Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
A.O.”Dreptul de a fi” angajează un consultant pentru elaborarea documentelor interne
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Servicii de consultanță în elaborarea documentelor interne ale serviciilor sociale Locuință Protejată create cu suportul AO ”Dreptul de a fi” în acord cu standardele minime de calitate
Proiect: ”Viața în comunitate pentru toți” finanțat din sursele financiare ale Uniunii Europe în baza contractului de grant Nr. G14926 încheiat între Fundația Soros-Moldova și Asociația Obștească ”Dreptul de a fi” mun. Bălți.
AO ”Dreptul de a fi” este o organizație apolitică, non-profit care dezvoltă și implementează proiecte sociale și de caritate pentru grupurile social-vulnerabile, inclusiv persoane cu dizabilități din țară. Începând cu 01 februarie 2019, AO Dreptul de a fi” implementează proiectului „Viața în comunitate pentru toți” care are drept scop de a dezinstituționalizarea persoanelor cu dizabilități intelectuale și psihosociale din Centrul de Plasament Temporar pentru Persoane cu Dizabilități (adulte) mun. Bălți în 2 Locuințe Protejate.
În cadrul Proiectului ”Viața în comunitate pentru toți” implementat de către AO ”Dreptul de a fi”, consultantul va avea sarcina de a facilita sesiunilor de Planificare centrată pe persoană și va elabora Planurile individuale de asistență pentru fiecare beneficiar al serviciilor.
SARCINILE INCLUSE ÎN SERVICIILE DE CONSULTANȚĂ:
|
Nr. |
Sarcini |
Produse |
Perioada |
Număr de zile consultanță |
|
1. |
Participarea împreună cu directorul de proiect la elaborarea planului detaliat de consultanță. |
Planul de consultanță coordonat cu directorul de proiect |
noiembrie 2020 |
0,5 zile |
|
2. |
Suport pentru AO ”Dreptul de a fi” în dezvoltarea instrumentelor managementului de caz aplicat în procesul de intervenție și asistență acordat beneficiarilor de servicii din Serviciul social Locuință protejată AO ”Dreptul de a fi” în baza Standardelor minime de calitate. |
Elaborarea și ajustare instrumentelor în acord cu Managementului de caz: · Fișa de evaluare inițială; · Fișa de evaluare complexă (instrument de evaluare a nevoilor de asistență); · Model Plan individual de asistență; · Fișa de înregistrare a progreselor individuale. |
Noiembrie 2020 |
1 zi |
|
4 |
Elaborarea documentelor interne ale Serviciului social Locuință protejată |
Elaborarea și ajustarea documentelor interne ale serviciului Locuința protejată: · Regulament intern al serviciului · Procedura de admitere și monitorizare a beneficiarului în serviciu · Procedura de suspendare sau încetare a serviciului · Procedura de protecție a beneficiarului împotriva abuzurilor și neglijării · Procedura de protecție a datelor cu caracter personal |
Noiembrie-decembrie 2020 |
4,5 zile |
|
Total |
|
|
6 zile de consultanță |
Cerințe de calificare:
- Studii universitare în domeniul social;
- Experiență de cel puțin 3 ani în prestarea serviciilor de suport și consultanță domeniul social, în special în domeniul incluziunii persoane cu dizabilități;
- Experiență în prestarea serviciilor de asistență tehnică prestatorilor de servicii Locuință protejată pentru persoanele cu dizabilități;
- Cunoașterea procedurilor de acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
- Abilități organizatorice excelente, capacități de acordare a serviciilor de suport și mentorat;
- Abilități de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Abilități bune de lucru la distanță.
Perioada de contractare:
Consultantul va planifica și coordona toate activitățile cu directorul proiectului ”Viața în comunitate pentru toți” din cadrul AO ”Dreptul de a fi”.
Procedura de aplicare:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită: CV-ul și oferta tehnica indicând costul pentru o zi de consultanță anexat la a.o.dreptul@gmail.com
Documentele semnate și scanate pot fi expediate la: a.o.dreptul@gmail.com cu mențiunea „Servicii de consultanță AO ”Dreptul de a fi” până la data de 26.10.2020
Doar persoanele selectate vor fi contactate la data de 28.10.2020
- BNM angajează Expert(ă) principal(ă) al/a Secției Rezoluție bancară al/a Direcției Rezoluție bancară
- Termen extins Asociația pentru Educație ”Neoumanist” anunță concurs de selactare a unei entități de audit pentru efectuarea auditului proiectului “Count Us In - Social protection and inclusion of older people through accessible social services
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- BNM angajează casier/ă superior/oară, Grupul procesarea numerarului
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







