Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de Referință pentru selectarea unui/unor furnizor de echipament IT și accesorii
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Nr 275 din 28.05.2025
TERMENI DE REFERINȚĂ
pentru selectarea unui/unor furnizor de echipament IT și accesorii
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” (în continuare AO „AVE Copiii”) este o organizație neguvernamentală, apolitică, non profit care are drept scop promovarea și respectarea drepturilor copilului în Republica Moldova. AO „AVE Copiii” oferă asistență socială, educațională și acces la servicii (sociale, educaționale, medicale, psihologice etc.) celor mai vulnerabili copii și tineri, în special separați de părinți, victime ale violenței de orice gen și în orice mediu, în contact cu sistemul de justiție, precum și capacitează resursa umană din domeniul protecției copilului.
AO „AVE Copiii” solicită oferte de prețuri pentru selectarea unui furnizor de echipamente IT și accesorii.
Obiectivul acestor Termeni de Referință: Identificarea unui furnizor de echipamente IT și accesorii.
Condiții generale:
- Experiență în comercializarea echipamentului IT și a accesoriilor de cel puțin 2 ani;
- Disponibilitatea în stoc a echipamentului IT și a accesoriilor conform Anexei 1 la acești Termeni de Referință;
- Termen de garanție pentru echipamente IT și accesorii de cel puțin 24 luni;
- Certificare energetică a echipamentului Energy Star sau echivalent (pentru eficiență energetică);
- Disponibilitatea de asistență tehnică și reparații la nivel național;
- Conformitatea ofertei de preț cu specificațiile minime prevăzute în Anexa 2 la acești Termeni de Referință;
- Posibilitatea de livrare a echipamentului IT și a accesoriilor la adresa Chișinău, str. Constantin Stere 1.
Alte condiții:
- Achitarea va fi efectuată prin transfer, pe baza facturii fiscale și a actului de predare-primire.
Modalitatea de achitare:
- 80% - în decurs de două zile lucrătoare de la semnarea contractului de către ambele părți;
- 20% - după prezentarea Actelor de primire-predare a livrării echipamentelor IT și accesoriilor.
Dosarul de participare la concurs va conține Oferta Tehnică (Anexa 1) cu anexele indicate în aceasta și Oferta de preț (Anexa 2).
Dosarul va fi expediat la adresa de e-mail office@avecopiii.md cu indicare la tema mesajului „Echipament IT și accesorii”.
Termen limită de depunere a dosarelor: 11 iunie 2025, ora 24:00.
Pentru detalii sau concretizări contactați: +373 60331312.
Condiții de acceptare a dosarelor de participare la concurs
Pentru asigurarea condițiilor egale de participare la concurs, AO „AVE Copiii” va accepta doar dosarele care vor fi prezentate conform acestor Termeni de Referință.
Toate dosarele incomplete, precum și cele trimise în afara termenului, vor fi respinse fără explicații.
Criterii de evaluare a dosarelor de participare la concurs
Criteriile aplicate pentru evaluarea dosarelor acceptate în acest concurs sunt următoarele:
|
Criterii |
Punctaj de evaluare |
|
Experiență în comercializarea echipamentului IT și a accesoriilor de cel puțin 2 ani |
5 puncte |
|
Disponibilitatea în stoc a echipamentului IT și a accesoriilor |
10 puncte |
|
Conformitatea ofertei de preț cu specificațiile din Anexa 2 la ToR |
10 puncte |
|
Confirmarea disponibilității de livrare a echipamentului IT și a accesoriilor la data și în locația indicată în ToR |
5 puncte |
|
Certificare energetică a echipamentului Energy Star sau echivalent (pentru eficiență energetică) |
5 puncte |
|
Disponibilitatea de asistență tehnică și reparații la nivel național |
5 puncte |
|
Termen de garanție pentru echipamentele IT și accesorii de cel puțin 24 luni; |
10 puncte |
|
Preț: Cel mai mic preț |
50 puncte |
|
TOTAL |
100 puncte |
AO „AVE Copiii” promovează incluziunea și nu acceptă comportamente discriminatorii sau acte de corupție sub orice formă.
Mariana IANACHEVICI
Director executiv
Ex.: Stîncă Natalia
Tel.: +373 60331312
Pentru a accesa Anexa 1 și Anexa 2 găsiți linkul:
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








