelui, prenumelui candidatului și denumirea domeniului de activitate pentru care aplică – fişier PDF.
  • CV-ul –fişier PDF.
  • Portofoliul elaborărilor relevante realizate pentru realizarea consultanței preconizate –fişier PDF.

Termen limita se prezentare a dosarelor: 25 august 2022.

Dosarul va fi expediat pe adresa de e-mail craprm@gmail.com

La rubrica Subiect a scrisorii electronice se va indica „Concurs – contabil”.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu. Dosarele incomplete sau cele depuse după expirarea termenului limită indicat nu vor fi examinate.

 

Persoană de referință: Elena Nastas

Tel.: 022719322