Asociația Obșteascǎ Centrul de Instruire și Consultanțǎ Organizaționalǎ

Selectarea unei companii pentru realizarea și promovarea unei campanii vizuale de mobilizare a tinerilor pentru alegerile parlamentare 2025


Anunț de tender pentru selectarea unei companii pentru realizarea și promovarea unei campanii vizuale de mobilizare a tinerilor pentru alegerile parlamentare 2025

Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) este structura asociativă a 37 de organizații de tineret, care promovează drepturile tinerilor și reprezintă interesele organizațiilor de tineret în procesul de elaborare, implementare și evaluare a politicilor de tineret. Fondat la 18 februarie 1999, CNTM activează în baza principiilor de solidaritate, autonomie, transparență, libertatea opiniei și a exprimării, eligibilitate, egalitate în drepturi și profesionalism.

I.Context:

În perioada iunie-octombrie 2025, CNTM implementează proiectul “Votează Tinerii”, și finanțat din sursele oferite de Suedia, în cadrul proiectului ”Cetățeni Activi, Comunități Prospere”contract de finanțare #14798. Obiectivul proiectului este să contribuie la creșterea participării și reprezentării tinerilor în viața electorală și politică a Republicii Moldova, în special în perspectiva alegerilor parlamentare din 2025. 

 

În cadrul acestui proiect ne propunem organizarea unei campanii vizuale de mobilizare, realizată prin conținut video și promovare online/offline, adaptată platformelor utilizate de tineri și relevantă pentru contextul electoral din Moldova.

Campania va fi derulată în perioada august - septembrie 2025, înainte de data alegerilor parlamentare.

 

II.Obiectul achiziției:

 

CNTM contractează o companie sau o echipă profesionistă care să realizeze și să implementeze campania vizuală, structurată pe următoarele LOT-uri:

 

LOT 1: Producție conținut video

  • 2 spoturi video (durată aprox. 30–90 sec.), cu mesaj de motivare a tinerilor pentru participarea la vot.

LOT 2: Conținut social media

  • 6 materiale video (story / reels / shorts), realizate împreună cu influenceri locali (selectați de comun acord cu CNTM), cu mesaje de motivare a tinerilor pentru vot.

LOT 3: Campanie de promovare online și offline

  • Elaborarea și implementarea unei strategii de promovare a video-urilor și materialelor pe platformele digitale relevante pentru tineri (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube);
  • Promovare offline (ex.: proiectare video în spații publice, colaborări cu spații comerciale sau alte canale offline relevante).
  • Asigurarea unei vizibilități crescute a campaniei în perioada august-septembrie 2025.

 

NOTĂ IMPORTANTĂ:
Companiile / echipele de experți pot aplica pentru unul, mai multe sau toate LOT-urile. Este obligatorie menționarea clară în aplicație a LOT-ului/LOT-urilor pentru care se aplică și prezentarea experienței specifice pentru fiecare LOT în parte.

 

III. Sarcini și responsabilități:

  • Coordonarea creativă și tehnică a campaniei;
  • Elaborarea conceptului creativ al spoturilor și materialelor video, în colaborare cu echipa CNTM;
  • Filmare, editare, post-producție video;
  • Selectarea influencerilor relevanți și managementul colaborării cu aceștia (în coordonare cu CNTM);
  • Implementarea campaniei de promovare online și offline;
  • Oferirea unui raport final privind rezultatele campaniei (reach, engagement, vizibilitate).

IV.Cerințe față de companie/prestator:

  • Experiență demonstrată în producție video și campanii media;
  • Portofoliu de proiecte anterioare relevante (ex: campanii civice, sociale, electorale);
  • Capacitatea de a livra conținut adaptat stilistic și tematic pentru publicul tânăr (16-35 ani);
  • Experiență în lucrul cu influenceri și în campanii pe platformele digitale;
  • Capacitate de implementare a campaniei în perioada august – septembrie 2025;
  • TVA 0 (proiect finanțat din surse externe).

V.Documente necesare pentru participare:

  1. CV-ul companiei / prezentare generală a echipei;
  2. Copia certificatului de înregistrare a companiei/extrasul din registrul de stat.
  3. Portofoliu relevant (link-uri sau fișiere);
  4. Propunere de concept creativ inițial pentru campanie (max. 2 pagini);
  5. Oferta financiară detaliată, în MDL cu TVA 0, pentru realizarea întregului pachet de produse și servicii;
  6. Datele de contact ale companiei și persoana de contact.
  7. Termenele de execuție.

VI.Criterii de evaluare:

Criterii de evaluare:

Punctaj:

Experiența companiei și relevanța portofoliului

30 punte

Creativitatea propunerii de concept

25 puncte

Experiența anterioară în lucrul cu public tânăr și campanii pe social media

20 puncte

Calitatea raportului preț-calitate

25 puncte

Total:

100 puncte

Termen limită de aplicare: 4 iulie, ora  23:59. 

Ofertele vor fi transmise prin e-mail la adresa: corespondenta@cntm.md, cu mențiunea: „Ofertă - Campanie vizuală Votează Tinerii

Pentru întrebări sau informații suplimentare: Grigore Rînja, Asistent de proiect -  rinja.grigore@cntm.md  | +37362141470




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola