Fundația de Binefacere Caritas Moldova solicită oferte de preț în cadrul licitației locale pentru procurarea bunurilor casnice pentru kituri destinate familiilor vulnerabile (3 loturi)



FUNDAȚIA DE BINEFACERE CARITAS MOLDOVA SOLICITĂ OFERTE DE PREȚ ÎN CADRUL LICITAȚIEI LOCALE PENTRU PROCURAREA BUNURILOR CASNICE PENTRU KITURI DESTINATE FAMILIILOR VULNERABILE (3 LOTURI)

Achiziția va avea loc în cadrul proiectului: ”Caritas Austria Humanitarian Aid Program 2024 (SUSTAIN 2309074)”.

 

Calendarul planificat de depunere a ofertelor și contractare

 

DATA

TIMP

Începutul licitației

26.09.2024

 

Termenul limită pentru solicitarea clarificărilor (se trimite pe e-mail la:

procurement@caritas.md)

07.10.2024

17:00

Termenul limită pentru depunerea ofertelor

10.10.2024

17:00

Evaluarea ofertelor

11.10.2024

 

Notificarea ofertantului câștigător

14.10.2024

 

Semnarea contractului

16.10.2024

 

 Scopul: Această solicitare vizează livrarea bunurilor (Lot 1 – produse textile, Lot 2 – vesela pentru casa, Lot 3 – produse de uz casnic) necesare realizării activităților aferente proiectului SUSTAIN. În cadrul proiectului, fiecare caz este evaluat în conformitate cu managementul de caz, astfel încât componența seturilor va fi stabilită în funcție de nevoile individuale ale fiecărui caz în parte.

Beneficiarii proiectului:

  • Refugiații ucraineni stabiliți la chirie sau în familii gazdă;
  • Cetățenii RM cu grad ridicat de vulnerabilitate.

Obiectul achiziției: Bunuri casnice (Lot 1 – produse textile, Lot 2 – vesela pentru casa, Lot 3 – produse de uz casnic) pentru aproximativ 250 de kituri destinare familiilor vulnerabile.

Cerințe pentru oferta comercială: Oferta comercială va include prețul unitar cu TVA, în MDL, redactată integral în limba română, conform formularului anexat.

Condiții de livrare a bunurilor: Prețul final include și livrarea produselor în raza or. Chișinău. Termenul de livrare nu trebuie să depășească 7 zile calendaristice după semnarea contractului.
**Nota: Furnizorul trebuie să asigure stocul total al produselor solicitate.

Valabilitatea ofertei comerciale: Oferta comercială va fi valabilă timp de 60 de zile de la data limită pentru depunerea ofertelor.

Conținutul dosarului:

Alte condiții.

  • Ofertantul își poate modifica sau retrage oferta printr-o notificare scrisă înainte de data limită;
  • Se acceptă oferta depusă pe un lot, pe două loturi sau pe toate trei loturi.
  • Dosarele incomplete sau aplicațiile expediate după termenul limită indicat nu vor fi luate în considerare pentru evaluare.
  • Având ca scop garantarea unui proces de achiziție transparent, echitabil și eficient, pentru evaluarea direct comparativă a ofertelor și evitarea confuziilor, Fundația nu acceptă oferte alternative pentru unul și același lot.
  • Caritas Moldova își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare sau de a anula achiziția în caz de necesitate.

 Evaluarea dosarelor

Evaluarea dosarelor va fi realizată în două etape:

1) Evaluarea administrativă: Ofertele vor fi revizuite în funcție de conformitatea lor administrativă.

Evaluarea administrativă se efectuează conform următoarelor criterii:

  • Dosar complet;
  • Persoane juridice înregistrate în Republica Moldova, specializate în importul și/sau comercializarea produselor electrocasnice mici și a altor bunuri pentru casă;
  • Specificațiile tehnice oferite sunt conforme cu specificațiile tehnice minime solicitate;
  • Prezența semnăturii pe documentele depuse;
  • Respectarea termenului limită de depunere;
  • Experiență minimă de 5 ani în domeniul solicitat.

 Nerespectarea oricăreia dintre aceste cerințe poate duce la descalificarea ofertei.

2Evaluarea ofertei financiară per fiecare lot separat: Contractul va fi acordat companiei care prezintă oferta de preț pentru produsele care corespund integral specificațiilor tehnice solicitate minime și oferă cel mai mic preț per Lot.

Rezultatele evaluării ofertelor vor fi anunțate individual, în scris. 

Termen limită de expediere a ofertelor: 10 octombrie 2024. Ofertele recepționate după data indicată vor fi respinse.

Dosarele pot fi transmise prin una din metodele următoare:

1. Prin e-mail la adresa: procurement@caritas.md

2.  În plic sigilat, la adresa mun. Chișinău, str. Gh.Asachi 30/1.

Pentru informații suplimentare:

Persoană de contact: Ecaterina Bugaevscaia

Telefon: 078800597

Email: procurement@caritas.md

Vă rugăm să vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, Fundația de Binefacere Caritas Moldova nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.

Caritas Moldova îşi rezervă dreptul de a anula și/sau a suspenda procedura de achiziție, total sau parțial şi de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de adjudecarea contractului, inclusiv în cazul în care se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerinţelor stabilite în prezenta documentaţie, fără a-şi crea astfel anumite obligaţii și a purta răspundere faţă de ofertanţi.