Fundația de Binefacere Caritas Moldova solicită oferta de preț pentru selectarea unui/unei consultant/te, grup sau comunitate, în vederea colectării materialelor elaborate pentru activitățile desfășurate cu copiii din cadrul a 4 centre

Termeni de Referință

Privind selectarea unui/ei consultant/e, grup sau comunități pentru a colecta materialele elaborate pentru activitățile cu copii de la 4 centre Caritas și a le structura astfel încât să poată fi ușor partajate și utilizate de alte organizații interesate din Moldova.

 

Locație:

Chișinău, Republica Moldova

Termenul limită de aplicare:

27 ianuarie 2025

Tip serviciilor

Consultanță

Durata serviciilor:

5 luni, februarie – iunie 2025

Zile de lucru:

40 zile

Limba de lucru:

Română si Rusa

 

  1. Context

Fundația de Binefacere “Caritas Moldova” de mai bine de 29 de ani a acumulat experiență, abilități, capacități și resurse pentru a aborda principalele probleme ale copiilor, inclusiv izolarea, sărăcia, accesul inegal la educație, etc. și a investit și promovat continuu în educația copiilor.

 

  1. Scop

Fundația de Binefacere Caritas Moldova, cu suportul USCCB, își propune să angajeze un/o consultant/e, grup sau comunitate pentru a colecta materialele elaborate pentru activitățile cu copii de la 4 centre Caritas și a le structura astfel încât să poată fi ușor partajate și utilizate de alte organizații interesate din Moldova.

 

Setul de instrumente trebuie sa includa instruiri, planificari, ghiduri, resurse online, ateliere elaborate de catre pedagogi pentru lucrul cu copiii afectati de diverse vulnerabilitati la cele patru centre de sprijin pentru copii ale Caritas Moldova.

 Aceasta initiativa urmărește valorificarea practicilor bune existente de lucru cu copiii si transmiterea acestora catre partile interesate din Republica Molodva, pentru îmbunătățirea activitatilor/ serviciilor furnizate și, în final, dezvoltarea armonioasa si sigura a copiilor și tinerilor.

 

  1. Responsabilități

În vederea elaborării Setului de instrumente, consultantul va:

  • Analiza informația despre funcționarea centrelor Caritas Moldova si implementarea activitatilor pentru copii;
  • Organiza discutii cu angajații centrelor pentru copii, pentru a identifica care sunt practicile bune de lucru cu copii, motivatia de implicare, abilitatile si necesitatile individuale, etc. Datele obținute vor fi utilizate pentru dezvoltarea Setului de instrumente.
  • Colecta materialele elaborate pentru activitățile cu copii de la 4 centre Caritas
  • Propune o structura a setului de instrumente si idei de stocare a acestuia.
  • Structura materialele colectate astfel încât să poată fi ușor partajate și utilizate de alte organizații.
  • Crea (acolo unde e necesar) materiale video/audio/vizuale.

  

Centrele pentru copii au urmatoarele activitati

  • Consiliul Copiilor/clubul de dezbateri
  • Sesiuni de informare privind drepturile și protecția copilului
  • Spectacole de teatru forum
  • Sesiuni privind sănătatea mintală, stilul de viață sănătos, sportul și nutriția
  • Educație pentru mediu
  • Terapie prin lucru manual
  • Terapie prin artă si dans
  • Activități recreative
  • Ateliere de lucru privind dezvoltarea umană integrată și solidară
  • Cursuri de blogging, fotografiere/video/editare
  • Educație financiară

 

  1. Planificarea si implementarea activităților

În baza cerințelor prezentate mai sus, pentru a asigura realizarea în termenii stabiliți a produsului, a fost stabilit următorul calendar de activități:

 

  1. Analiza și revizuirea documentelor, informației;

7 zile

  1. Organizarea de întâlniri/ focus grup cu echipe locale ale centrelor din Rașcov, Tiraspol, Zirnesti și Petropavlovca

3 zile

 

  1. Colectarea materialelor elaborate pentru activitățile cu copii de la 4 centre Caritas

2 zile

  1. Analiza informațiilor colectate;

5 zile

  1. Propunerea unei structurari a setului de instrumente si idei de stocare a acestuia si aprobarea cu managerul de proiect Caritas Moldova

3 zile

  1. Structurarea materialelor colectate

15 zile

  1. Crearea (acolo unde e necesar) de materiale video/audio/vizuale

3 zile

  1. Transmiterea tuturor materialelor/ propunerilor elaborate in limba romana si rusa.

2 zile

  1. Prezentarea raportului privind activitatea desfasurata

 

 

  1. Cerințe fata de prestator de servicii
  • diplomă universitară în psihologie, pedagogie sau alte domenii similare;
  • experiență relevanta în domeniul organizațiilor de copii/tineri sau in elaborare de programe, analize, evaluări, ghiduri, studii;
  • abilități excelente de analiză si sinteza; competente dovedite in utilizarea MS Office;
  • cunoașterea specificului sectorului de copii si tineri la nivel național și european/internațional; 
  1. Modalitatea de aplicare și selectare

Persoanele interesate trebuie să transmită un dosar, care să conțină:

  • CV;
  • Lucrari anterioare realizate în domeniu;
  • Oferta financiară care va include costul final pentru produs.

 **Prestatorul serviciilor va elabora oferta financiară în funcție de activitățile planificate și produsul final. Caritas Moldova va acoperi alte cheltuieli, cum ar fi transport, decât onorariul pentru produsul final. Plata onorariului se va realiza după prezentarea tuturor sau o parte din materialele elaborate. Oferta financiară va fi prezentată în MDL și va include suma brută solicitată.

Dosarul de participare va fi transmis până în data de 27 ianuarie 2025 prin e-mail la procurement@caritas.md cu mențiunea „Selectare consultant – Set de instrumente pentru activitatile cu copii”. Pentru întrebări de clarificare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail diana.antir@caritas.md sau la numărul de telefon 078800537.

Notă: Vă rugăm să vă asigurați că ați primit un mesaj de confirmare privind recepționarea dosarului. În lipsa acestui mesaj, Fundația de Binefacere Caritas Moldova nu își asumă răspunderea pentru dosarele care nu au fost recepționate.

        7. Stabilirea ofertei câștigătoare: raport calitate - preț.

Caritas Moldova își rezervă dreptul de a anula și/sau suspenda procedura de achiziție, total sau parțial, și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de semnarea contractului, inclusiv în cazuri precum:

  • imposibilitatea acoperirii financiare;
  • neconformitatea ofertelor cu cerințele specificate.

Această rezervare se face fără a crea obligații sau răspunderi față de ofertanți.

 




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola