Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț de Participare privind achiziționarea Lucrări de conectare a obiectelor social-culturale și consumatorilor individuali la rețeaua centrală de apeduct din com. Hincăuți, r. Edineț
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Procedura de achiziție: Licitație deschisă
Asociația Obștească „Moștenitorii” anunță lansarea licitației pentru achiziția lucrărilor de conectare a obiectelor social-culturale și a consumatorilor individuali la rețeaua centrală de apeduct din s. Hincăuți, raionul Edineț.
Denumirea autorității contractante:
AO „Moștenitorii”
IDNO: 1014620003029
Adresa: mun. Bălți, str. Konev 34/44
Telefon/Fax: +373 798 48 077, +373 69078427
Email: mostenitorii@gmail.com
Proiect: Apă de calitate pentru trai și sănătate
Nr.proiect: 81309997
Nr.de procesare a proiectului: 21.2228.1-002.00
Beneficiarul lucrărilor: Primăria Hincăuți, r. Edineț
Obiectul achiziției:
Achiziția lucrărilor de conectare a obiectelor social-culturale și a consumatorilor individuali la rețeaua centrală de apeduct din satul Hincăuți, raionul Edineț.
Cod CPV: 45200000-9
Valoare estimativă totală fără TVA: 420,921.71 MDL
Termen de execuție: Noiembrie 2024 - Ianuarie 2025
Termen de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2025
Documente relevante disponibile:
- Anunțul oficial de participare
- Caietul de sarcini pentru proiectul din Hincăuți
- Formularul Documentului Unic de Achiziții European (DUAE)
- Documentația standard pentru achizițiile publice de lucrări
Operatorii economici trebuie să prezinte următoarele documente obligatorii:
Documentul Unic de Achiziții European (DUAE) – completat și semnat electronic.
Oferta financiară și tehnică – formularele F.3, F.5, F.7 semnate electronic.
Cererea de participare conform Anexei nr. 7 – semnată electronic.
Declarația de valabilitate a ofertei conform Anexei nr. 8 – semnată electronic.
Scrisoare de garanție bancară (1%) conform Anexei nr. 9.
Graficul de execuție a lucrărilor conform Anexei nr. 10 – semnat electronic.
Certificat de înregistrare a întreprinderii.
Certificat fiscal valabil.
Declarație privind experiența similară conform Anexei nr. 12.
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an – Anexa nr. 13.
Declarație privind dotările specifice utilajului și echipamentelor necesare – Anexa nr. 14.
Declarație privind personalul de specialitate și/sau experți – Anexa nr. 15.
Certificat de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier.
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea în activități ilegale.
Ultimul raport financiar.
Perioada minimă de garanție a lucrărilor: 5 ani.
Garanție de bună execuție: (5%).
Criterii de evaluare a ofertei:
Prețul ofertei – 80%
Termenul de execuție – 10%
Termenul de garanție a lucrărilor – 10%
Termene importante:
Perioada clarificărilor: 14 octombrie 2024 - 23 octombrie 2024, ora 9:00
Perioada depunerii ofertelor: 23 octombrie 2024, ora 9:00 - 4 noiembrie 2024, ora 9:00
Valabilitatea ofertelor: 30 de zile
Limba de redactare a ofertelor: limba română
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 4 noiembrie 2024, ora 9:00
Ofertele vor fi expediate în format pdf, sub forma unui fișier continu, cu titlul mesajului “Achiziții lucrări de conectare apă Hincăuți”, la adresa de e-mail: mostenitorii@gmail.com
Participarea la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor.
Ofertanții sunt în drept să se deplaseze la locul executării lucrărilor și să solicite de la reprezentantul Autorității Publice Locale, Proiectul tehnic al sistemului de alimentare cu apă și canalizare. Ofertanții interesați pot expedia solicitarea la adresa mostenitorii@gmail.com
Achizițiile urmează a fi realizate în cadrul programului „EU4Moldova: Comunități Locale”, finanțat de UE, Guvernele Germaniei, Austriei și Poloniei și implementat de către GIZ, ADA și SFPL în Moldova.
- Proimagine angajează Reporter(ă)
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









