Termen extins. Concurs de selectare a unui facilitator (facilitatoare) pentru oferirea serviciilor de ghidare a coalițiilor locale
Distribuie prietenilor:
Centrul Național de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale din Moldova CONTACT continuă activitățile din cadrul proiectului UE „Informează, abilitează și acționează! Societatea civilă pentru o mai bună guvernanță bugetară în Moldova”.
Obiectivul general al proiectului este sporirea implicării societății civile la nivel local și creșterea transparenței, eficienței și eficacității proceselor de elaborare și executare a bugetelor locale. Toate activitățile proiectului sunt bazate pe principiul de colaborare benevolă dintre Autoritățile locale și Organizațiile Societății Civile.
La această etapă Centrul CONTACT anunță concurs de selectare a unui facilitator (facilitatoare) pentru oferirea serviciilor de ghidare a 5 Coaliții locale din 5 localități din Zona de securitate în pregătirea și desfășurarea în condițiile legii a activităților în domeniul transparenței bugetare.
Sarcinile facilitatorului (facilitatoarei):
- Facilitatorul (facilitatoarea) va fi responsabil de oferire a serviciilor de ghidare a coalițiilor locale în pregătirea și desfășurarea în condițiile legii a activităților în domeniul transparenței bugetare (audieri și dezbateri publice, sondaje de opinie, întruniri în focus grupuri, elaborare materiale informațional-educative în problemele de bugetare participativă, etc.) facilitare a acțiunilor comunitare
- Serviciile de ghidare vor fi acordate pentru 5 Coaliții Locale și reprezentanți ai APL din 5 localități partenere: or. Criuleni, satele Boșcana și Dubăsarii Vechi, raionul Criuleni, satul Gura Bîcului, raionul Anenii Noi, satul Talmaza, raionul Ștefan Vodă.
- Facilitatorul (facilitatoarea) va presta servicii de ghidare a câte 10 acțiuni comunitare în fiecare localitate – în total 50 de zile de lucru.
Cerințe fată de aplicanți:
- Studii universitare licență și/sau master în domeniul relații cu publicul și comunicare, administrație publică;
- Cel puțin 1 an de experiență în calitate de Expert în domeniile menționate;
- Experiență de consultare a ONG-urilor din Republica Moldova în domeniul participării civice, comunicare și advocacy;
- Abilități de facilitare a activităților comunitare, comunicare eficientă și relaționare, lucru în echipă, cunoștințe şi abilități de utilizare a calculatorului (Excel, Word, Power Point);
- Atitudini/comportament: responsabilitate, punctualitate, flexibilitate și diplomație.
Aranjamente instituționale:
Facilitatorul (facilitatoarea) va realiza sarcinile contractuale în coordonare cu managerul proiectului, inclusiv on-line, în cadrul acțiunilor comunitare desfășurate de Coalițiile Locale din cele 5 localități partere în proiect.
Remunerarea facilitatorului (facilitatoarei) va fi efectuată în funcție de numărul de acțiuni comunitare ghidate, în baza rapoartelor de activitate pentru fiecare acțiune în parte.
Durata contractului:
Persoanele contractate vor presta serviciile sus-menționate în perioada octombrie 2020 – iunie 2022.
Procedura de aplicare și de selectare:
Persoanele interesate sunt încurajate să depună personal sau prin e-mail dosarul, care să conțină:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de intenție care să includă experiența candidatului în realizarea sarcinilor similare;
- Oferta financiară pentru prestarea serviciilor în calitate de facilitator (în lei moldovenești per zi Net).
Persoanele interesate pot depune dosarul la concurs la următoarea adresă info@contact.md cu mențiunea Ghidare acțiuni comunitare.
Termenul limită de prezentare a dosarului este 03 noiembrie 2020.
Pentru informații suplimentare: Liliana Porumb
Tel: 068386664 și/sau la adresa lilia.porumb2017@gmail.com
Notă! Doar persoanele selectate vor fi contactate. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.