Anunț specific achiziții echipamente informatice, multimedia și licențe software_MD-STATEUNI-453726-GO-RFQ_EduClass
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Valorificarea parteneriatului consolidat școală-universitate „Cluster educațional” în formarea cadrelor didactice
- ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Echipamente informatice, multimedia și licențe software
Ref. Nr. MD-STATEUNI-453726-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MD-MOED-6542-ASF-U-09 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului Valorificarea parteneriatului consolidat școală-universitate „Cluster educațional” în formarea cadrelor didactice.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului atribuit în cadrul achiziției de Echipamente informatice, multimedia și licențe software.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Numărul lotului |
Denumirea bunurilor |
Cantitate (bucăți) |
Lotul 1 |
1.1 Calculator AiO 24” |
20 |
Lotul 2 |
2.1 Laptop |
40 |
Lotul 3 |
3.1 Panou interactiv 75” |
9 |
Lotul 4 |
4.1 Soft Consultare psihologică |
1 licență |
4.2 Soft de analiză statistică a datelor |
3 licențe |
|
4.3 Sistem de operare |
2 licențe |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
I.P. Universitatea de Stat din Moldova
Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Blocul Central USM
Număr Etaj/birou: etajul 1, biroul 107
Oraș: Chișinău
Cod poștal: MD - 2009
Țară: Republica Moldova
Telefon: 022-241-240
e-mail: achizitii.bm@usm.md
Persoana responsabilă: Tatiana Sorocean
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată la punctul 8 sau electronic la adresa de e-mail bm@usm.md, înainte de 29.11.2024, ora 17:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 30 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 6, 7 este:
bir. 107, Departamentul Achiziții
Tatiana Sorocean
str. Alexei Mateevici 60, MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova
+373 022 241 240
Semnătura
CORLAT Sergiu___________________