Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Termen extins: A.O. Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs de selectare pentru poziția de asistent financiar/ asistentă financiră
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor”(în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.
Obiectiv
Reieșind din situația actuală privind criza refugiaților din Ucraina, Centrul de Drept al Femeilor a lansat inițiativa de suport și asistență pentru refugiații/solicitanții de azil în Republica Moldova, astfel fiind necesar suportul unui specialist în gestionarea financiară și anume selectarea unei Asistent/ă financiar/ă.
Responsabilități
- Oferirea suportului Partenerilor de implementare a granturilor, sub aspect financiar și contabil;
- Verificarea rapoartelor financiare ale Partenerilor de implementare;
- Asigurarea faptului că toate cheltuielile pe proiect și achizițiile sunt realizate în conformitate cu politica organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;
- Contribuirea la conceptualizarea proceselor și elaborarea noilor instrumente financiare în domeniile de implicare ale organizației;
- Monitorizarea proceselor și inițierea activităților necesare pentru atingerea obiectivelor organizației din domeniul instrumentelor financiare;
- Dezvoltarea capacităților Partenerilor de implementare în domeniul implementării financiare a granturilor;
- Participarea în elaborarea și realizarea măsurilor îndreptate spre respectarea disciplinei financiare și utilizarea rațională a resurselor;
- Pregătirea rapoartelor financiare necesare managementului organizației;
- Realizarea activității privind formarea, actualizarea şi păstrarea bazei de date a documentelor lucrative şi respectarea regulilor de utilizare a bazei de date interne;
- Colectarea informației despre progresul activităților și participarea la activitatea de raportare intermediară și finală pe Proiect;
- Alte activități operaționale și management financiar/organizațional.
Cerințe față de aplicanți
- Studii superioare (contabilitate/finanțe/economie/drept);
- Experiență de lucru în domeniul financiar/contabil constituie un avantaj;
- Experiența anterioară de lucru în activități/proiecte finațate de donatori străini destinate suportului și asistenței umanitare, inclusiv pentru refugiați va constitui un avantaj;
- Cunoașterea legislației în domeniul contabilității și fiscalității;
- Cunoaşterea limbilor rusă și engleză constituie un avantaj;
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare, abilități de a lucra independent și în echipă;
- Spirit de inițiativă, orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare.
- Capacităţi de organizare a timpului, lucru în echipă, de comunicare eficientă verbală şi în scris, de colectare, analiză și formulare a concluziilor, de raportare, management şi leadership, de prioritizare și realizare a mai multor activități simultan, de lucru într-un mediu multicultural, multietnic cu persoane din diferite medii naționale, culturale și pături sociale
Dosarul de aplicare va include:
- CV-ul;
- Scrisoare de intenție, care să includă descrierea experienței relevante, precum și motivația candidatului/tei, cu indicarea a 2 persoane de referință.
Aspecte organizaționale
Asistentul/a finaciar/ă va lucra în bază de contract individual de muncă, cu o implicare de 100% în perioada iunie – decembrie 2022.
Condiții de muncă:
Orar zilnic de muncă – 8 ore pe zi, cu program de la 09:00 - 18:00 la sediul CDF, de luni până vineri.
Procedura de aplicare:
Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 08 iunie 2022, ora 24.00.
Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs asistent/ă financiar/ă” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.
Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
Informații suplimentare le puteți solicita prin email: concurs@cdf.md
NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








