Termen extins! Centrul Media pentru Tineri solicită oferte privind achiziționarea lucrărilor de reparație și a materialelor de construcție pentru două instituții de învățământ din Chișinău
AO „Centrul Media pentru Tineri” extinde termenul privind participarea pentru achiziționarea lucrărilor de reparație și a materialelor de construcție pentru 6 încăperi din cadrul a două instituții de învățământ din Chișinău – LT „Mihail Koțiubinski” și Gimnaziul „Taras Șevcenco”
Aceste procurări sunt efectuate în cadrul Proiectului de asistență tehnică, susținut de Fondul ONU pentru Populaţie (UNFPA) în R. Moldova, implementat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării al Republicii Moldova, Centrul Media pentru Tineri, platforma media Suntparinte.md (Programul „Școala EduLIFE”).
- Denumirea instituției contractante: AO „Centrul Media pentru Tineri”
- Cod fiscal: 1014620002619
- Adresa: Chişinău, str. Alexei Mateevici, 46/1
- Numărul de telefon/fax: 079955433
- Adresa de e-mail și pagina web oficială a instituției contractante: cmt@cmt.md; tineri.md
- Adresa de e-mail de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: achizitii@cmt.md
- Tipul instituției contractante și obiectul principal de activitate - Asociație Obștească, nonprofit
- Cumpărătorul invită operatorii economici interesați să participe la procedura de achiziție privind executarea următoarelor lucrări:
Nr. d/o |
Denumirea de lucrări solicitate |
Unitatea de măsură |
Specificarea tehnică deplină solicitată |
Valoarea estimată |
Lotul 1 |
||||
1 |
Lucrări de reparație și procurarea materialelor de construcție pentru LT „Mihail Koțiubinski” din mun. Chișinău (o sală de clasă, biroul psihologului școlar și cabinetul medical) |
Deviz |
Conform Caietului de sarcini nr. 1 și proiectului de design |
600 000 MDL |
Lotul 2 |
||||
2 |
Lucrări de reparație și procurarea materialelor de construcție pentru Gimnaziul „Taras Șevcenco” din mun. Chișinău (o sală de clasă, biroul psihologului școlar și cabinetul medical) |
Deviz |
Conform Caietului de sarcini nr. 2 și proiectului de design |
500 000 MDL |
- În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune oferta:
- Pentru un singur lot.
- Pentru mai multe loturi.
- Termenul de executare a lucrărilor: până la 1 lună de la semnarea contractului.
- Termenul de valabilitate a contractului: până la 30 decembrie, 2024.
- Criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici:
Nr. d/o |
Descrierea criteriului/cerinței |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivelul minim/ |
1. |
Devizele formele F3, F5, F7 |
Original - cu semnătura electronică a OE |
Obligatoriu |
2. |
Declarația privind valabilitatea ofertei |
Original conform anexei nr. 8 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
3. |
Graficul de executare a lucrărilor |
Original conform anexei nr.10 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorului economic (actualizat și aprobat la semnarea contractului) |
Obligatoriu |
4. |
Declarație privind experiența similară (lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decât valoarea viitorului contract şi scrisori de recomandare). |
Original conform anexei nr.12/13, din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
5. |
Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului |
Original conform anexei nr.14 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
6. |
Declarație privind personalul de specialitate şi/sau a experţilor propus/propuşi pentru implementarea contractului |
Original conform anexei nr.15 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
7. |
Lista subcontractanților și partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de către aceștia |
Original conform anexei nr.16 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
8. |
Informații privind asocierea |
Original conform anexei nr.17 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
9. |
Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este stabilit |
Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii şi EXTRAS din Registrul de Stat al persoanelor juridice - original, cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
10. |
Certificat de atribuire a contului bancar |
Original/copia – eliberată de banca deținătoare de cont - cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
11. |
Garanția pentru calitatea lucrărilor executate |
Nu mai puțin de 5 ani - original - cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
12. |
Certificat de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier |
Copie - cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
13. |
Garanția de bună execuție 5% |
La semnarea contractului, OE câştigător prezintă Garanţia de bună execuţie, eliberată de o bancă comercială, cu nota „Garanţia de bună execuţie pentru concurs nr. ______ din _________” original - cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
- Termenul de garanție a lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări - nu mai puțin de 5 ani.
- Garanția de bună execuție a contractului - cuantumul 5% din valoarea contractului, fără TVA.
- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Oferta va include TVA 0%. Documentele confirmative privind scutirea de TVA vor fi oferite ulterior de către Centrul Media pentru Tineri.
- Ofertele sunt prezentate în valuta: Lei MDL.
- Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: Prețul cel mai scăzut, cu corespunderea cerințelor de calificare.
- Data-limită de depunere a ofertelor: 26 noiembrie, 2024, ora 23:59. Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Adresa pe care trebuie transmise ofertele: achizitii@cmt.md
- Persoanele autorizate să asiste la evaluarea ofertelor:
- Iulian Coșcodan, responsabil tehnic
- Veronica Boboc, directoare executivă, Centrul Media pentru Tineri
- Cristina Roșca, coordonatoare de Program
- Corina Creciun, contabilă
- Tatiana Ețco, membră a Consiliului de administrare a CMT
- Limba în care trebuie prezentată oferta: Română.
- Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a litigiilor: Instanțele judecătorești
- În cadrul procedurii de achiziție publică, se va utiliza/accepta:
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
Depunerea electronică a ofertelor |
Se acceptă |
Facturarea electronică |
Se acceptă |
Plățile electronice |
Se acceptă |
Persoană de contact: Cristina Roșca, coordonatoare de Program, nr.: 068294424