Angajare contabil asistent in cadrul unui Proiect sustinut de Banca Mondiala

Solicitare Expresii de Interes

(SERVICII DE CONSULTANȚĂ – ASISTENT / CONTABIL)

Republica Moldova

Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF)

Nr. de Ref. a Proiectului: P161238

Denumirea Serviciilor: Asistent / Contabil în sistem bugetar  

            Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanţare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.

În cadrul PIEF, Agenția Servicii Publice, intenționează să contracteze un Asistent / Contabil care va contribui la ţinerea evidenţei contabilă în cadrul PIEF în sistem bugetar şi corporativ.

Obiectivul principal al funcției date este acordarea de asistență Unității de Implementare a PIEF prin oferirea serviciilor profesionale de consultanță în domeniul contabilității și finanțelor pentru implementarea în timp util a proiectului și asigurarea conformității cu Acordurile semnate cu Banca Mondială, Scrisoarea de Debursare și Ghidul privind Debursările, cerințele platformei pentru Conectarea Clientului, precum și asigurarea conformității cu legislația națională.

Cerințe privind calificarea

Calificări obligatorii

  • Studii universitare în domeniul contabilității, finanțelor sau în domenii conexe.
  • Cel puțin 5 (cinci) ani de experiență demonstrată de lucru în sistemul național de contabilitate.
  • Cunoștințe bune în domeniul contabilității în instituțiile publice și private
  • Experiență în domeniul raportării financiare în conformitate cu normele și regulamentele naționale;
  • Experiență de lucru cu organele de stat și de raportare către acestea (mai concret – Cancelaria de Stat, Trezoreria de Stat).
  • Cunoașterea legislației naționale relevante.
  • Abilități bune de comunicare și scriere în limbile engleză și română.
  • Competențe de utilizare a computerului (Windows, MS Office, 1C Contabilitate, Internet Explorer).

Calificări preferențiale

  • Masterat în economie, contabilitate, finanțe sau domenii conexe.

Cunoașterea limbii ruse.

Procedura de selectare al Consultanților se va petrece în conformitate cu Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru debitorii Proiectelor de Investiții (iulie 2016, revizuit noiembrie 2017).

Persoanele interesate vor depune Expresia de Interes, Cv-urile și copiile documentelor care atestă calificarea și expertiza (diplomă, certificate de calificare, documente care atestă experiența de muncă necesară), indicând PÎEF Asistent / Contabil în sistem bugetar pîna la 02 aprilie, 2021, ora 17:00 la următoarea adresă:

e-mail: pief.procurement@asp.gov.md

În atenția: Vitalie Antociuc, Manager al Proiectului

Agenția Servicii Publice, Departamentul Cadastru

MD-2005,Chișinău, Republica  Moldova,
str. Alexandr Pușkin 47, of.318
Tel: (+373 22) 881003

Termeni de Referință pentru Asistent / Contabil în sistem bugetar gasiti pe acest link: http://www.asp.gov.md/sites/default/files/ToR_LRPVP-Assistant_Accountant_ROM.pdf


Distribuie prietenilor:



Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.