Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Investitorilor din România angajează specialist comunicare și organizare evenimente
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioadă nederminată Specialist comunicare și organizare evenimente cu următoarele responsabilități:
- Participă la elaborarea și implementarea planului de activitate al Asociației;
- Prezintă propuneri de dezvoltare a Asociației;
- Pregatește postări și conținut pentru pagina de Facebook și site-ul official al Asociației;
- Promovează imaginea Asociației și a membrilor săi;
- Menține relații cu instituțiile media;
- Dezvoltă și implementează diverse proiecte în cadrul Asociației în dependență de necesitățile companiilor membre;
- Asigură și facilitează comunicarea și schimbul de bune practici între membrii Asociației și parteneri, precum și răspunde la solicitările acestora;
- Participă la pregătirea și buna organizare a diverselor evenimente în cadrul Asociației;
- Execută la solicitarea conducerii Asociației alte sarcini și activități neindicate mai sus.
Calificări și experiența necesară:
- Studii superioare preferabil în Științe ale Comunicării, Jurnalism, Marketing sau alte domenii conexe;
- Posedarea limbii române la un nivel avansat (scris/vorbit);
- Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
- Abilităţi de lucru la calculator (Microsoft, Outlook, Zoom, Internet, etc.);
- Adaptarea la situații noi, la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate.
- Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități.
- Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate;
- Abilităţi de comunicare şi prezentare în public;
- Spirit dezvoltat de inițiativă şi dedicație;
Abilități ce vor constitui un avantaj:
- Cunoşterea limbilor străine (rusă și engleză) la nivel mediu/avansat ;
- Experienţa de muncă la un post similar.
Programul de muncă stabilit este de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână.
Salariul se negociază individual cu candidatul și depinde de aptitudini, experiența anterioară și de posibilitatea de implicare.
Dacă ești o persoană orientată spre rezultat, dispui de abilități multitasking, interactivitate și responsabilitate, te rugam să ne expediezi CV-ul pe adresa electronică a asociației office@air-rm.md până în data de 20.08.2022.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







