Centrul Republican de Asistenta Psihopedagogica anunta concurs pentru selectarea unui expert in logistica si administrare proiect
Termeni de referință
pentru selectarea unui expert în logistică și administrare proiect
Context general
În contextul crizei umanitare provocată de către fluxul crescut al refugiaților din Ucraina din cauza războiului, gradul de vulnerabilitate al copiilor și tinerilor care s-au refugiat împreună cu părinții săi în Republica Moldova este unul sporit, dat fiind faptul că aceștia, sunt derivați de drepturile sale de a avea o casă, a trăi în siguranță, de a avea acces la educație, ș.a. Acestea la rândul său au impact negativ asupra stării de bine al copiilor și tinerilor, iar evenimentelor traumatice ale războiului, la care fiecare din aceștia a fost expus duce la intensificarea stărilor de frică, instabilitate emoțională, anxietate sporită, depresii și alte stări psihologice disfuncționale.
În situația create este deosebit de importantă o intervenție promptă și sigură pentru atragerea copiilor, adolescenților și tinerilor în sistemul de educație de toate nivelurile, care poate servi un mediu de dezvoltare, învățare, creștere și siguranță socială.
Proiectul „Asistență psihologică și orientare în carieră pentru refugiați”, implementat de către Centrul republican de Asistență Psihopedagogică, finanțat de German Development Cooperation GIZ Office Moldova se va concentra pe cei mai vulnerabili băieți și fete, inclusiv adolescenți, tineri băieți și fete refugiați din Ucraina care sunt școlarizat și pe cei cu risc de abandon școlar pentru a facilita și sprijini accesul la servicii de asistență psihologică și de orientare în carieră de calitate, pentru a le crește rezistența și, ulterior, o integrare mai rapidă în sistemul (dual) VET și pe piața muncii a Republicii Moldova.
Descrierea domeniul de serviciu prestat
Asistență în managementul Proiectului (planificare, monitorizare, raportare).
Responsabilități:
- Asigurarea logistică a activităților incluse în proiect (planificare, monitorizare, raportare);
- Organizarea documentelor proiectului în corespundere cu cerințele;
- Facilitarea, stabilirea și menținerea unor relații de cooperare, bazate pe comunicare deschisă, cu toți angajații organizației, beneficiarii, precum și cu alte pârți implicate în implementarea proiectelor;
- Dezvoltarea, unor noi formate de documente și/sau instrumente de lucru cu partenerii, completarea şi păstrarea documentelor în conformitate cu cerințele proiectului;
- Asistență în organizare de instruiri și evenimente;
- Participarea la training-uri și alte activități de dezvoltare profesională;
- Alte obligațiuni și responsabilități necesare realizării scopului proiectului.
Condiții de prestare a serviciului
- Perioada de angajare – august-decembrie 2022/ 48 zile.
- Serviciile vor fi prestate în baza necesităților proiectului, cu un orar de muncă flexibil, orientat spre atingerea obiectivelor. (Achitarea se va face în baza actului de primire-predare a serviciilor.)
Cerinţe faţă de experți:
- Educație: studii superioare în domeniul pedagogie/psihologie/sociologie sau alte domenii înrudite.
- Experiență de muncă: minimum 5 ani de experiență în domeniul profesional; experiență de lucru cu parteneri internaționale, ONG-uri de cel puțin doi ani;
- Experiență de lucru în structurile de asistență psihopedagogică și instituții de învățământ va constitui un avantaj;
- Abilități bune de planificare, organizare și implementare a activităților;
- Abilități de comunicare și exprimarea excelentă a ideilor proprii în scris și verbal
- Cunoașterea excelentă a limbilor române și rusă;
- Calității personale: capacități organizatorice; sociabilitate; creativitate, onestitate, capacitate de improvizare și rezolvare a unor situații neprevăzute; responsabilitate, empatie, compasiune şi respect față de persoanele refugiate; reziliență la stres; corectitudine, punctualitate.
Condiții de depunere a dosarului
- Scrisoarea de intenţie cu indicarea în titlu a numelui, prenumelui candidatului și denumirea domeniului de activitate pentru care aplică –fişier PDF.
- CV-ul –fişier PDF.
- Portofoliul elaborărilor relevante realizate pentru realizarea consultanței preconizate –fişier PDF.
Termen limita se prezentare a dosarelor: 25 august 2022.
Dosarul va fi expediat pe adresa de e-mail craprm@gmail.com
La rubrica Subiect a scrisorii electronice se va indica „Concurs – unui expert în logistică și administrare proiect”.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu. Dosarele incomplete sau cele depuse după expirarea termenului limită indicat nu vor fi examinate.
Persoană de referință: Elena Nastas
Tel.: 022719322
Alte anunturi de angajare
- Specialist/-ă în îmbunătățirea proceselor (servicii sociale), A.O.”CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, reglementare și licențiere sisteme de plăți
- Tender no. 83461337 For the provision of advisory services in communication and support for strategic public relations and crisis situations for the Ministry of Energy of the Republic of Moldova
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de șef-adjunct al Direcției consolidarea reglementării și autorizării financiare
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează coordonator program prim-ajutor premedical (First Aid)
- Școala de Jurnalism din Moldova anunță concurs pentru selectarea unui expert/expertă în domeniul Planificare de Afaceri
- Analytical Specialist
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, analiză, prognoză și emisiune a monedei naționale
- Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea unui expert care va dezvolta și coordona un set de recomandări cheie privind asigurarea sustenabilității financiare în sistemul de îngrijire la domiciliu la nivel comunitar
- Media Creator, OTI Moldova Resilience Initiative