Termeni de Referință pentru selectarea de furnizori experimentați în prestarea serviciilor de găzduire de evenimente pe teritoriul Republicii Moldova
TERMENI DE REFERINȚĂ
pentru selectarea de furnizori experimentați în prestarea serviciilor de găzduire de evenimente pe teritoriul Republicii Moldova
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” (în continuare AO „AVE Copiii”) este o organizație neguvernamentală, apolitică, non profit care are drept scop promovarea și respectarea drepturilor copilului în Republica Moldova. AO „AVE Copiii” oferă asistență socială, educațională și acces la servicii (sociale, educaționale, medicale, psihologice etc.) celor mai vulnerabili copii și tineri, în special separați de părinți, victime ale violenței de orice gen și în orice mediu, în contact cu sistemul de justiție, precum și capacitează resursa umană din domeniul protecției copilului.
AO AVE Copiii solicită oferte de prețuri pentru selectarea de furnizori experimentați în prestarea serviciilor de găzduire de evenimente pe teritoriul Republicii Moldova, în perioada aprilie 2025 - februarie 2026.
Obiectivul acestor Termeni de Referință: Identificarea de furnizori experimentați în prestarea serviciilor de găzduire de evenimente (mese rotunde, seminare, ateliere de instruire etc.) pe teritoriul Republicii Moldova, conform Loturilor de mai jos:
LOT 1: Servicii de găzduire de evenimente (mese rotunde, seminare, ateliere de instruire etc.) în orașul Chișinău
Pachet de servicii, inclusiv |
Capacitatea |
Nr. unități disponibile |
Unitatea de măsură |
|
1 |
Arenda sală (inclusiv ecran, proiector, tablă flipchart etc.) |
max. 25 persoane |
Jumate de zi/ o zi |
|
max. 50 persoane |
||||
max. 100 persoane |
||||
2 |
Cazare (mic dejun inclus) |
SING |
minim 50 persoane |
Jumate de zi/ o zi |
DBL |
||||
3 |
Servicii alimentație
|
Pauză de cafea |
1 |
persoană |
Prânz |
1 |
|||
Cină |
1 |
|||
Apă |
1 |
sticlă |
||
Deservire (dacă e cazul) |
Condiții generale:
- Disponibilitatea prestării întregului pachet de servicii conform Lot 1;
- Corespunderea ofertei de preț cu specificațiile din Lot 1;
- Disponibilitatea de furnizare a serviciilor cu TVA la cota 0%;
- Disponibilitatea prestării serviciilor în perioada aprilie 2025 – februarie 2026;
- Accesibilitate (locația trebuie să fie ușor accesibilă, atât pentru transportul privat (prin oferirea unui număr suficient de locuri de parcare), cât și pentru transportul public (având stații de autobuz în apropiere).
- Internet: viteza și calitatea conexiunii internet pentru participanți, posibilități de conectare (WiFi).
LOT 2: Servicii de găzduire de evenimente ( mese rotunde, seminare, ateliere de instruire etc.) în afara orașului Chișinău
Pachet de servicii, inclusiv |
Capacitatea |
Nr. unități disponibile |
Unitatea de măsură |
|
1 |
Arenda sală (inclusiv ecran, proiector, tablă flipchart etc.) |
max. 25 persoane |
Jumate de zi/ o zi |
|
max. 50 persoane |
||||
max. 100 persoane |
||||
2 |
Cazare (mic dejun inclus) |
SING |
minim 50 persoane |
Jumate de zi/ o zi |
DBL |
||||
3 |
Servicii alimentație
|
Pauză de cafea |
1 |
persoană |
Prânz |
1 |
|||
Cină |
1 |
|||
Apă |
1 |
sticlă |
||
Deservire (dacă e cazul) |
Condiții generale:
- Disponibilitatea prestării întregului pachet de servicii conform Lot 2;
- Corespunderea ofertei de preț cu specificațiile din Lot 2;
- Disponibilitatea de furnizare a serviciilor cu TVA la cota 0%;
- Disponibilitatea prestării serviciilor în perioada aprilie 2025 – februarie 2026;
- Accesibilitatea locației (locația trebuie să fie ușor accesibilă din principalele drumuri naționale sau regionale, asigurând un acces rapid și direct).
- Internet: viteza și calitatea conexiunii internet pentru participanți, posibilități de conectare (WiFi).
Modalitatea de achitare:
Achitările vor fi efectuate prin transfer, în baza facturii fiscale si a actului de predare-primire.
Dosarul de participare la concurs va conține Oferta Tehnică (Anexa 1) cu anexele indicate în aceasta și Oferta de preț (Anexa 2).
Dosarul va fi expediat la office@avecopiii.md cu indicare la tema mesajului „Servicii găzduire evenimente”.
Termen limită de depunere a dosarelor: 09 martie 2025, ora 24:00.
Pentru detalii, trimiteți întrebări în scris la office@avecopiii.md până la 28 februarie 2025, ora 24:00 (ora locală). Răspunsurile vor fi oferite în scris către 05 martie 2025, ora 24:00 (ora locală).
Condiții de acceptare a dosarelor de participare la concurs:
Pentru asigurarea condițiilor egale de participare la concurs, AO „AVE Copiii” va accepta doar dosarele care vor fi prezentate conform acestor Termeni de Referință.
Toate dosarele incomplete, precum și cele trimise în afara termenului, vor fi respinse fără explicații.
Criterii de evaluare a dosarelor de participare la concurs:
Criteriile aplicate pentru evaluarea dosarelor acceptate în acest concurs sunt următoarele:
Nr |
Criterii de evaluare
|
% |
1 |
Dovada experienței în organizarea de evenimente (mese rotunde, seminare, ateliere de instruire etc.) conform Lotului 1 și/ sau Lot 2) de cel puțin 2 ani |
10 |
2 |
Disponibilitatea prestării serviciilor în perioada aprilie 2025 – februarie 2026 |
10 |
3 |
Disponibilitatea prestării întregului pachet de servicii conform Lot 1 și/ sau Lot 2 |
25 |
4 |
Disponibilitate de comercializare cu TVA la cota 0 |
5 |
5 |
Preț: Cel mai mic preț |
50 |
TOTAL
|
100 |
Aceste Termene de Referință au drept scop a identifica disponibilitatea precum și cea mai bună ofertă de preț pentru perioada aprilie 2025 – februarie 2026.
Furnizorul poate depune oferte pentru unul sau pentru ambele loturi.
AO AVE Copiii va semna contracte generice separate pentru fiecare lot (în oraș și în afara orașului Chișinău).
AO AVE Copiii promovează incluziunea și nu acceptă comportamente discriminatorii sau acte de corupție sub orice formă.
Mariana IANACHEVICI
Director executiv
Ex. Cristina ONEI
Tel: +373 60228643
E-mail: c.onei@avecopiii.md
Anexa 1
Anexa 2