Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Investitorilor din România angajează manager oficiu
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioadă nederminată manager oficiu cu următoarele responsabilități:
- Participă la elaborarea și implementarea planului de activitate al Asociației;
- Prezintă propuneri de dezvoltare a Asociației;
- Dezvoltă și implementează diverse proiecte în cadrul Asociației în dependență de necesitățile companiilor membre;
- Duce evidența corespondenței, registrelor și proiectelor în cadrul Asociației;
- Gestionează poșta electronică și agenda Președintelui Executiv;
- Participă la elaborarea documentelor, scrisorilor și asigură evidența acestora în cadrul asociației;
- Asigură și facilitează comunicarea și schimbul de bune practici între membrii Asociației și parteneri;
- Menținerea oficiului în stare funcțională;
- Participă la pregătirea și buna organizare a diverselor evenimente în cadrul Asociației;
- Execută la solicitarea conducerii Asociației alte sarcini și activități.
Calificări și experiența necesară:
- Studii superioare preferabil în Științe ale Comunicării, Jurnalism, Economie, Drept sau alte domenii conexe;
- Posedarea limbii române la un nivel avansat (scris/vorbit);
- Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
- Abilităţi de lucru la calculator (Microsoft, Outlook, Zoom, etc.);
- Adaptarea la situații noi, la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate.
- Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități.
- Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate;
- Abilităţi de comunicare şi prezentare în public;
- Spirit dezvoltat de inițiativă şi dedicație;
- Cunoşterea limbilor străine (rusă și engleză) la nivel mediu/avansat vor constitui un avantaj;
- Experienţă de muncă la un post similar va constitui un avantaj.
Programul de muncă stabilit este de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptamână.
Salariul se negociază individual cu candidatul și depinde de aptitudini, experiența anterioară și de posibilitatea de implicare.
Dacă ești o persoană orientată spre rezultat, dispui de abilități multitasking, interactivitate și responsabilitate, te rugam să ne expediezi CV-ul la adresa electronică a asociației office@air-rm.md până în data de 20.08.2022.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- Lansarea concursurilor de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







