Cerere de ofertă privind achiziționarea mobilierului pentru Biblioteca Publică din s. Puhoi, r. Ialoveni
Asociația Obștească „Baștina Puhoi”, din satul Puhoi, raionul Ialoveni, invită agenții economici interesați să participe la procedura de achiziție și instalare a mobilierului pentru biblioteca din sat, conform caietului de sarcini și devizului de cheltuieli, în cadrul inițiativei ”Cu gândul la lectură și cultură, mobilăm Biblioteca satului împreună”, implementat cu susținerea financiară acordată de Guvernul Elveției, în cadrul Proiectului STRONG implementat de PNUD prin intermediul Alianței Asociațiilor de Băștinași din Moldova.
1. Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „ Baștina Puhoi”, C/f 1022620011126, adresa satul Puhoi, raionul Ialoveni.
2. Obiectul achiziției: Mobilier pentru bibliotecă: Etajere medii, etajere mici, etajere, dulap vitrină.
3. Data publicării anunțului: 25.08.2025.
4. Sursa alocației: Grant acordat de Guvernul Elveției, în cadrul Proiectului STRONG implementat de PNUD prin intermediul Alianței Asociațiilor de Băștinași din Moldova, contract de Grant nr. 01000754 din data de 25.05.2025 și contract de suport financiar nerambursabil (GRANT) nr. 59 din 11 iulie 2025.
5. Agenții economici interesați vor efectua vizita de informare la locurile obiectelor pe cont propriu la adresa: satul Puhoi, r-ul Ialoveni, Biblioteca Publică (Aceasta cerință este obligatorie).
6. Ofertantul va indica disponibilitatea livrărilor cu aplicarea TVA la cota zero;
7. Locul executării lucrărilor/ prestării servciilor/livrării bunurilor: satul Puhoi, r-ul Ialoveni, Biblioteca Publică.
8. Modalități de plată: prin transfer în baza actului de îndeplinire a lucrărilor/prestare a serviciilor/predare-primire a bunurilor și facturii fiscale;
9. Termenul de garanție: 36 de luni de la data semnării actului de terminare a lucrărilor/predare-primire a bunurilor/serviciilor;
10. Criteriul de evaluare: Calitatea materialelor/bunurilor propuse și cel mai mic preț;
11. Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare, conform cererii de ofertă, care vor conține următoarele documente:
➢ Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0 (Găsiți aici modelul de ofertă);
➢ Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
➢ Rechizitele bancare cu ștampila băncii deservente;
➢ Certificate de calitate a materialelor propuse;
➢ Certificat de garanție;
➢ Dovada experienței relevante (ex. contracte similare, procese-verbale de recepție, recomandări.
12. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
Nr. Telefon: 068962298/068182966;
E-mail: puhoibp@gmail.com, puhoibpc@gmail.com;
Numele și prenumele persoanei responsabile:Timotin Valentina
13. Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 17:00, data de 10.09.2025
14. Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
➢ Electronic la adresa: puhoibp@gmail.com, indicându-se în subiectul mesajului ”Ofertă- Mobilier pentru Biblioteca Publică Puhoi” [denumirea ofertantului]”; Republica Moldova, satul Puhoi, raionul Ialoveni.
15. Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări, cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
Ofertele întârziate vor fi respinse.
Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.