Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea unei companii pentru realizarea și promovarea unei campanii vizuale de mobilizare a tinerilor pentru alegerile parlamentare 2025
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț de tender pentru selectarea unei companii pentru realizarea și promovarea unei campanii vizuale de mobilizare a tinerilor pentru alegerile parlamentare 2025
Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) este structura asociativă a 37 de organizații de tineret, care promovează drepturile tinerilor și reprezintă interesele organizațiilor de tineret în procesul de elaborare, implementare și evaluare a politicilor de tineret. Fondat la 18 februarie 1999, CNTM activează în baza principiilor de solidaritate, autonomie, transparență, libertatea opiniei și a exprimării, eligibilitate, egalitate în drepturi și profesionalism.
I.Context:
În perioada iunie-octombrie 2025, CNTM implementează proiectul “Votează Tinerii”, și finanțat din sursele oferite de Suedia, în cadrul proiectului ”Cetățeni Activi, Comunități Prospere”contract de finanțare #14798. Obiectivul proiectului este să contribuie la creșterea participării și reprezentării tinerilor în viața electorală și politică a Republicii Moldova, în special în perspectiva alegerilor parlamentare din 2025.
În cadrul acestui proiect ne propunem organizarea unei campanii vizuale de mobilizare, realizată prin conținut video și promovare online/offline, adaptată platformelor utilizate de tineri și relevantă pentru contextul electoral din Moldova.
Campania va fi derulată în perioada august - septembrie 2025, înainte de data alegerilor parlamentare.
II.Obiectul achiziției:
CNTM contractează o companie sau o echipă profesionistă care să realizeze și să implementeze campania vizuală, structurată pe următoarele LOT-uri:
LOT 1: Producție conținut video
- 2 spoturi video (durată aprox. 30–90 sec.), cu mesaj de motivare a tinerilor pentru participarea la vot.
LOT 2: Conținut social media
- 6 materiale video (story / reels / shorts), realizate împreună cu influenceri locali (selectați de comun acord cu CNTM), cu mesaje de motivare a tinerilor pentru vot.
LOT 3: Campanie de promovare online și offline
- Elaborarea și implementarea unei strategii de promovare a video-urilor și materialelor pe platformele digitale relevante pentru tineri (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube);
- Promovare offline (ex.: proiectare video în spații publice, colaborări cu spații comerciale sau alte canale offline relevante).
- Asigurarea unei vizibilități crescute a campaniei în perioada august-septembrie 2025.
NOTĂ IMPORTANTĂ:
Companiile / echipele de experți pot aplica pentru unul, mai multe sau toate LOT-urile. Este obligatorie menționarea clară în aplicație a LOT-ului/LOT-urilor pentru care se aplică și prezentarea experienței specifice pentru fiecare LOT în parte.
III. Sarcini și responsabilități:
- Coordonarea creativă și tehnică a campaniei;
- Elaborarea conceptului creativ al spoturilor și materialelor video, în colaborare cu echipa CNTM;
- Filmare, editare, post-producție video;
- Selectarea influencerilor relevanți și managementul colaborării cu aceștia (în coordonare cu CNTM);
- Implementarea campaniei de promovare online și offline;
- Oferirea unui raport final privind rezultatele campaniei (reach, engagement, vizibilitate).
IV.Cerințe față de companie/prestator:
- Experiență demonstrată în producție video și campanii media;
- Portofoliu de proiecte anterioare relevante (ex: campanii civice, sociale, electorale);
- Capacitatea de a livra conținut adaptat stilistic și tematic pentru publicul tânăr (16-35 ani);
- Experiență în lucrul cu influenceri și în campanii pe platformele digitale;
- Capacitate de implementare a campaniei în perioada august – septembrie 2025;
- TVA 0 (proiect finanțat din surse externe).
V.Documente necesare pentru participare:
- CV-ul companiei / prezentare generală a echipei;
- Copia certificatului de înregistrare a companiei/extrasul din registrul de stat.
- Portofoliu relevant (link-uri sau fișiere);
- Propunere de concept creativ inițial pentru campanie (max. 2 pagini);
- Oferta financiară detaliată, în MDL cu TVA 0, pentru realizarea întregului pachet de produse și servicii;
- Datele de contact ale companiei și persoana de contact.
- Termenele de execuție.
VI.Criterii de evaluare:
|
Criterii de evaluare: |
Punctaj: |
|
|
Experiența companiei și relevanța portofoliului |
30 punte |
|
|
Creativitatea propunerii de concept |
25 puncte |
|
|
Experiența anterioară în lucrul cu public tânăr și campanii pe social media |
20 puncte |
|
|
Calitatea raportului preț-calitate |
25 puncte |
|
|
Total: |
100 puncte |
|
Termen limită de aplicare: 4 iulie, ora 23:59.
Ofertele vor fi transmise prin e-mail la adresa: corespondenta@cntm.md, cu mențiunea: „Ofertă - Campanie vizuală Votează Tinerii”
Pentru întrebări sau informații suplimentare: Grigore Rînja, Asistent de proiect - rinja.grigore@cntm.md | +37362141470
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









