Consultant achiziţii şi logistică



Primăria municipiului Chișinău a lansat licitația privind achiziționarea serviciilor în cadrul Proiectului „Move it Like Lublin – a Chisinau Sustainable Development Initiative": Consultant achiziţii şi logistică.

Procedura de achiziție: Licitație deschisă

Scopul achiziției este: contractarea serviciilor de asistență tehnică, Consultant achiziţii şi logistică

Descrierea misiunii: Consultantul va acorda asistență tehnică de înaltă calitate în pregătirea și desfășurarea procedurilor/activităților de achiziție și logistică în conformitate cu ghidul practic al UE și legislația națională relevantă.

 Cerințe: 

Educatie:
- diploma de licenta in economie, drept, administratie publica sau alta disciplina relevanta, sau
- experienta profesionala relevanta echivalenta de cel putin 2 ani.

Experienta:
- cel putin trei (3) ani de experienta in administrare publica, achizitii, economie sau activitati conexe domeniului de aplicare al acestei misiuni;
- cel putin un (1) proiect in domeniul achizitiilor finantat de institutiile financiare internationale.

Abilitati lingvistice:
- fluent in engleza si romana (citit, scris si vorbit).

Competente digitale:
Microsoft Office si alte programe relevante.

Alte cerinte specifice:
- cunoasterea procedurilor de achizitii si a regulilor institutiilor financiare internationale, cum ar fi Banca Mondiala, BERD, BEI, UE si o buna cunoastere si intelegere a cerintelor PRAG, vor constitui un avantaj;
- familiarizarea cu Iegislatia nationala aplicabila in procedurile de achizitii publice;
- candidatul trebuie sa fie foarte motivat si capabil sa lucreze in echipa;
- abilitati excelente de scriere, editare si comunicare orala;
- abilitati excelente de comunicare, analiza, facilitare si prezentare.

 

Pentru mai multe informații cu privire la această licitație, vă rugăm să accesați:

https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1659091547756?tab=contract-notice

Articol adaugat de: MILL