Concurs privind selectarea unui asistent sau unei asistente de proict

entrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunţă competiţie deschisă în vederea selectării unui asistent/unei asistente de proiect.

IP CNSIPPF „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) este o instituție obştească care pledează pentru implementarea conceptului egalităţii de gen în toate domeniile vieţii, promovarea politicilor publice în domeniu, abordarea problemelor ce ţin de rolul femeii în societate şi abilitarea acesteia, eliminarea tuturor formelor de discriminare faţă de femei, fiind concomitent şi un centru de documentare, informare şi instruire pentru ONG-urile de profil şi grupurile de iniţiativă. Mai multe detalii despre organizație găsiți la adresa www.progen.md

Durata de implicare: Mai 2021- Mai 2022, cu posibilitate de prelungire a contractului de muncă

Responsabilităţi:

Responsabilitatea de bază a asistentei/asistentului se referă la oferirea suportului administrativ şi logistic echipei de lucru ȋntru realizarea în timp a tuturor activităţilor planificate.

Responsabilităţi specifice:

  • Monitorizarea respectării tuturor procedurilor prevăzute în contractul de finanțare şi în desfăşurarea proiectului;
  • Acordarea suportului în comunicare cu beneficiarii/beneficiarele proiectului, finanțatorii şi alți actori ce sunt parte direct sau tangențial la proiect;
  • Colectarea informației privind progresul proiectului;
  • Efectuarea aranjamentelor logistice şi organizarea evenimentelor în cadrul proiectului;
  • Implicarea în elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementării activităților;
  • Acordarea de suport contabilei proiectului în procesul de elaborare a raportului financiar;
  • Verificarea bunurilor achiziţionate în corespundere cu oferta înaintată şi factura fiscală primită;
  • După caz, efectuarea traducerilor în limbile română şi engleză;
  • Implicarea ȋn colectarea informaţiei relevante specifice domeniului egalităţii de gen.

Cerinţe faţă de candidaţi:

- Studii superioare în domeniul: social/economic/sociologic/ juridic;

- Experiență de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale (experienţă minimă de 3 an);

- Cunoştinţe şi experienţă de lucru ȋn domeniul drepturilor omului, în special egalităţii de gen ;

- Abilități de comunicare şi scriere fluentă în limba engleză (obligatoriu);

- Abilități de a lucra în echipă şi independent;

- Abilități de lucru la calculator, în particular, experiență de lucru cu produsele Microsoft Office;

- Experienţa de lucru cu Autorităţile Publice Centrale va constitui un avantaj;

- Experienţă de voluntar(-ă) va constitui un avantaj.

Condiții de muncă: Asistentul/Asistenta de proiect va fi angajat/angajată cu normă parţială, fiind ȋncheiat un contract de muncă individual. Va fi evaluată posibilitatea de ȋncheiere a unui contract de muncă cu normă deplină.

*În contextul pandemiei cauzate de virusul COVID-19,, munca va fi efectuată preponderent de la distanță, cu posibilitatea de a efectua munca în oficiu.

Concursul va avea loc în două etape:

I etapă- Selecția preliminară în baza dosarelor expediate

II etapă- Interviu

Candidaţii interesaţi/ Candidatele interesate vor expedia la adresa de e-mail: al.ermolenco@gmail.com; cpd@progen.md următoarele:

- CV-ul;

- Scrisoarea de intenție, motivând interesul pentru această funcţie;

- Numele şi datele de contact pentru două persoane de referință;

Data limită de expediere a dosarului: 16 aprilie 2021.

Mai multe detalii a se vedea în Termenii de Referință

 


Distribuie prietenilor:



Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.