CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Alimentarea cu energie electrică a unui imobil: depozit frigorific
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
17/06/2025

Alimentarea cu energie electrică a unui imobil: depozit frigorific

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

 

CONTRACT PENTRU LUCRĂRI MICI

Obiect achiziție: Alimentarea cu energie electrică a imobilului (depozit frigorific) cu număr cadastral 0131135.032.01, situat la adresa: mun. Chișinău, or. Codru, str. Vierul 59/1;

Beneficiar final: Institutul Național de Cercetări Aplicative în Agricultură și Medicină Veterinară (INCAAMV)

Finanțator: Banca Europeană de Investiții prin Proiectul Livada Moldovei (UCIMPRSVV)

Sursa de finanţare: Contract de finanțare FI N° 83.887 (MD) Serapis N° 2014-0041

Contract/RfB: # ELECTR_INCAAMV_2025

Data de emitere a Invitației: 16 iunie 2025

În atenția: Antreprenori lucrări de alimentare cu energie electrică

 

Stimați(te) Domni /Doamne:

 

  1. Guvernul Republicii Moldova a primit un Credit de la Banca Europeana de Investiții și are intenția să aplice o parte din fonduri pentru a acoperi plățile eligibile din Contractul/ele pentru care este emisă această invitație;
  2. UCIMPRSVV, prin prezenta, Vă invită să prezentați o ofertă de preț (TVA 0%) pentru executarea următoarelor lucrări:
  • Alimentarea cu energie electrică a imobilului (depozit frigorific) cu număr cadastral 0131135.032.01, situat la adresa: mun. Chișinău, or. Codru, str. Vierul 59/1;

                                                          

  1. Oferta Dvs. trebuie să fie prezentată fizic, în plic sigilat, până la 02 iulie 2025, ora 13-30, la următoarea adresă:

Proiectul „Livada Moldovei”

mun. Chisinau, str. Calea Basarabiei 18 (bloc galben), et.2

Tel: +373 22 260906, +373 78812211

office@winemoldova.md

       In atenția: Departament Achiziții

  1. Licitarea electronică NU este permisă. Ofertele transmise prin mijloace electronice (email, etc) vor fi respinse și descalificate. Ofertele parvenite cu întârziere vor fi respinse.
  1. Oferta Dumneavoastră trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de 90 (nouăzeci) zile calendaristice din data limită de prezentare a ofertelor, conform pct.4 (02 iulie 2025);
  1. Perioada de executare lucrări: până la 4 luni, din ziua semnării contractului;
  2. Oferta Dvs trebuie să fie în MDL (TVA 0%) și să cuprindă 100% din toate lucrările solicitate în LCL/ Devize, anexă la acest document/ mesaj. Contractul va fi atribuit Ofertantului care va oferi cel mai mic preț total evaluat, pentru toate pozițiile de lucrări solicitate și va îndeplini cerințele de Calificare, stipulate in pct.9 din această Invitație. Ofertele incomplete (per poziții de lucrări, articole, cantități, volume, servicii adiacente, etc) vor fi descalificate.
  1. Autoritatea contractantă, UCIMPRSVV, își rezervă dreptul de a modifica cantitățile originale (volume, cantități sau servicii tehnice) cu +/-20%;
  1. Cerințe de calificare a ofertanților:

 

Ofertantul va prezenta documente justificative care sa demonstreze că îndeplinește următoarele cerințe de experiență:

(a)  Să fie o companie activă în ultimii 5 (cinci) ani, fiind o companie de construcție și/sau de instalare, racordare, alimentare cu energie electrica a imobilelor, în special cele industriale  (de prezentat Certificatul de Înregistrare și Extras);

(b) Ofertantul trebuie să demonstreze că a implementat cu succes 3 (trei) contracte de complexitate similară descrise în Lista cantități lucrări (tip de lucrări și valoare contractuală), în ultimii 5 (cinci) ani: 2024, 2023, 2022, 2021, 2020. Se vor prezenta copiile contractelor de antrepriză/lucrări/servicii;

(c) Ofertantul trebuie să prezinte copiile Certificatelor de atestare tehnico-profesională pentru maiștrii, inginerii și specialiștii ce vor executa lucrările pe șantier.

Notă: Documentele justificative pot fi prezentate împreună cu oferta pentru licitație sau în decurs de 5 (cinci) zile calendaristice de la solicitarea Autorității Contractante;

  1. Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților antreprenorilor care vor dori să asiste la ședința de deschidere, la data de 02 iulie 2025, ora 13-30, la următoarea adresă:

UCIMPRSVV, or. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18 (bloc galben), et.2

  1. Pentru informații suplimentare si/sau pentru solicitarea Caietului de sarcini/ document de tender (inclusiv acte relevante licitației), va rugam sa transmiteți un mesaj oficial la: office@winemoldova.md .


Articol precedent: Termeni de referință pentru achiziții accesorii pentru baie destinate persoanelor cu dizabilități și lucrări de instalații sanitare Precedent Articolul următor: Anunț de lansare a licitației privind achiziționarea materialelor tehnico-sanitare Următor
  • BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
  • Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
  • Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
  • Proimagine angajează Social Media Manager(ă)

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md