Achiziționarea materialelor izolante și umidificatoarelor (cu stație pentru filtrare)


Invitație de participare la procedura de achiziție

A.O. „APESM” invită companiile specializate să participe la cererea ofertelor privind achiziționare a materialelor izolante și umidificatoarelor (cu stație pentru filtrare), în baza Acordului de asistență din 28.02.2025, ref / LVGA Micro-cluster Moldova GOLD GRAPES LOGISTICS, semnat între PNUD Moldova și Asociația Producătorilor și Exportatorilor Strugurilor din Moldova, în cadrul proiectului PNUD ”Piețe Reziliențe și Incluzive în Moldova” (PRIM) este implementat cu susținerea Guvernului Elveției.

  1. Informații generale:
  • Denumirea organizației: Asociația Obștească „APESM”
  • Adresa: Armeneasca 38, Chișinău, MD 2012, Republica Moldova
  • Numărul de telefon: +37369201414
  • Adresa de e-mail a organizației: apesmd@gmail.com
  1. Dosarul de aplicare va conține:

 

Oferta financiară - Care va conține denumirea bunurilor, unitatea de măsură, cantitatea, prețul și suma la cota 0 TVA.

Oferta tehnică care va include descrierea bunurilor propuse și specificațiile  tehnice (poate fi indicat și un link cu imaginea produsului oferit și alte detalii), termenul de livrare, termenul de garanție, deservirea perioada de garanție și post-garanție, cât și alte acte pentru prezentare conform Caietului de sarcini.

 

Caietul de sarcini

privind achiziționare materiale izolante și umidificatoare (cu stație filtrare)

în cadrul proiectului - Consolidarea competitivității clusterului struguri de masă de pe ambele maluri ale râului Nistru prin integrarea lor în lanțuri valorice mult mai atractive- GOLD GRAPES LOGISTICS în cadrul proiectului AdTrade/PNUD

 

  1. Informații generale

Denumirea organizației: A.O. APESM

Adresa: str. Armeneasca 38, Chișinău, MD 2012, Republica Moldova

Numărul de telefon: +37369201414

Adresa de e-mail a organizației: apesmd@gmail.com

Achiziția are loc în cadrul Acordului de asistență din 28.02.2025, ref / LVGA Micro-cluster Moldova Gold Grapes Logistics, semnat între PNUD Moldova și APESM.

Oferta financiară

Pentru prezentarea ofertei financiare, ofertantul urmează să prezinte următoarele documente:

  1. Formularul nr. 1 - Oferta;
  2. Formularul nr. 2 - Date despre ofertant;
  3. Formularul nr. 3 - Valabilitatea ofertei;
  4. Documente ce atestă genul de activitate, dreptul de a livra produsele (extrase din registru, autorizări, certificate).

Oferta financiară va fi prezentată în lei moldovenești la TVA cota 0.

Perioada de valabilitate a ofertei va fi cel puțin 30 de zile calendaristice.

  1. Oferta tehnică

Va fi prezentată astfel încât să se asigure posibilitatea verificării corespunderii ofertei tehnice cu specificațiile tehnice prevăzute în Caietul de sarcini, care sunt cerințe minime obligatorii.

Aceasta va cuprinde următoarele acte:

  1. Formularul 4 - Specificația Tehnică;
  2. Fotografii/desene tehnice/imagini;(după caz)
  3. Certificatele de origine a bunurilor oferite; (după caz)
  4. Condițiile de garanție (minim 12 luni)

Materiale izolante și umidificatoare (cu stație filtrare)

Nr.

Denumirea bunurilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, standarde de referință

Lot 1

1

PANOURI SANDWICH

mp

325,5

Grosimea panelelor – 120 mm

Grosimea metalului / tablei: 4/5 mm

Material izolant: poliuretan

înveliș protector anticorozive partea interioară a camerei

Accesorii pentru asamblare în set

Alte informații relevante

Costurile de livrare / transportare (incluse) (instalarea va fi efectuată de beneficiar)

Perioada de garanție, minim 12 luni

2

UȘĂ FRIGORIFICĂ

unit

1

Parametri generali:

Material izolant Sandwich

Mărimea: 2200 X 2700 cm

Alte informații relevante. Costurile de livrare / transportare și instalării oferite de furnizor (incluse)

Perioada de garanție, minim 12 luni

Lot 2

3

Stație pentru filtrarea apei cu osmoză

unit

1

Stație automată cu mai multe trepte de filtrare

Stație de filtrare, sistem de sterilizare, sistem de aerare, rezervor electric, filtru special cu cărbune, pompă primară centrifugală, sistem de dozare, sistem de osmoză inversă, rezervor pentru apă pentru permiat din inox, stație de pompare

Garanția oferită, minim 12 luni.

Costurile de livrare / transportare și instalării oferite de furnizor (incluse). Alte informații relevante

4

Umidificatoare păstrarea calitativă a strugurilor

unit

4

Generator de ceață, circuit închis, integral din inox, capacitate de evaporare – 6,5-12 l / oră, putere electrică – p=2x400 w, tensiune alimentare 220 VAC, accesorii pentru unire. Perioada de garanție, minim 12 luni

Costurile de livrare / transportare și instalării oferite de furnizor (incluse). Alte informații relevante

* Ofertanții sunt obligați să depună oferte complete pentru toate pozițiile din lot sau pe poziții separate unde oferă soluții integrate tehnologice de calitate. Ofertele care nu oferă informații detaliate sau serviciile solicitate pe fiecare poziție în parte sau lot, vor fi considerate neconforme și nu vor fi acceptate.

  1. Detalii privind livrarea

Bunurile urmează a fi livrate de către ofertant în termen de 60 zile calendaristice după semnarea contractului de achiziție. Livrarea va fi efectuată la adresele indicate mai jos pentru fiecare lot.

Adresa de livrare: s. Popeasca r-l Ștefan Vodă (stația de filtrare + umidificatoare) și s. Mălăiești, r-l Grigoriopol, str. Chișinăului 13 (materialele izolante și ușa frigorifică).

 

  1. Criteriile de selectare

Procedura de atribuire se va desfășura în baza criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut”, cu condiția ca oferta depusă să fie conformă din punct de vedere administrativ, eligibilă și să îndeplinească în mod integral cerințele minime specificate în caietul de sarcini.

 

  1. Condiții de Plată

Achitarea va fi realizată în baza contractului la TVA cota 0, Avans: 50% după semnarea contractului.

40% la până la expedierea bunului și 10% după darea în exploatare (confirmare actului de primire - predare).

Termen de livrare: maxim 60 de zile lucrătoare de la primirea avansului.

  1. Condiții de Livrare și Instalare
  • Livrare: Materiale izolante și umidificatoare (cu stație filtrare) trebuie livrate la adresa specificată în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului fiind complet și conform cu specificațiile tehnice din ofertă.
  • Furnizorul are obligația de a asigura transportul echipamentelor până la destinația finală, inclusiv descărcarea și manipularea acestora la locul instalării. Costurile aferente acestor servicii sunt incluse în valoarea totală a contractului/ofertată de furnizor ori detaliate separat în propunerea financiară.
  • Materiale izolante și umidificatoare (cu stație filtrare) trebuie să fie livrate ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
  • Livrarea trebuie să fie însoțită de documentația necesară: factură, certificat de conformitate, certificate de garanție, manuale de utilizare și întreținere.
  • Livrarea tuturor documentelor necesare pentru depunerea documentelor pentru subvenționarea și obținerea autorizărilor de funcționare.
  • Instalare: Furnizorul este responsabil de testarea și punerea în funcțiune a Materiale izolante și umidificatoare (cu stație filtrare) la locul de utilizare.
  • Furnizorul trebuie să asigure toate materialele și echipamentele necesare pentru instalare (dacă nu sunt incluse în specificațiile tehnice ale echipamentelor).
  • Instruirea personalului beneficiarului privind utilizarea și întreținerea echipamentelor trebuie să fie realizată de către furnizor.

 

  1. Dispoziții finale

Oferta tehnică și financiară urmează a fi semnată electronic în cazul transmiterii în format electronic sau semnate și ștampilate olograf în cazul prezentării fizice a ofertelor șa adresa A.O. „APESM”.


 

  • Formularul 2 - Oferta

 

Data depunerii ofertei:  “___” _____________________ 20__

Procedura de achiziție(denumirea).:  _______________________________________

Către:  _______________________________________________________________________

________________________________________________________

declară că: _________________ (denumirea ofertantului)

  1. Suma totală a ofertei fără TVA constituie:

_______________________________________________________________________

[introduceți prețul pe loturi (unde e cazul) și totalul ofertei în cuvinte și cifre, indicând toate sumele și valutele respective]

  1. Prezenta ofertă va rămâne valabilă pentru _____________ zile., începând cu data-limită pentru depunerea ofertei, în conformitate Invitația de participare, va rămâne obligatorie și va putea fi acceptată în orice moment până la expirarea acestei perioade.

Nr.

Denumirea bunurilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Preț

Suma

           
 

Total

 

Semnat:________________________________________________

                        [semnătura persoanei autorizate pentru semnarea ofertei]

Nume:_________________________________________________         

În calitate de: ___________________________________________

                        [funcția oficială a persoanei ce semnează formularul ofertei]

Ofertantul: _____________________________________________

Adresa: ________________________________________________

Data: “___” _____________________ 20__

 

Formularul 2 - Date despre ofertant

 

1. Denumirea/numele _____________________________________________________

2. Codul fiscal ___________________________________________________________

3. Adresa sediului central __________________________________________________

4. Telefon ______________________________________________________________

E-mail ____________________________________________________________

5. Certificatul de înregistrare________________________________________________

(numărul, data înregistrării)                                               

_______________________________________________________________________

(instituția emitentă)

6. Obiectul de activitate, pe domenii:_____________________________________________

_____________________________________________________________________

(în conformitate cu prevederile din statutul propriu)

7.  Autorizație (certificat)_________________________________________________________

                                    (numărul, data, instituția emitentă, genurile de activitate)

_______________________________________________________________________

8. Datele bancare:

Denumirea băncii:_________

Contul de decontare:________

Adresa băncii: _________

SWIFT: ___________

Data completării:______________________

Semnat: _____________________________

Nume: ________________________________

Funcția în cadrul firmei: ____________________________

Denumirea firmei: __________________________

 

Formularul 3 - Valabilitatea ofertei

Către____________________________________________________________________                                      (denumirea autorității contractante și adresa completă)

 Stimați domni,

            Ne angajăm să menținem oferta valabilă, privind achiziționarea _______________ prin procedura de achiziție_____________________________________,
 
                                                                (tipul procedurii de achiziție)

pentru o durată de _____________ zile, (durata în litere și cifre), respectiv până la data de ___________________ (ziua/luna/anul), și ea va rămâne obligatorie pentru noi și poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.

  Data completării . . . . . . . . . . . . .    

Cu stimă,

Ofertant/candidat

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(semnătura autorizată)

 

Formularul 4 - Specificația tehnică

Pentru achiziționare ___________ (denumirea achiziției)

Nr.

Denumirea bunurilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, standarde de referință

1.          

 

Buc

   

2.          

 

Tone

   

Denumirea ofertantului: ___________

Data: _________________

Semnătura: ____________

Dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 24.04.2025, ora 17:00 la adresa de e-mail apesmd@gmail.com, cu mențiunea „Oferta pentru Materiale izolante și umidificatoare”.

Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.




NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola