Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Coca-Cola HBC Moldova angajează Specialist Planificare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Specialist planificare
Locaţie: Chișinău
Coca-Cola Hellenic Moldova este una dintre cele mai mari companii din sectorul FMCG din Republica Moldova cu o istorie de 26 de ani, parte a grupului de companii Coca-Cola Hellenic prezent în 28 de țări. Portofoliul produselor include brand-urile Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes,Cappy Pulpy, Dorna, Fuzetea, RICH și BURN.
Departament: Supply Chain
Valori: Integritate, Avem grijă față de oamenii noștri, Performăm ca un întreg, Excelență, Învățare, Câștigăm cu clienții
Oferim:
- șansa să lucrezi într-o companie internațională (130+ angajați);
- masa, băuturi, transport asigurate;
- asigurare medicală facultativă;
- dezvoltare profesională;
- grafic de lucru: luni-vineri, sâmbăta/duminca zile libere.
Responsabilităţi:
- Asigură disponibilitatea stocurilor de produse finite pentru vânzare și ajustează cererea producţiilor planificate;
- Analizează motivele de lipsă stocuri cu scopul de a preveni situații similare;
- Monitorizează targhetele pentru nivelul inventarului de produse finite bugetat.
- Planifică volumul necesar de produse finite pentru import / comenzilor de achiziție în sistemul de gestiune pentru fiecare tip de produs, conform prognozei de vânzare agreat cu echipa de vânzări;
- Responsabil să actualizeze și să solicite toate setările necesare în sistemul de gestiune pe partea de planificare pentru produsele finite și materiilor prime.
- Urmărește evoluţia întregului proces a setărilor necesare produselor finite în sistemul de gestiune, la toate etapele, astfel în cât să nu fie rețineri la îndeplinit planul de marketing;
- Caută oportunităţi pentru eficientizarea și îmbunătățirea proceselor/procedurilor actuale de lucru;
- Participă la generarea şi implementarea proiectelor de lansare a produselor noi și proiectelor din cadrul departamentul Supply Chain;
- Urmăreşte optimizarea costurilor pentru activităţile de logistică şi asigură continuitate în relaţiile cu departamentele din cadrul companiei;
- Centralizeaza si verifica indicatorii de performanta pentru departamentul logistic.
Criterii eligibilitate:
- Studii superioare (management, logistică, economie, matematică și informatică).
- Experiență în planificare, logistică.
- Cunoştinţe avansate de operare PC, Microsoft Office (Outlook, Excel, PowerPoint); SAP – constituie un avantaj.
- Limba engleză nivel mediu, avansat – constituie un avantaj.
Abilități:
- Gândire analitică, strategică, atenţie la detalii;
- Agilitate și învățare rapidă;
- Persoană ambițioasă cu abilități foarte bune de planificare, organizare, monitorizare și control;
- Flexibilitate în gândire și competențe pragmatice de rezolvare a problemelor;
- Orientarea spre obţinerea rezultatelor, spirit antreprenorial și auto-motivare;
- Abilități bune de comunicare verbală și scrisă, relaționare eficientă cu colegii și furnizorii;
Dacă eşti interesat în această poziţie aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa md.job@cchellenic.com indicand poziția pentru care aplici.
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








