Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs privind selectarea unui asistent/ unei asistente financiare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Finanțat de UE/ Termeni de referinţă
pentru selectarea asistentului/asistentei financiare
03/08/2021
Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunţă competiţie deschisă în vederea selectării unui asistent/unei asistente financiare în cadrul Acordului de Parteneriat dintre CPD și UN Women, parte a Proiectului EVA „Promovarea egalității de gen în raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de UN Women în parteneriat cu UNICEF.
AO CNSIPPF „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) este o instituție obştească care pledează pentru implementarea conceptului egalităţii de gen în toate domeniile vieţii, promovarea politicilor publice în domeniu, abordarea problemelor ce ţin de rolul femeii în societate şi abilitarea acesteia, eliminarea tuturor formelor de discriminare faţă de femei, fiind concomitent şi un centru de documentare, informare şi instruire pentru ONG-urile de profil şi grupurile de iniţiativă. Mai multe detalii despre organizație găsiți la adresa www.progen.md
Scopul proiectului: Implementarea acțiunilor locale care promovează egalitatea de gen și drepturile femeilor în raioanele Cahul și Ungheni.
Durata de implicare: August 2021- Iulie 2022, cu posibilitate de prelungire a contractului de muncă
Responsabilităţi:
Responsabilitatea de bază a asistentei/asistentului financiar în cadrul proiectului se referă la oferirea suportului contabilei CPD, și anume: împreună cu contabila proiectului, va fi responsabil(ă) pentru gestionarea financiară adecvată a bugetului disponibil. Va fi responsabil(ă) pentru monitorizarea bugetului proiectului, cât și a fiecărui buget al inițiativelor locale cărora li se va oferi granturi în cadrul acestui proiect; monitorizarea corespondenței achiziției cu proiectele locale care vor fi finanțate, etc. Alături de asistenta de proiect, va oferi sprijin echipelor locale pentru a dezvolta bugetele per proiecte și suport în valorificarea corectă a acestora. Va fi responsabil(ă) pentru pregătirea tuturor documentelor de donații. Asistentul/ asistenta financiară își va îndeplini atribuțiile în echipă cu contabila CPD, asistenta de proiect, coordonatoare de proiect și consultanta pe achiziții.
Condiții de muncă: Asistentul/Asistenta financiară va fi angajat/angajată cu normă deplină de muncă ( 8 ore per zi, 5/7), fiind ȋncheiat un contract de muncă individual.
*În contextul pandemiei cauzate de virusul COVID-19, munca va fi efectuată preponderent de la distanță, cu posibilitatea de a efectua munca în oficiu.
Candidaţii interesaţi/ Candidatele interesate vor expedia la adresa de e-mail: al.ermolenco@gmail.com; elena_sajina@bk.ru următoarele:
- CV-ul;
- Scrisoarea de intenție, motivând interesul pentru această funcţie;
- Numele şi datele de contact pentru două persoane de referință;
Data limită de expediere a dosarului: 11 august 2021.
Persoane de contact:
Alexandra Ermolenco, 069 62 79 52 sau al.ermolenco@gmail.com
Mai mult detalii a se vedea în Termenii de referință: https://progen.md/wp-content/uploads/2021/08/TOR_asistent-financiar_final-1.docx
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









