Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț specific privind achiziția fotoliilor pe rotile și tablelor flipchart, subproiect IT HUB
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații – Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Centrul de Inovații în Tehnologii ale Informației și Comunicațiilor – IT Hub USM
- ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Fotolii pe rotile și table flipchart
Ref. Nr. MD-STATEUNI-453249-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MD-MOED-6542-ASF-U-10 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului „Centrul de Inovații în Tehnologii ale Informației și Comunicațiilor – IT Hub USM”.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului atribuit în cadrul achiziției de „Fotolii pe rotile și table flipchart”.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
|
Numărul lotului |
Denumirea bunurilor |
|
Lotul 1 |
Fotolii pe rotile |
|
Lotul 2 |
Table flipchart |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
I.P. Universitatea de Stat din Moldova
Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Blocul Central USM
Număr Etaj/birou: etajul 1, biroul 109
Oraș: Chișinău
Cod poștal: MD - 2009
Țară: Republica Moldova
Telefon: 022-241-240
Persoana responsabilă: Doina Cercel.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată la punctul 8 sau electronic la adresa de e-mail: bm@usm.md, înainte de 30.10.2024., ora 16:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 6, 7 este:
bir. 109, Oficiul Achiziții,
str. Alexei Mateevici 60,
MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova
Doina Cercel
+373 022 241 240
www.usm.md
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Reporter(ă) Site
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









