Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
OGP AE angajeaza Consultant în achiziții
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Oficiul de Gestionare a Programelor de Asistență Externă
în calitate de unitate de implementare a Proiectului de Răspuns de urgență la Covid19 "Sănătate și Suport întreprinderilor micro, mici și mijlocii”, finanțat din împrumutul Băncii Consiliului Europei pentru Dezvoltare în sumă de 70.0 milioane Euro acordat Republicii Moldova, invită consultanți individuali calificați în achiziții să-și exprime interesul de a fi selectați pentru a îndeplini sarcinile de organizare a achizițiilor de bunuri și servicii în scopul Proiectului deja intrat în vigoare.
Oficiul are misiunea de a coordona și de a organiza activitățile de implementare a proiectelor investiționale finanțate din împrumuturi externe de stat, a politicilor publice în domeniile sale de competență, de a organiza și efectuarea operațiunilor de recreditare a fondurilor împrumuturilor externe de stat alocate susținerii sectorului real, precum și de implementare a Proiectelor și Programelor de asistență externă conform prevederilor acordurilor de asistență externă încheiate cu partenerii de dezvoltare.
În acest scop Oficiul intenționează să angajeze un Consultant în achiziții, care va fi responsabil pentru organizarea și desfășurarea în ordinea stabilită a activităților de achiziții prin acordarea de asistență şi supraveghere a tuturor aspectelor și proceselor legate de achiziții, inclusiv analiza pieței, strategia de achiziții, organizarea și desfășurarea licitațiilor, negocierilor și conferirii contractelor, managementul și supravegherea îndeplinirii condițiilor contractelor. De asemenea, Consultantul va trebui să ofere sprijin și consultații relevante grupurilor de lucru și de evaluare a ofertelor.
Candidații interesați sunt invitați să-și exprime interesul în prestarea serviciilor menționate prin expedierea CV-ului sau, oferind și toată informația relevantă experienței sale practice în implementarea procedurilor de achiziții în proiecte similare la adresa electronică a Oficiului: dlcminfin@arax.md până la 25 noiembrie 2020 inclusiv.
Candidații interesați pot solicita Termenii de Referință a sarcinilor Consultantului.
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








