Tender pentru selectarea unei companii/agenție de PR ce va desfășura o campanie de informare și sensibilizare privind importanța oferirii feedback-ului despre serviciile medicale primite
Asociația Obștească „CASMED” contractează o companie (în continuare Prestator) care va oferi servicii de dezvoltare și implementare a unei campanii de informare și sensibilizare privind importanța oferirii feedback-ului despre serviciile medicale.
Campania se va concentra pe:
- informarea pacienților despre faptul că există mecanisme și instrumente de feedback instituite și că este dreptul lor să le folosească atunci când primesc servicii medicale;
- promovarea ideii că feedback-ul, oferit constant și constructiv, contribuie la îmbunătățirea calității serviciilor medicale și a relației dintre pacienți și personalul medical;
- combaterea în rândul pacienților a percepțiilor negative care descurajează exprimarea opiniilor prin exemple de bune practici și mesaje de încurajare.
Campania de informare și sensibilizare se va desfășura în 5 spitale din Bălți, Drochia, Florești, Soroca, Edineț și Centrul de Sănătate Drochia, și se va lansa pe data de 7 aprilie, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății 2025.
Sarcini și responsabilități
Compania/agenția selectată va:
- Elabora conceptul campaniei de informare și sensibilizare
- Elabora planul de acțiuni pentru campania de informare și sensibilizare, cu includerea activităților în format offline și online
- Elabora produsele media și materialele informaționale ce vor fi publicate și distribuite (postere, carduri pentru social media, stand-uri promoționale, videoclipuri, etc)
- Asigura reflectarea activităților campaniei în mass-media
- Elabora raportul cantitativ-calitativ al campaniei
Cerințe față de companiile aplicante
- Experiență demonstrată în domeniul comunicării și promovării de minim 5 ani;
- Abilități organizatorice excelente, inițiativă și creativitate, inclusiv flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor sarcinii;
- Respectarea termenilor stabiliți pentru furnizarea livrabilelor;
- Cunoașterea limbilor română și rusă la un nivel adecvat de analiză și prezentare a materialelor solicitate;
- Elaborarea și implementarea campaniilor de informare/comunicare în domeniul sănătății va fi considerat un avantaj.
Dosarul ofertantului va include:
- CV-ul companiei aplicante;
- CV-urile membrilor echipei / consultanți/ experți care vor fi responsabili de prestarea nemijlocită a serviciilor;
- Oferta tehnică;
- O scrisoare de recomandare din partea a 2-3 instituții, companii private, organizații beneficiare;
- Oferta financiară în lei moldovenești.
Termenul – limită de prezentare a ofertei: 28 februarie 2025, ora 23.59.
Mai multe detalii despre sarcini, livrabile și termeni vedeți în ToR_Campanie de informare și sensibilizare despre feedback
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs la adresa de e-mail: casmed.SAccproject@gmail.com cu subiectul mesajului „Campanie de informare și sensibilizare despre feedback”.
Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. Doar persoanele selectate vor fi contactate. Pentru informații suplimentare contactați: Livia Golovatîi, coordonator de proiect: tel. 069834207.
*****
Tenderul este organizat în cadrul proiectului „Echitate în sănătate prin responsabilizare socială” implementat de către Crucea Roșie din Elveția în parteneriat cu Asociația Obștească „CASMED” și Asociația Obștească „HOMECARE” cu susținerea financiară a Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare.