Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunt de selectare a unui formator/formatoare care va presta servicii de instruire continuă a personalului Serviciului social de plasament pentru persoane adulte și cu dizabilități
Asociaţia Obștească „Alternative sociale” implementează în perioada aprilie 2025 – martie 2026 proiectul „Alianțe comunitare pentru servicii sociale sustenabile și eficiente energetic”, parte a proiectului „Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale”, finanțat de Uniunea Europeană, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu IP Keystone Moldova și AO „Fondul de Inovații Sociale din Moldova”.
Unul din obiectivele proiectului este îmbunătățirea calității și eficienței serviciilor acordate persoanelor vârstnice și cu dizabilități în cadrul Centrului de prestare a serviciilor sociale prin dezvoltarea și consolidarea competențelor profesionale ale angajaților.
Centrul de prestare a serviciilor sociale nr. 1 din com. Sculeni oferă următoarele servicii: Serviciul de plasament pentru persoane adulte; Serviciul social de zi pentru persoane cu dizabilități; Serviciul Respiro.
În acest context, AO „Alternative sociale” anunță concurs de oferte pentru selectarea unui formator/unei formatoare care va desfășura o instruire cu durata de 2 zile la care vor participa minim 20 angajați ai Centrului.
Tematici propuse:
- dezvoltarea abilităților de comunicare și intervenție;
- cunoașterea și utilizarea instrumentelor de prevenire a situațiilor de risc;
- promovarea unei abordări centrate pe beneficiar.
2. Grupul țintă
Beneficiari direcți: aproximativ 20 de angajați ai Centrului de prestare a serviciilor sociale nr. 1, com. Sculeni.
3. Perioada de prestare a serviciului: octombrie – noiembrie 2025, conform unui program stabilit de comun acord cu echipa de proiect și formator.
4. Sarcini și responsabilități ale formatorului
- Elaborarea materialelor de instruire (suport pentru participanți, prezentări PPT, fișe de lucru);
- Elaborarea și coordonarea agendei sesiunii de instruire cu echipa de proiect;
- Desfășurarea efectivă a sesiunii de instruire (durata totală: 2 zile).
- Elaborarea și aplicarea chestionarului post-instruire pentru evaluarea impactului.
- Elaborarea raportului final de instruire (inclusiv concluzii și recomandări).
5. Documente livrabile
- Agenda instruirii.
- Materiale de suport (PPT, handout-uri, fișe de lucru).
- Lista de prezență a participanților.
- Raportul final de instruire.
6. Cerințe de calificare
- Studii universitare sau post-universitare în domeniul social (asistență socială, psihologie);
- Experiență de cel puțin 3 ani în domeniul social sau funcții conexe;
- Experiență în domeniul formării profesioniștilor în domeniul social sau domenii conexe.
7. Procedura de aplicare
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită:
- CV-ul actualizat;
- Oferta financiară elaborată conform anexei.
Documentele vor fi transmise semnate (olograf și scanate sau în format electronic semnate digital, dacă ofertantul deține semnătură electronică avansată).
Termen limită de depunere: 05 octombrie 2025, ora 17:00.
Documentele vor fi expediate la adresa de e-mail: alternativesocialeun@gmail.com cu mențiunea: „Formator – instruire angajați Centrul de prestare a serviciilor nr. 1, Sculeni”.
8. Criterii de selectare
Crt. |
Cerințe de calificare |
Punctaj |
1. |
Studii universitare sau post-universitare în domeniul social (asistență socială, psihologie.); |
15 |
2. |
Experiență de cel puțin 3 ani în domeniul social sau funcții conexe |
15 |
3. |
Experiență în domeniul formării profesioniștilor in domeniu social sau domenii conexe. |
15 |
5. |
Oferta de preț |
5 |
Total: |
50 puncte |
Anexa
OFERTA FINANCIARĂ
Crt. |
Sarcini |
Documente livrabile |
Nr. de zile de consultanță |
Costul serviciilor, Euro cu toate taxele incluse* |
1. |
Elaborarea materialelor de instruire (suport pentru participanți, prezentări PPT). Elaborarea agendei Elaborarea raportului final de instruire (inclusiv concluzii și recomandări). |
Materiale de suport participanti Agenda Raport final de activitate |
||
2. |
Realizarea a două zile de instruire continuă Elaborarea și aplicarea chestionarului post-instruire pentru evaluarea impactului. |
Lista de prezență Chestionar post instruire |
Notă: costul/remunerațiapentruserviciulprestat se vaachitaîn lei moldovenești (MDL) conform ratei de schimb a tranșeitransferate de către donator.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md