Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
LeaderHR este în căutare de Director Marketing pentru o organizație in domeniul telecomunicațiilor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Căutăm un Director de Marketing competent și pasionat care să ne dezvolte activități de marketing la nivel de HQ. Aceasta implică pe prim plan dezvoltarea și punerea în aplicare a strategiilor de consolidare a pozitiei companiei pe piata RM și de a ajuta brandul la găsirea unei „voci” care va face diferența. Angajatorul activează în domeniul telecomumicațiilor și la momentul actual trece prin schimbari de ordin organizational, inclusiv implementarea unui sistem centralizat care va oferi suport unui grup de companii.
Candidatul ideal va fi un profesionist cu o experienta vastă de domeniu, capabil să folosească tehnici de marketing unice si actuale. Va fi un strateg de marketing calificat și capabil să impulsioneze creativitatea și entuziasmul în ceilalți.
Responsabilități:
- Supravegherea si dezvoltarea departamentul de marketing
- Evaluarea și dezvoltarea strategiei și planului de marketing
- Planificarea, dirijarea și coordonarea eforturilor de marketing
- Comunicarea planului si cercetarea cererii pentru produsele și serviciile oferite
- Colaborare cu departamentul de vânzări pentru a dezvolta strategii de prețuri pentru a maximiza profiturile și cota de piață, echilibrând în același timp nivelul de satisfacție clienți
- Crearea, dezvoltarea bugetelor și obținerea rezultatelor financiare, inclusiv dirijarea cheltuielilor și proiecte de rentabilitate a investițiilor realizate
- Dezvoltarea și gestionarea campaniilor publicitare
- Construirea de conștientizare și poziționare brandului
- Coordonarea proiectelor de marketing
- Supervizarea si monitorizarea strategiei de marketing social și a conținutului publicat pe social media
Cerințe:
- Studii in domeniul de business, marketing, comunicații sau domenii relevante
- 7-10 ani experiență în marketing
- Minim 3 ani de conducere a unei echipe de marketing
- Experiență de a gestiona campanii de marketing cu rezultat demonstrat
- Abilități de gestionare eficienta a timpului și capacitatea de multitasking
- Atenție la detalii si capacitate de gestionare a bugetelor
- Experiență in marketing digital, social media și content marketing
- Etică profesională și proactivitate
- Competență înaltă de gestionare a proiectelor
- Abilități excelente de comunicare, leadership si management
- Competență în aplicații precum Microsoft, inclusiv Word, Excel și Outlook
- Cunoașterea la nivel excelent a limbii române, rusă și engleză.
Ce se oferă:
- Salariu competitiv
- Program de lucru de luni pînă vineri de la 08:30 până la 17:30
- Lucru într-un mediu intelectual, dinamic și motivant
- Oportunitate unică de a conduce o echipă
- Posibilități de dezvoltare profesională
- Pachetul de beneficii
Dacă jobul ți se potrivește, aplică AICI.
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Keystone Moldova - Asistent de proiect
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








