Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
HelpAge International angajează Asistent(ă) Finanțe și Administrare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Funcția anunțată: Asistent(ă) Finanțe și Administrare
Locul: or. Chișinău
Solicitant (angajator): HelpAge International, Moldova
Tipul de contract: Contract pe durată determinată (6 luni cu posibilitate de prelungire, înlocuirea temporară a angajatei plecate în concediu de maternitate)
Perioada de lucru estimată: îndată după perioada de interviuri
Termen limită pentru aplicare: 12 iulie 2021
Informații generale
HelpAge International susține vârstnicii să-și revendice drepturile, să lupte împotriva discriminării și să depășească sărăcia, pentru a duce o viață demnă, sigură, activă și sănătoasă.
Colaborăm cu partenerii noștri pentru a ne asigura că oamenii de pretutindeni înțeleg cât de mult contribuie persoanele în etate la dezvoltarea societății și că vârstnicii trebuie să se bucure de dreptul lor la asistență medicală, servicii sociale, securitate economică și fizică. HelpAge International își desfășoară activitățile prin susținerea programelor practice, oferind voce persoanelor în vârstă și influențând politica la nivel local, național și internațional.
Sarcinele propuse și responsabilitățile
Asistent(ul)/a Finanțe și Administrare va:
- oferi suport pentru sarcinile administrative și financiare generale ale programului HelpAge International din Moldova;
- colabora cu Coordonatorii de Proiect ai programului HelpAge International și cu Managerul Financiar pentru ai ajuta la implementarea activităților în comunitățile rurale din Moldova, partenere de proiecte;
- îndeplini sarcini logistice și administrative în organizarea conferințelor, seminarelor, întâlnirilor și va oferi asistență în toate aspectele financiare pentru programul HelpAge;
- fi ghidat(ă) direct de Coordonatorii Proiectelor și de Managerul Financiar;
Calificări și experiență
- cel puțin 2 ani de experiență de succes într-o poziție similară;
- abilități profesionale în domeniul administrării;
- se vor aprecia calități precum automotivația, proactivitatea, organizarea, responsabilitatea și capabilitatea de a face față termenelor limită de realizare a sarcinelor;
- abilitatea de a lucra în echipă și de a avea o atitudine bună față de lucrul cu oameni de diferite grupe de vârstă;
- flexibilitatea și disponibilitatea pentru a călători atunci când este necesar;
- deținerea cunoștințelor în domeniul IT;
- pentru sarcinile anunțate va trebui să comunicați bine cu ceilalți, verbal și în scris, în limbile română, rusă și engleză;
Aplicare la concurs
Persoanele interesate vor depune dosarul de aplicare care va conține obligatoriu:
- Scrisoare de intenție în care să descrieți în limba engleză, succint, experiența în domenii relevante sarcinii;
- CV-ul (maximum 4 pag.) în limba engleză;
Notă: La această etapă, vă rugăm să nu expediați scrisori de recomandare sau copii ale diplomelor sau certificatelor.
Dosarul de aplicare poate fi depus până la data de 12 iulie 2021 la adresa de email: officehelpage@gmail.com cu titlul ”Concurs Asistent Finanțe și Administrare HelpAge”, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, Str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge International.
Reieșind din situația pandemică, Vă anunțăm că prima etapă de interviuri se va desfășura în mediul online cu conectarea obligatorie a camerei web.
HelpAge își rezervă dreptul de a refuza candidații care nu aplică setul complet de documente, care aplică după termenul limită indicat sau care nu se încadrează în calificările solicitate pentru această funcție, fără a fi notificați.
Informații suplimentare la nr. de tel: +373 22 225098, 069515313, persoană de contact Artemi-Bagrii Mihaela.
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









