Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Anunț de angajare la funcția: Expert pentru promovarea afacerilor inteligente
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Funcție part time,50%
În cadrul proiectului ”Edineț- oraș cu perspective de viitor”
Numărul acordului de referință: 2020 / 421-644
DESCRIEREA POSTULUI
Expert local pentru promovarea soluțiilor inteligente în domeniul afacerilor și facilitarea parteneriatelor de afaceri pentru dezvoltarea urbană inteligentă.
Descrierea proiectului:
Municipiul Edineț a încheiat un acord cu Delegația Europeană în decembrie 2020 pentru implementarea Proiectului ”Edineț- oraș cu perspective de viitor” care vizează dezvoltarea și implementarea unui concept de dezvoltare urbană inteligentă în municipiul Edineț.
Obiectivul general al acțiunii este de a îmbunătăți calitatea dezvoltării urbane, satisfacția cetățenilor și serviciile publice din Edineț
Obiectivul specific al proiectului este:
Municipiul Edinet a folosit soluții inteligente pentru a îmbunătăți dezvoltarea urbană a orașului prin:
- O abordare participativă și colaborativă a planificării teritoriale pentru a asigura implementarea unei guvernări inteligente;
- Servicii publice urbane optimizate utilizând soluții inteligente inovatoare adaptate nevoilor specifice din Edineț;
- Promovarea vieții inteligente în zona urbană pentru o mai bună asimilare a inovațiilor și a viitoarei infrastructuri urbane pentru o utilizare durabilă a spațiului urban din municipiul Edineț;
- Soluții inteligente implementate pentru domeniul educație în 2 școli și 2 grădinițe din mun. Edineț.
Proiectul este implementat de municipalitatea Edineț, RM în parteneriat cu municipalitatea Alba Iulia, România și partenerul asociat Smart City Council, SUA.
Funcții de bază:
Analiza necesitaților întreprinderilor din mun. Edineț de eficientizarea a proceselor de producere și îmbunătățire a condițiilor de muncă; Coordonarea activităților proiectului în domeniul îmbunătățirii condițiilor de trai și de muncă în municipiu și dezvoltării inteligente a afacerilor
( implementarea a min. 3 mini proiecte de impact în cartiere și susținerea a minim 3 antreprenori să aplice soluții inteligente), menținerea comunicării cu mediul antreprenorial și contribuirea la îmbunătățirea cooperării lor cu primăria municipiului Edineț. Elaborarea specificațiilor tehnice, termenilor de referința pentru bunurile , serviciile si lucrările care urmează sa fie achiziționate in cadrul proiectului pentru implementarea soluțiilor smart in afaceri; Elaborarea rapoartelor privind concluziile testării soluțiilor implementate si recomandări pentru implementarea soluțiilor smart in domeniul afacerilor; Comunicarea cu consultanții internaționali si naționali ai proiectului pentru a asigura distribuirea si scalarea rezultatelor proiectului.
Educație și experiență solicitată (criterii de selectare):
Studii universitare - economie, tehnice sau alte domenii conexe.
Experiență și criterii de evaluare:
-Experiență în domeniul colaborării cu mediul de afaceri de minim 3 ani,
-Cunoașterea mediului antreprenorial din mun. Edineț
-Experiență în domeniul implementării proiectelor de dezvoltare cu finanțare nerambursabilă;
-Experiență în domeniul de dezvoltare/inițiere a afacerilor de minim 3 ani.
Abilități:
- Abilități lingvistice: Română si rusa - fluent; limba Engleza la nivel de comunicare;
- Abilități de comunicare;
- Posedă cunoștințe de specialitate și concepte avansate în programe de utilizare a instrumentelor digitale
- Capacitatea de a realiza analize si sondaje in domeniul afacerilor.
Participare:
Candidații interesați sunt invitați să trimită CV-urile în limba Romana până la: 19 decembrie 2021, ora 16:00 la adresa: smartedinet2124@gmail.com
Subiectul e-mailului va include următoarele informații: Nume / Prenume, Expert promovare afaceri pentru proiectul „Edineț – oraș cu perspective de viitor”.
Candidații preselectați vor fi invitați la un interviu.
Mai multe informații ar putea fi solicitate la adresa de e-mail menționată mai sus.Funcție part time,50%
În cadrul proiectului ”Edineț- oraș cu perspective de viitor”
Numărul acordului de referință: 2020 / 421-644
DESCRIEREA POSTULUI
Expert local pentru promovarea soluțiilor inteligente în domeniul afacerilor și facilitarea parteneriatelor de afaceri pentru dezvoltarea urbană inteligentă.
Descrierea proiectului:
Municipiul Edineț a încheiat un acord cu Delegația Europeană în decembrie 2020 pentru implementarea Proiectului ”Edineț- oraș cu perspective de viitor” care vizează dezvoltarea și implementarea unui concept de dezvoltare urbană inteligentă în municipiul Edineț.
Obiectivul general al acțiunii este de a îmbunătăți calitatea dezvoltării urbane, satisfacția cetățenilor și serviciile publice din Edineț
Obiectivul specific al proiectului este:
Municipiul Edinet a folosit soluții inteligente pentru a îmbunătăți dezvoltarea urbană a orașului prin:
- O abordare participativă și colaborativă a planificării teritoriale pentru a asigura implementarea unei guvernări inteligente;
- Servicii publice urbane optimizate utilizând soluții inteligente inovatoare adaptate nevoilor specifice din Edineț;
- Promovarea vieții inteligente în zona urbană pentru o mai bună asimilare a inovațiilor și a viitoarei infrastructuri urbane pentru o utilizare durabilă a spațiului urban din municipiul Edineț;
- Soluții inteligente implementate pentru domeniul educație în 2 școli și 2 grădinițe din mun. Edineț.
Proiectul este implementat de municipalitatea Edineț, RM în parteneriat cu municipalitatea Alba Iulia, România și partenerul asociat Smart City Council, SUA.
Funcții de bază:
Analiza necesitaților întreprinderilor din mun. Edineț de eficientizarea a proceselor de producere și îmbunătățire a condițiilor de muncă; Coordonarea activităților proiectului în domeniul îmbunătățirii condițiilor de trai și de muncă în municipiu și dezvoltării inteligente a afacerilor
( implementarea a min. 3 mini proiecte de impact în cartiere și susținerea a minim 3 antreprenori să aplice soluții inteligente), menținerea comunicării cu mediul antreprenorial și contribuirea la îmbunătățirea cooperării lor cu primăria municipiului Edineț. Elaborarea specificațiilor tehnice, termenilor de referința pentru bunurile , serviciile si lucrările care urmează sa fie achiziționate in cadrul proiectului pentru implementarea soluțiilor smart in afaceri; Elaborarea rapoartelor privind concluziile testării soluțiilor implementate si recomandări pentru implementarea soluțiilor smart in domeniul afacerilor; Comunicarea cu consultanții internaționali si naționali ai proiectului pentru a asigura distribuirea si scalarea rezultatelor proiectului.
Educație și experiență solicitată (criterii de selectare):
Studii universitare - economie, tehnice sau alte domenii conexe.
Experiență și criterii de evaluare:
-Experiență în domeniul colaborării cu mediul de afaceri de minim 3 ani,
-Cunoașterea mediului antreprenorial din mun. Edineț
-Experiență în domeniul implementării proiectelor de dezvoltare cu finanțare nerambursabilă;
-Experiență în domeniul de dezvoltare/inițiere a afacerilor de minim 3 ani.
Abilități:
- Abilități lingvistice: Română si rusa - fluent; limba Engleza la nivel de comunicare;
- Abilități de comunicare;
- Posedă cunoștințe de specialitate și concepte avansate în programe de utilizare a instrumentelor digitale
- Capacitatea de a realiza analize si sondaje in domeniul afacerilor.
Participare:
Candidații interesați sunt invitați să trimită CV-urile în limba Romana până la: 19 decembrie 2021, ora 16:00 la adresa: smartedinet2124@gmail.com
Subiectul e-mailului va include următoarele informații: Nume / Prenume, Expert promovare afaceri pentru proiectul „Edineț – oraș cu perspective de viitor”.
Candidații preselectați vor fi invitați la un interviu.
Mai multe informații ar putea fi solicitate la adresa de e-mail menționată mai sus.
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









