Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
LeaderHR este în căutare de Director de Achiziții și Logistică pentru o organizație in domeniul telecomunicațiilor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Iți dorești să fii în rol de a conduce un department de achiziții & logistică și stii ce înseamnă procese bine puse la punct? Știi să crești o echipă de 5-10 persoane, iar greutățile nu te sperie?! Suntem în cautarea unui Director de Achiziții & Logistică care va fi responsabil de dezvoltarea strategică a procesului de achiziții/logistică corporativa și de gestionarea materialelor pentru achiziționare de bunuri și servicii la nivel direct, indirect, atât local cât și internațional.
În acest rol de lider, candidatul de succes va manageria achiziția de bunuri și servicii pentru companie; va conduce și ajuta membrii echipei să implementeze procese de achiziții si logistică, de a actualiza și adapta activitățile conform cerințelor companiei și elaborarea/ actualizarea politicilor și procedurilor în departament. Vei fi actorul principal la dezvoltarea unui program centralizat de achiziție/logistică, nivel de HQ care să aduca valoare și eficiență companiei.
Responsabilităti:
- Elaborarea și comunicarea unui plan strategic de achiziții/logistică la nivel de HQ;
- Organizarea și coordonarea activității departamentului în conformitate cu obiectivele și politica companiei;
- Stabilirea, comunicarea și punerea în aplicare a obiectivelor pe termen lung pentru a promova eficiența și calitatea;
- Elaborarea, comunicarea și administrarea performanțelor și evaluărilor echipei de achiziții și logistică;
- Vei servi drept contact principal pentru întrebări legate de achiziții și logistică, instruirea echipei, interpretare de politici și proceduri;
- Supravegherea dezvoltarii și administrarii contractelor de achiziție și logistică;
- Dezvoltarea și implementarea programelor de instruire in domeniul de achiziții /logistica pentru echipa și organizarea departamentului;
- Gestionarea politicilor, procedurilor și programelor de achiziții curente, cu accent pe capacitatea de a spori valoarea și eficiența organizațională;
- Intilniri cu departamentele implicate in achiziții si logistica pentru ghidarea procesului si înțelegerea și / sau recomandări pentru îmbunătățirea politicilor, procedurilor create;
- Dezvoltarea unui program de achiziții și logistică centralizată care să aduca valoare și eficiență companiei;
- Conducerea procesului de achizitionare; elaborarea ofertelor și propunerilor; și desigur reconcilerea eventualelor discrepanțe în facturi.
Cerinte:
- Studii superioare în domeniul de afaceri, logistică sau domenii relevante;
- Expertiză în achiziții, colaborare cu furnizorii, dezvoltare și conformitate;
- De dorit experiența in domeniul de telecomunicatii si organizatii mai mari de 400 angajati;
- 7-10 ani de experiență in domeniu de achizitii & logistica;
- Minim 3 ani de experiență de supervizare;
- Lider orientat către rezultate, metrice;
- Cunoasterea limbei române, rusă și engleză la nivel fluent.
Despre tine:
- Posezi abilități solide de analiză;
- Competențe strategice & leadership;
- Viziuni antreprenoriale;
- Abilități puternice de comunicare;
- Abilități de a construi o echipa puternica;
- Abilități manageriale.
Ce se oferă:
- Salariu competitiv;
- Program de lucru de luni pînă vineri de la 08:30 până la 17:30;
- Lucru într-un mediu intelectual, dinamic și motivant;
- Oportunitate unică de a conduce o echipă;
- Posibilități de dezvoltare profesională;
- Pachetul de benefici.
Dacă ceea ce citești, ți se potrivește, aplică folosind linkul acesta: JOB
SUCCESE!
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








