Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Keystone Moldova anunță licitație deschisă pentru lucrări de reparație curentă în cadrul a 12 servicii sociale

Keystone Moldova - Licitație deschisă pentru lucrări de reparație curentă în cadrul a 12 servicii sociale
CDO #: 2025_EU_CBC_ICAB_LOP_008
Obiectul achiziției: Lucrări de reparație curentă în cadrul a 12 servicii sociale
Instituția Privată Keystone Moldova (în continuare Keystone Moldova) anunță licitație deschisă pentru selectarea de operatori economici ce vor realiza lucrări de reparație curentă a 12 servicii sociale, situate pe teritoriul Republicii Moldova.
Achiziția are loc în cadrul proiectului „Comunități incluzive transfrontaliere” co-finanțat de Uniunea Europeană (UE) în cadrul programului Interreg NEXT România - Republica Moldova, co-finanțat și implementat de I.P. Keystone Moldova în parteneriat cu „ADV România” din Iași, România (ROMD00297).
În cadrul prezentei proceduri de achiziție, Keystone Moldova are drept scop identificarea și contractarea operatorilor economici (companiilor de construcție), care vor executa lucrări de reparație curentă pentru 12 servicii sociale separate pe Loturi, după cum urmează:
|
#Lot |
Denumirea serviciului social |
Tip clădire |
Locația |
Regiune |
Valoare deviz, MDL |
|
Lot 1 |
Casa Comunitară Voloave |
Casă la sol |
r. Soroca, s. Voloave |
Nord |
689 179 |
|
Lot 2 |
Casa Comunitară Fălești |
Casă la sol |
or. Fălești |
Nord |
517 428 |
|
Lot 3 |
Locuință Protejată Fălești |
Apartament |
or. Fălești |
Nord |
606 592 |
|
Lot 4 |
Casa Comunitară Ciulucani |
Casă la sol |
r. Telenești, s. Ciulucani |
Nord |
611 324 |
|
Lot 5 |
Locuință Protejată Orhei |
Apartament |
or. Orhei |
Centru |
375 025 |
|
Lot 6 |
Casa Comunitară Mitoc |
Casă la sol |
r. Orhei, s. Mitoc |
Centru |
384 865 |
|
Lot 7 |
Locuință Protejată Călărași |
Apartament |
or. Călărași |
Centru |
336 754 |
|
Lot 8 |
Casa Comunitară Nisporeni |
Casă la sol |
or. Nisporeni |
Centru |
620 936 |
|
Lot 9 |
Casa Comunitară Sculeni |
Casă la sol |
r. Ungheni, s. Sculeni |
Centru |
697 569 |
|
Lot 10 |
Casa Comunitară Hansca |
Casă la sol |
r. Ialoveni, s. Hansca |
Centru |
492 058 |
|
Lot 11 |
Locuință Protejată Lăpușna |
Apartament |
r. Hâncești, s. Lăpușna |
Centru |
516 673 |
|
Lot 12 |
Casa Comunitară Chirca |
Casă la sol |
r Aneii Noi, s. Chirca |
Centru |
700 162 |
Câteva tipuri de lucrări de reparație curentă solicitate ce se regăsesc în Caietele de sarcini:
- Reabilitarea acoperișului;
- Termoizolarea podului, a pereților exteriori și a soclului;
- Înlocuirea tâmplăriei;
- Instalații electrice și ventilare;
- Lucrări sanitare și finisaje interioare;
- Amenajări exterioare;
- Altele conform caietelor de sarcini.
Lucrările se vor executa în conformitate cu prevederile legale ale Republicii Moldova cu privire la calitatea și termenii de garanție a lucrărilor.
Operatorii economici participanți la procedura de achiziție trebuie să nu se încadreze în criteriile de excludere și să întrunească următoarele cerințe selecție:
- Să fie persoane juridice înregistrare legal și rezidente a Republicii Moldova;
- Să nu se încadreze în care din situațiile de excludere și corespundă criteriilor de eligibilitate prevăzute în condițiile Cererii de ofertă (CDO);
- Să demonstreze o capacitate economică și/sau financiară corespunzătoare – cifra de afaceri din ultimul an trebuie să fie mai mare sau egală cu valoarea estimată a loturilor pentru care ofertează;
- Să dispună de mijloace financiare suficiente pentru inițierea lucrărilor;
- Să posede experiență în executarea lucrărilor similare în ultimii 5 ani;
- Să dispună de personal de specialitate calificat pentru executarea lucrărilor, precum și utilaj și echipament tehnic necesar;
- Să corespundă și să respecte criteriile etice detaliate în instrucțiunile pentru ofertanți.
Dosarul ofertantului va include:
Pentru a participa la concurs, operatorii economici interesați urmează să prezinte dosarul de aplicare complet și clar structurat, care va include:
- Formularul standard al documentului unic de achiziții european (DUAE);
- Oferta tehnică cu anexele aferente;
- Oferte financiare și Devizele locale aferente ofertei;
- Garanția de ofertă.
Operatorii economici pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, reieșind din capacitatea tehnică/ profesională și financiară.
Prețul ofertei financiare va fi în MDL, și vor fi aplicate scutirile privind impozitul pe venit, accize, taxe vamale, precum și aplicată scutirea TVA cu drept de deducere în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 246 din 08.04.2010, și art. 104, lit. c¹ din Codul Fiscal aplicată proiectelor investiționale de asistență tehnică.
Termenul estimativ de începere a execuției contractului: 01 aprilie 2026
Termenul de executare a lucrărilor: Termenul de execuție variază în dependență de lot, dar nu depășește 120 zile calendaristice din data primirii ordinului de începere a execuției din partea autorității contractante.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 16.02.2026, ora 14:59:59 EET
Modul de depunere a dosarului:
Dosarul de aplicare va fi transmis exclusiv prin e-mail la adresa: moldova@khs.org. Fișierele urmează a fi comprimate și criptate cu o parolă. Parola va fi solicitată de către Autoritatea contractantă după termenul limită de depunere pentru înregistrarea și accesarea conținutului ofertelor.
În subiectul e-mailului se va specifica denumirea procedurii și numerele Loturilor pentru care se aplică:
Subiect: Dosar LOP_008_LOT X1, X2, X3.._nume ofertant
Ofertele prezentate după termenul limită, prezentate necorespunzător precum și cele incomplete vor fi respinse drept necorespunzătoare.
Criterii de atribuire
Pentru fiecare Lot, câștigător va fi desemnat ofertantul a cărui ofertă este completă, conformă și eligibilă din punct de vedere administrativ și tehnic și propune cel mai mic preț declarat, fără a depăși bugetul disponibil.
Detalii suplimentare
Detalii suplimentare și întrebările de clarificare vor fi expediate pe adresa moldova@khs.org cu mențiunea ”Clarificări. 2025_EU_CBC_ICAB_LOP_008”. Toată comunicarea cu privire la întrebările recepționate și răspunsurile expediate va fi publică și va putea fi accesată pe pagina dedicată anunțului Licitației https://www.keystonemoldova.md/ro/tenders/
Informaţii suplimentare privind organizarea Licitației poate fi obţinută:
Persoana de contact: Ștefan Ivanov, Contabil de proiect
Instituția Privată Keystone Moldova
str. Sf. Gheorghe 20, MD-2001, Chisinau, R. Moldova
Tel: 068475187
E-mail: sivanov@khs.org
Documentația de atribuire constă din:
- Cererea de ofertă (CDO)
- Anunțul de participare
- Instrucțiunile pentru ofertanți;
- Formularele la Cererea de ofertă
- Formularul DUAE
- Caietele de sarcini - Lista cu cantități de lucrări (12 Loturi);
- Anexe aferente ofertei tehnice și financiare (15 Anexe).
- Model contract de antrepriză.
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de specialist în securitatea sistemelor informatice
- BNM angajează Expert consultant al Direcţiei reglementare şi licenţiere
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
- "Ma Implic, Phase 2" project is looking for a team of 3 Consultants (Technical Operation & Maintenance Expert, Institutional & Managerial Expert, and Legal Expert)
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





