Team Leader (payroll department)



Team Leader (payroll department)

Cunoștințe și aptitudini:

  • Experiență de lucru ca lider de echipă sau supervizor;
  • Cunoaşterea fluentă a limbii engleze (cunoașterea limbii poloneze este un avantaj);
  • Persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile echipei;
  • Bune abilități de gestionare a timpului, prioritizare și multitasking;
  • Cunoașterea sistemului de contabilitate va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea calculatorului cunoașterea Microsoft Office.

Responsabilități:

  • Monitorizarea zilnică a activităților echipei de aproximativ 5-6 membri, în vederea atingerii obiectivelor;
  • Raportarea rezultatelor și îmbunătățirea proceselor, cu accent pe calitatea muncii și productivitate;
  • Motivarea și oferirea suportului necesar membrilor echipei;
  • Distribuirea sarcinilor și monitorizarea punerii lor în aplicare;
  • Contribuie la crearea unui mediu de lucru favorabil, condus de valori centrate pe oameni și cu colegi din alte departamente.

Compania oferă:

  • Angajare oficială într-o companie internațională;
  • Salariu motivant și plătit la timp;
  • Un mediu de muncă activ cu posibilități multiple de dezvoltare;
  • Program de munca: Luni-Vineri, 8:00-17:00;
  • Cursuri de engleză din contul companiei;
  • Teambuilding-uri..

Cei interesați sunt rugați să trimită CV-ul în limba engleză, la adresa de e-mail: tv80@search4staff.com    

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Pentru detalii: 060 422 844