Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Obștească ”Nord Press Club” angajează persoană pentru funcția vacantă de editor de imagine, în Bălți
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CADRUL GENERAL
Serviciile vor fi prestate în cadrul proiectului „Madia pentru Transparență” contract nr. SMD70021GR3054 din 01 iulie 2021, finanțat din resursele acordate de Ambasada SUA.
DESCRIEREA SARCINILOR
Responsabilitățile angajatului vor fi următoarele:
- Editarea materialelor audio-video (emisiuni/videoclipuri/reportajelor) în termenii stabiliți.
CERINȚE FAȚĂ DE EXPERT
- Abilități de lucru cu următoarele programe: After Effects, Adobe Premiere Pro, Wimix;
- Cunoașterea noțiunilor fundamentale de montaj;
- Cunoașterea noțiunilor fundamentale de compoziție, încadraturi, reguli de compoziție a cadrului, culoare, contraste, efecte de culoare, editare sunet etc;
- Capacitate de lucru în echipă.
CRITERII DE SELECȚIE
- Îndeplinirea cerințelor specificate în Termenii de referință ai concursului de selectare a expertului;
- Disponibilitate de realizare a activităților în conformitate cu perioada de timp prevăzută în Termenii de Referință;
CONȚINUTUL DOSARULUI DE APLICARE
- CV-ul expertului
Procesul de selectare a candidaților va avea loc în două etape:
- Evaluarea CV-ului;
- Interviu cu candidații care au trecut prima etapă.
Durata contractului: 22 luni începând cu data de 1 septembrie 2021.
Dosarele vor fi prezentate la adresa de e-mail: nordpressclub@gmail.com
Termenul limită de aplicare: 15 august 2021
Titlul mesajului: Concurs de angajare pentru funcția de editor de imagine
Pentru informații suplimentare, Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 068303090/060229996 sau la adresa de e-mail: nordpressclub@gmail.com
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de proiect (management dezastre)
- Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





